Fitness Seller

Moet Oli Mod worden? (1 bezoeker)

Moet Oli Mod worden?

  • Ja, een gare hanenhok heeft een gare haan nodig

    Stemmen: 22 37,9%
  • Nee, hij is te gaar om een funtie als mod te krijgen binnen het board

    Stemmen: 36 62,1%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bracke


Maakt niet uit.. De Mods kunnen misschien, als de situatie het vereist, zoveel "tegen" of "voor" stemmen als ze zelf willen..


Tuurlijk, dat heeft iedereen wel door :p Zo integer zijn ze nou ook weer niet :p
 
Originally posted by Olimantado



Tuurlijk, dat heeft iedereen wel door :p Zo integer zijn ze nou ook weer niet :p

Ik heb netjes als de rest gestemd, en wel tegen.. Vind dat oli geen goede moderator zou zijn.

wij mods kunnen niet de poll editten en het aantal stemmen aanpassen. Zelfs de admin kan dat volgens mij niet, de mods in elk geval niet. De uitslag van de poll zal echter geen invloed hebben. Er zijn genoeg mod's momenteel en mochten er nieuwe nodig zijn dan wordt dit op het mod forum besproken, is iederene het eens dan wordt iemand gevraagd.
 
Originally posted by soulreaver


Ik heb netjes als de rest gestemd, en wel tegen.. Vind dat oli geen goede moderator zou zijn.

wij mods kunnen niet de poll editten en het aantal stemmen aanpassen. Zelfs de admin kan dat volgens mij niet, de mods in elk geval niet. De uitslag van de poll zal echter geen invloed hebben. Er zijn genoeg mod's momenteel en mochten er nieuwe nodig zijn dan wordt dit op het mod forum besproken, is iederene het eens dan wordt iemand gevraagd.


Als ik geen mod van het gare hanenhok mag zijn vind ik dat erg zielig van jullie :p Big Cat weet het meeste over steroïden en mocht direct mod worden van dat forum. Bos kent het meeste van blessures en werd daar direct mod.
Wel ik ben ervan overtuigd dat ik het sterkste ben in onzin, dus wil ik hier mod zijn!! Of klopt die redenering niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Als ik geen mod van het gare hanenhok mag zijn vind ik dat erg zielig van jullie :p Big Cat weet het meeste over steroïden en mocht direct mod worden van dat forum. Bos kent het meeste van blessures en werd daar direct mod.
Wel ik ben ervan overtuigd dat ik het sterkste ben in onzin, dus wil ik hier mod zijn!! Of klopt die redenering niet?

Oli je bent geniaal, nee ff serieus zit opzich wel iets in
 
Laatst bewerkt:
Heeee Soul,

vandaar ook het grote aantal mods wat nooit meer komt. En de keuze toendertijd voor 'Wateengedoe' als mod zijnde... ;)

ag mij maakt het trouwens ook niet uit.

:D
 
Originally posted by Juriaan


Oli je bent geniaal, nee ff serieus zit opzich wel iets in
Was het niet dat moderators ook aan andere kriteria dan intelligentie en kennis moeten voldoen :)
 
Liever niet :), kan noooit goed gaan...
 
Originally posted by Olimantado



Als ik geen mod van het gare hanenhok mag zijn vind ik dat erg zielig van jullie :p Big Cat weet het meeste over steroïden en mocht direct mod worden van dat forum. Bos kent het meeste van blessures en werd daar direct mod.
Wel ik ben ervan overtuigd dat ik het sterkste ben in onzin, dus wil ik hier mod zijn!! Of klopt die redenering niet?

Je redenering klopt. alleen je maakt 1 denkfoutje, BC en BOS werden gevraagd omdat er op die secties mod's nodig waren, voor dit gedeelte staat al een flinke lijst en zijn geen mod's nodig. nog afgezien van dat je ervoor gevraagd wordt ipv. jezelf aanbied en dat je niet integer bent. Plus dat het er in deze niet om gaat of jij vindt dat je er het beste geschikt voor bent, het gaat erom dat de mod het eens zijn daarover.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Floyd
Heeee Soul,

vandaar ook het grote aantal mods wat nooit meer komt. En de keuze toendertijd voor 'Wateengedoe' als mod zijnde... ;)

ag mij maakt het trouwens ook niet uit.

:D

Welke mods komen volgens jouw niet? Keuze van wateengedoe was simpel. Het gehalte vrouwen was laag en we willen graag wat meer dames op het forum. Zij is erg wetenschappelijk ingesteld, heeft een flinke pot hersens en wist in korte tijd al een heleboel. Ze traint als een BB niet als fitness wat de meeste dames doen. Afgezien daarvan was ze erg veel aanwezig op het forum. Zodoende leek het ons een goede keus. Mochten er nou dingen zijn die je wilt weten inzake dat soort dingen. Je kan op site info & feedback dat soort dingen kenbaar maken. Alle goede, serieuze tips worden besproken en meegenomen. Maar uitingen als we willen oli als mod, nee daar komt geen serieus antwoord meer op. Ik heb nog de moeite genomen er serieus antwoord op te geven en mijn argumentatie vind ik duidelijk genoeg. Maar heb je ideeen, tips, dingen over mods die je eens wilt aankaarten, kan je dat daar rustig doen, mits het serieuze zaken in normale bewoordingen zijn word je daar echt niet op afgerekend. We willen een goed serieus board hebben en alle tips en ideeen zijn welkom :)
 
Hey hey we zittn hier wel in t hanenhok he
gedraag je daar dan ook naar en voor serieuze antwoorden naar een ander board:D
 
Originally posted by soulreaver


Welke mods komen volgens jouw niet? Keuze van wateengedoe was simpel. Het gehalte vrouwen was laag en we willen graag wat meer dames op het forum. Zij is erg wetenschappelijk ingesteld, heeft een flinke pot hersens en wist in korte tijd al een heleboel. Ze traint als een BB niet als fitness wat de meeste dames doen. Afgezien daarvan was ze erg veel aanwezig op het forum. Zodoende leek het ons een goede keus. Mochten er nou dingen zijn die je wilt weten inzake dat soort dingen. Je kan op site info & feedback dat soort dingen kenbaar maken. Alle goede, serieuze tips worden besproken en meegenomen. Maar uitingen als we willen oli als mod, nee daar komt geen serieus antwoord meer op. Ik heb nog de moeite genomen er serieus antwoord op te geven en mijn argumentatie vind ik duidelijk genoeg. Maar heb je ideeen, tips, dingen over mods die je eens wilt aankaarten, kan je dat daar rustig doen, mits het serieuze zaken in normale bewoordingen zijn word je daar echt niet op afgerekend. We willen een goed serieus board hebben en alle tips en ideeen zijn welkom :)


Zulke comments vind ik niet kunnen op dit board....
Saaaaaaaaaaaai
 
Dat is jouw probleem oli. Je hebt er eerst problemen mee dat je geen mod mag worden. Ik beargumenteer waarom. Er wordt in het kader daarvan een vraag over wateengedoe gesteld, ik beantwoord deze en verwijs nogmaals dat voor dat soort vragen mensen terecht kunnen in site info&feedback.. Dat jij dit saai vindt is jouw probleem. Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.
 
Originally posted by soulreaver
Dat is jouw probleem oli. Je hebt er eerst problemen mee dat je geen mod mag worden. Ik beargumenteer waarom. Er wordt in het kader daarvan een vraag over wateengedoe gesteld, ik beantwoord deze en verwijs nogmaals dat voor dat soort vragen mensen terecht kunnen in site info&feedback.. Dat jij dit saai vindt is jouw probleem. Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.


:rolleyes:
 
Originally posted by soulreaver
Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.


Wil je daarmee zeggen dat ik vanaf heden ook geen begeleiding meer krijg bij mijn kuurtje??:( In dat geval bied ik mijn meest oprechte excuses aan!!:D
 
Originally posted by soulreaver
Dat is jouw probleem oli. Je hebt er eerst problemen mee dat je geen mod mag worden. Ik beargumenteer waarom. Er wordt in het kader daarvan een vraag over wateengedoe gesteld, ik beantwoord deze en verwijs nogmaals dat voor dat soort vragen mensen terecht kunnen in site info&feedback.. Dat jij dit saai vindt is jouw probleem. Verwacht dan ook niet dat je nog toelichting krijgt over bepaalde zaken.

Denk niet dat hij het meent om mod te worden hoor :rolleyes:
 
We kunnen hem wel de titel 'Ere haan' geven van het gare hanenforum :D
 
@ Soul;

Ten eerste maakt het mij niet uit of Oli moderator wordt ofniet, hij doet toch wel z'n ding. Maar zo te horen is het wel een hele eer als je moderator bent, en mag je zoals jij dat uistraalt een bepaalde arrogantie hebben t.o.v. het gewone volk. Deze waarneming is puur gebasseerd op deze thread.

En wat betreft de andere mods, er zijn volgens mij heel veel mods die niet zo gek veel posts plaatsen. Goede kwaliteit, lage kwantiteit. En bij weg2, vond ik persoonlijk, dat haar kwaliteit (vind ik al overdreven) naar beneden werd gebracht door de enorme zooi aan posts die ze plaatste. Dus je kreeg threads van 30 reacties waar nog niks werd gezegd. En dat voor een mod, die toch als een soort van taak heeft om de kwaliteit bewaren van dit board.

En bovendien, neem je het mod zijn niet al te serieus in een onderdeel als 'het gare hanenhok'.....??? ......

Groeten.

:)
 
Waarom zou je nou mod willen worden?? Ze Lijken mij maar een stelletje droge sigaren hoor.. :booty:
 
Originally posted by Bracke
Waarom zou je nou mod willen worden?? Ze Lijken mij maar een stelletje droge sigaren hoor.. :booty:

:D :grinny: :D :grinny:
 
lachen om je eigen post. das pas triest.............
 
Back
Naar boven