Fitness Seller

Moet Oli Mod worden?

Moet Oli Mod worden?

  • Ja, een gare hanenhok heeft een gare haan nodig

    Stemmen: 22 37,9%
  • Nee, hij is te gaar om een funtie als mod te krijgen binnen het board

    Stemmen: 36 62,1%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Wat vinden jullie, geef je stem. Ik wil die gekke gare haan wel als mod hebben

p.s. klein spelfoutje had gaar moeten zijn bij optie 1, maar who gives a **** dit is toch maar het gare hanenhok
 
Laatst bewerkt:
Nee, dan zou Oli nog langer achter z'n PC zitten en dat is gewoon niet goed voor z'n gezondheid. Gare Hanen moeten ook af en toe lekker buiten lopen ;-)
 
heb voorgestemd, maar wel met beleid van andere moderators.
Je moet natuurlijk ook gekozen worden voor zoiets

definitie van keuze voor moderator: Members die al langer actief zijn zullen een voorkeur moeten hebben, en de belangrijkste punten zijn dat mensen veel online zijn, serieus zijn, en van onbesproken bedrag zijn.

oordeel zelf en onthou: t gaat om een onzinboard:D
 
Missch een functie al mod met beperkingen voor oli
 
ik heb nee gestemd.. ik denk dat deze plek een grote k*tzooi wordt als hij hier modje gaat spelen :whip: :fu: :fart:
 
@Spike: geen slotje? :)
 
het is onzin, dus hier zit het op zijn plaats :D


verder zoals ik al zei : het is een privilege en erom vragen verkleint je kansen alleen maar. als die kansen er al waren...
 
Spike, je ziet er wel goed uit op die avatar. Dat rokje past echt goed bij je!! (hehe lag al zolang op mijn tong, maar nu met het gare hanenhok kan het eindelijk!!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HEb voor gestemd.. Een gare hanenhok verdient een gare haan..
 
Wie is er zo dapper geweest om mij in een negatieve kama te vertellen dat mijn atavar jou doet denken aan een gay site? ik denk dat we allen voor ons zelf mogen bepalen wat voor atavar we hebben. heb je er last van kijk er dan niet naar.

p.s. je naam erbij zetten was teveel gevraagd he held
 
Ach juriaan je moet daar niet teveel aandacht aan schenken er zijn een aantal jochies die niet met karma om kunnen gaan.

Verder weet de admin wel wie het heeft gestuurd mocht het uit de hand lopen zal er wel iemand zijn die diegene waarschuwt.
 
van mij mag je best Mod worden van deze bende. The right man, at the right place.

en btw, hadden we hier niet ooit zo'n dorpsgek die het ook schopte tot mod?!.... Mooi figuur was dat, je kreeg alleen al 20 reacties van haar, merk nu dat mijn inbox een stuk leger is.

'wie'? <-- haal die 'i' 'weg' en zet er een 'g' achter met als extra toevoeging een '2'....

;)
 
Originally posted by Floyd
van mij mag je best Mod worden van deze bende. The right man, at the right place.

en btw, hadden we hier niet ooit zo'n dorpsgek die het ook schopte tot mod?!.... Mooi figuur was dat, je kreeg alleen al 20 reacties van haar, merk nu dat mijn inbox een stuk leger is.

'wie'? <-- haal die 'i' 'weg' en zet er een 'g' achter met als extra toevoeging een '2'....

;)
haha :S

fout he :)?
 
Het wordt toch een nek aan nek race :)
 
Maar is deze poll approved door de andere mods en dus bepalend:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Maar is deze poll approved door de andere mods en dus bepalend:rolleyes:

Nee, tuurlijk niet... :D
 
Originally posted by dandyman
Maar is deze poll approved door de andere mods en dus bepalend:rolleyes:

Maakt niet uit.. De Mods kunnen misschien, als de situatie het vereist, zoveel "tegen" of "voor" stemmen als ze zelf willen..
 
Back
Naar boven