AndroidHealthClinic

Moet je deze mies zien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom hij dus niet?
 
ontharingskuur? en een tan? wrom? hij ziet er zo toch goed uit ? hijs geen Pro BB-er
 
Hahahaha ik durfte eerst niet mijn foto te plaatsten maar nu ik Super Mies zie durf ik dat wel.
 
He Dennis [Abeelding niet meer beschikbaar] Hij ziet er goed uit hoor!!
 
Ja........
En waar blijft de foto ?










Originally posted by dennis80
Hahahaha ik durfte eerst niet mijn foto te plaatsten maar nu ik Super Mies zie durf ik dat wel.
 
Nou, gefeliciteerd hoor grote jongen








Originally posted by RoiD RaGe
Waarom zou hij geen 150 KG kunnen drukken?
Kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterk ook al hebben ze geen ronnie coleman figuur, dat jij geen 150 Kg drukt zal mij een rotzorg wezen!

hoe kom jij erbij dat ik geen 150 kg kan banken? want dat kan ik namelijk wel!
 
Ziet er goed uit Mies
 
Originally posted by dennis80
Hahahaha ik durfte eerst niet mijn foto te plaatsten maar nu ik Super Mies zie durf ik dat wel.
Dit is een halve flame! U bent gewaarschuwd.
 
ziet er goed uit. Goed ontwikkelde triceps
 
Wat is een Flame? admin? (ik ben nieuw sorry)
 
Staat in de forum regels in dit board Steve.
 
zo op het eerste gezicht heb je een goede basis bro:D kheb je benen natuurlijk niet gezien maar voor de rest...ziet er goed uit :cool:
 
Haha jij drukt 150?? waarom stop je niet met trainen? als je namelijk nu al 150 drukt en er zo lelijk uit ziet betekent dat je niet veel progressie meer kan boeken want jij gaat heus geen 200 banken.

Trouwens ik ben niet de enige die jou *** vind, je vind zelf ook *** dus nok er gewoon mee! Door gasten als jij gaan er misschien andere mensen niet trainen en dat is zonde.
 
Originally posted by RoiD RaGe
Haha jij drukt 150?? waarom stop je niet met trainen? als je namelijk nu al 150 drukt en er zo lelijk uit ziet betekent dat je niet veel progressie meer kan boeken want jij gaat heus geen 200 banken.

Trouwens ik ben niet de enige die jou *** vind, je vind zelf ook *** dus nok er gewoon mee! Door gasten als jij gaan er misschien andere mensen niet trainen en dat is zonde.

zo wat zijn we weer charmant :D

nooit gedacht dat het esthetisch uitzicht in feite weinig te maken heeft met je athletische prestaties? jij lijkt er ook precies veel vanaf te weten.... dat je zo uit 1 foto kunt afleiden dat hij niet veel progressie kan boeken... amai...

ach, sommige mensen wanen zich nu eenmaal de slimsten.


misschien leuk voor jou om te weten : mensen gaan niet alleen trainen om aan hun uitzicht te werken. sommigen doen dingen zoals krachttraining en powerlifting, waarbij de athletische prestatie primeert. nou ja, wist je ook zeker?
 
ROID RAGE

Ben jij dan zo'n topper met het perfecte lichaam en de man die 300kg kan duwen?

yust respect everyone buddy.

Da kan heel goed zijn dat mies 150kg kan duwen, dat is de wereld toch niet? En als iemand zijn foto's op het forum zet moet je hem niet kleineren!!!!!!!!
 
How about a first ban warning hmm?
 
Het mag duidelijk zijn, geflame op anderen zal nog strenger aangepakt worden. Respecteer dat iemand hier open bloot zijn foto plaatst. Bekritiseer de persoon, je kan perfect in normale woorden zeggen wat jouw inziens de sterke en zwakke punten zijn. Opmerkingen als "Hahahaha ik durfte eerst niet mijn foto te plaatsten maar nu ik Super Mies zie durf ik dat wel" worden gezien als een flame richting de poster en daar zal keihard tegen worden opgetreden. Dit gedeelte moet niet ten onder gaan aan de spot, jaloezie en minderwaardigheidscomplexen van sommigen..
 
Back
Naar boven