Originally posted by Bracke
Maakt niet uit.. De Mods kunnen misschien, als de situatie het vereist, zoveel "tegen" of "voor" stemmen als ze zelf willen..
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel door
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Maakt niet uit.. De Mods kunnen misschien, als de situatie het vereist, zoveel "tegen" of "voor" stemmen als ze zelf willen..
Originally posted by Olimantado
Tuurlijk, dat heeft iedereen wel doorZo integer zijn ze nou ook weer niet
![]()
Originally posted by soulreaver
Ik heb netjes als de rest gestemd, en wel tegen.. Vind dat oli geen goede moderator zou zijn.
wij mods kunnen niet de poll editten en het aantal stemmen aanpassen. Zelfs de admin kan dat volgens mij niet, de mods in elk geval niet. De uitslag van de poll zal echter geen invloed hebben. Er zijn genoeg mod's momenteel en mochten er nieuwe nodig zijn dan wordt dit op het mod forum besproken, is iederene het eens dan wordt iemand gevraagd.
Als ik geen mod van het gare hanenhok mag zijn vind ik dat erg zielig van jullieBig Cat weet het meeste over steroïden en mocht direct mod worden van dat forum. Bos kent het meeste van blessures en werd daar direct mod.
Wel ik ben ervan overtuigd dat ik het sterkste ben in onzin, dus wil ik hier mod zijn!! Of klopt die redenering niet?
Was het niet dat moderators ook aan andere kriteria dan intelligentie en kennis moeten voldoenOriginally posted by Juriaan
Oli je bent geniaal, nee ff serieus zit opzich wel iets in
Als ik geen mod van het gare hanenhok mag zijn vind ik dat erg zielig van jullieBig Cat weet het meeste over steroïden en mocht direct mod worden van dat forum. Bos kent het meeste van blessures en werd daar direct mod.
Wel ik ben ervan overtuigd dat ik het sterkste ben in onzin, dus wil ik hier mod zijn!! Of klopt die redenering niet?
Originally posted by Floyd
Heeee Soul,
vandaar ook het grote aantal mods wat nooit meer komt. En de keuze toendertijd voor 'Wateengedoe' als mod zijnde...![]()
ag mij maakt het trouwens ook niet uit.
![]()
Welke mods komen volgens jouw niet? Keuze van wateengedoe was simpel. Het gehalte vrouwen was laag en we willen graag wat meer dames op het forum. Zij is erg wetenschappelijk ingesteld, heeft een flinke pot hersens en wist in korte tijd al een heleboel. Ze traint als een BB niet als fitness wat de meeste dames doen. Afgezien daarvan was ze erg veel aanwezig op het forum. Zodoende leek het ons een goede keus. Mochten er nou dingen zijn die je wilt weten inzake dat soort dingen. Je kan op site info & feedback dat soort dingen kenbaar maken. Alle goede, serieuze tips worden besproken en meegenomen. Maar uitingen als we willen oli als mod, nee daar komt geen serieus antwoord meer op. Ik heb nog de moeite genomen er serieus antwoord op te geven en mijn argumentatie vind ik duidelijk genoeg. Maar heb je ideeen, tips, dingen over mods die je eens wilt aankaarten, kan je dat daar rustig doen, mits het serieuze zaken in normale bewoordingen zijn word je daar echt niet op afgerekend. We willen een goed serieus board hebben en alle tips en ideeen zijn welkom![]()
Dat is jouw probleem oli. Je hebt er eerst problemen mee dat je geen mod mag worden. Ik beargumenteer waarom. Er wordt in het kader daarvan een vraag over wateengedoe gesteld, ik beantwoord deze en verwijs nogmaals dat voor dat soort vragen mensen terecht kunnen in site info&feedback.. Dat jij dit saai vindt is jouw probleem. Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.
Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.
Dat is jouw probleem oli. Je hebt er eerst problemen mee dat je geen mod mag worden. Ik beargumenteer waarom. Er wordt in het kader daarvan een vraag over wateengedoe gesteld, ik beantwoord deze en verwijs nogmaals dat voor dat soort vragen mensen terecht kunnen in site info&feedback.. Dat jij dit saai vindt is jouw probleem. Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.
Waarom zou je nou mod willen worden?? Ze Lijken mij maar een stelletje droge sigaren hoor..![]()