XXL Nutrition

Moet Oli Mod worden?

Moet Oli Mod worden?

  • Ja, een gare hanenhok heeft een gare haan nodig

    Stemmen: 22 37,9%
  • Nee, hij is te gaar om een funtie als mod te krijgen binnen het board

    Stemmen: 36 62,1%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Floyd
@ Soul;

Ten eerste maakt het mij niet uit of Oli moderator wordt ofniet, hij doet toch wel z'n ding. Maar zo te horen is het wel een hele eer als je moderator bent, en mag je zoals jij dat uistraalt een bepaalde arrogantie hebben t.o.v. het gewone volk. Deze waarneming is puur gebasseerd op deze thread.

En wat betreft de andere mods, er zijn volgens mij heel veel mods die niet zo gek veel posts plaatsen. Goede kwaliteit, lage kwantiteit. En bij weg2, vond ik persoonlijk, dat haar kwaliteit (vind ik al overdreven) naar beneden werd gebracht door de enorme zooi aan posts die ze plaatste. Dus je kreeg threads van 30 reacties waar nog niks werd gezegd. En dat voor een mod, die toch als een soort van taak heeft om de kwaliteit bewaren van dit board.

En bovendien, neem je het mod zijn niet al te serieus in een onderdeel als 'het gare hanenhok'.....??? ......

Groeten.

:)

Waaruit baseer jij dat ik me arrogant opstel?? Bekijk het eens goed, ben toch een van de weinige die nog de moeite neemt oli serieus uit te leggen waarom die geen mod wordt. Als jij daar enige arrogantie uit kan afleiden? Tov. mijn reactie naar jouw lijkt me ook geen arrogante manier van zaken verwoorden. Of mijn interpretatie van arrogant is anders als van jouw. Vanwaar de aanval in mijn richting ineens snap ik niet. Verhaal van wateengedoe is gebasseerd op jouw mening, ik denk er anders over. Ik denk dat tussen die grote kwantiteit voldoende kwalitatieve posts zaten.
 
Originally posted by soulreaver


Waaruit baseer jij dat ik me arrogant opstel?? Bekijk het eens goed, ben toch een van de weinige die nog de moeite neemt oli serieus uit te leggen waarom die geen mod wordt. Als jij daar enige arrogantie uit kan afleiden? Tov. mijn reactie naar jouw lijkt me ook geen arrogante manier van zaken verwoorden. Of mijn interpretatie van arrogant is anders als van jouw. Vanwaar de aanval in mijn richting ineens snap ik niet. Verhaal van wateengedoe is gebasseerd op jouw mening, ik denk er anders over. Ik denk dat tussen die grote kwantiteit voldoende kwalitatieve posts zaten.


Je bent een gare haan.... :D
 
@ Soul;

Ik vond het arrogant overkomen omdat ik naar mijn mening geen duidelijk antwoord zag staan die ook verklaarde waarom Oli, geen mod zou mogen of kunnen worden van deze 'gare bende' en met in het achterhoofd, WEG2. Onze meningen over kunnen idd verschillen, heb weleens een incidentje met haar gehad. Vandaar mijn negatieve beeldvorming misschien.

Zand erover bro. Gr.
 
Originally posted by Floyd
@ Soul;

Ik vond het arrogant overkomen omdat ik naar mijn mening geen duidelijk antwoord zag staan die ook verklaarde waarom Oli, geen mod zou mogen of kunnen worden van deze 'gare bende' en met in het achterhoofd, WEG2. Onze meningen over kunnen idd verschillen, heb weleens een incidentje met haar gehad. Vandaar mijn negatieve beeldvorming misschien.

Zand erover bro. Gr.

Okeej :)
 
Over Oli, ik vind hem een veels te gare haan.. ik had eerst op ja willen stemmen, maar besloot op het laatste moment van niet.
Maar ik ben nogal kritisch over de functie van een mod: rust in de tent krijgen als het uit de hand loopt en evt discussie stimuleren?

Verder wil ik even wat over WEG2 zeggen, die mijn vriendin is.. ze is super-slim met een IQ dat uittorent boven dat van de meeste mensen die ik ken, maar EQ laat nog wel te wensen over, vandaar wellicht de kwantiteit. . Herken ik bij mezelf ook, ik wil daarom niet direct mod zijn (nee, is geen sollicitatie), omdat ik af en toe van mezelf vind hetzij te vaak of te veel te schrijven. Maar goed, niemand is perfect. Meesten hier ergeren zich wellicht over de omvang van mijn teksten, ik erger me als er berichten verschijnen met alleen :D of .. "zo denk ik er ook over" en vind dat zoiets te veel ruimte inneemt.

Gut, deze discussie is veels te serieus geworden!

O ja.. titel 'ere-gare haan' voor Oli, daar sta ik achter. evt speciaal voor hem ondertitel van gare haan - BBer?

Espi
 
Lange of korte, veel of weinig reply's, zal me vrij weinig boeien, zolang het maar leuke, interresante of leerzame reply's zijn! Maybe post ik ook wel dingen waar ik achteraf zoiets over heb van; 'heeft dat nou eigenlijk wel énige toegevoegde waarde aan dit forum?'. Maarja, dat heb je nou emaal. Zolang niemand anders zich r mateloos aan ergerd kan het denk ik niet zo veel kwaad. Toch...?
 
helemaal mee eens. Ik typ me af en toe ook een teringeind weg, oppassen dat ik dat nu dus niet doe:D , maar ik typ gewoon wat ik denk zonder er echt bij na te denken. dit typende op dit scherm (post reply venster) lijkt t vaak ook veel omdat t minder breed wordt getoond. eenmaal gepost blijkt t vaak mee te vallen.
zolang t leerzaam is en vlot wegleest heb ik er geen problemen mee. Espi zei eerst dat ze om die lange teksten negatief karma kreeg, wat ik echt onzinnig vind.

valt me ook op bij voorstelboard. mensen die lange teksten tikken krijgen minder replies. was bij mij zo en bij Punisher ook.
zie je bijv. 10 views staan en er kan geen enkele keer welkom van af..:rolleyes:
en iemnd die neerzet: ik ben blabla en weeg blabla en hoop hier blabla krijgt bij 10 views 9 replies...

ennne, om af te sluiten omtrent lange verhalen, wel de enter-toets gebruiken svp.
 
Originally posted by dandyman
helemaal mee eens. Ik typ me af en toe ook een teringeind weg, oppassen dat ik dat nu dus niet doe:D , maar ik typ gewoon wat ik denk zonder er echt bij na te denken. dit typende op dit scherm (post reply venster) lijkt t vaak ook veel omdat t minder breed wordt getoond. eenmaal gepost blijkt t vaak mee te vallen.
zolang t leerzaam is en vlot wegleest heb ik er geen problemen mee. Espi zei eerst dat ze om die lange teksten negatief karma kreeg, wat ik echt onzinnig vind.

valt me ook op bij voorstelboard. mensen die lange teksten tikken krijgen minder replies. was bij mij zo en bij Punisher ook.
zie je bijv. 10 views staan en er kan geen enkele keer welkom van af..:rolleyes:
en iemnd die neerzet: ik ben blabla en weeg blabla en hoop hier blabla krijgt bij 10 views 9 replies...

ennne, om af te sluiten omtrent lange verhalen, wel de enter-toets gebruiken svp.

Dudely Noted..
 
Originally posted by dandyman
valt me ook op bij voorstelboard. mensen die lange teksten tikken krijgen minder replies. was bij mij zo en bij Punisher ook.
zie je bijv. 10 views staan en er kan geen enkele keer welkom van af..:rolleyes:
en iemnd die neerzet: ik ben blabla en weeg blabla en hoop hier blabla krijgt bij 10 views 9 replies...


Ja, helemaal mee eens.. mensen kunnen wellicht de aandacht niet meer vast houden tegenwoordig, het is de zap-cultuur. of klink ik nu als oma ;).
Ieder is zoals ie is, en net als jij tik ik gelijk neer wat ik denk.. en met een 10-vingers-blind-typ-diploma kun je veel intikken....

Dus.. helaas, korte en bondige teksten leveren je meer respons op.

Espi
 
Originally posted by Esperantisto

en met een 10-vingers-blind-typ-diploma kun je veel intikken....

Espi



Hahaha, jij met je diploma's en brevetjes altijd!!

** stfu, niet te ver gaan **
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En oli, ben jij gemachtigd zo'n brevet af te geven?
Als je hier al geen modje mag worden :p

Espi
 
Originally posted by Olimantado

** stfu, niet te ver gaan **



Heeee Spike, kom op joh. Je zit hier op het onzinboard. Gelieve niet aan mijn posts te zitten wijzigen!!!!!!!

Gare haan ! :mad:

Ik vroeg enkel aan Espi of ze nou eigenlijk ook een neukbrevet heeft... We leven in 2003 joh! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Esperantisto
En oli, ben jij gemachtigd zo'n brevet af te geven?
Als je hier al geen modje mag worden :p

Espi


Toevallig reik ik die brevetten inderdaad uit, maar je moet binnen de maand 5X slagen in het praktijkexamen....(denk niet dat dat met jou goeie conditie een probleem zal zijn!)

Je moet ook de examens afleggen in het examencentrum zelf en de vervoerskosten worden jammer genoeg nog steeds niet door de regering terugbetaald. (het examencentrum is bij mij thuis, maar is enkel toegankelijk als mijn wijffie er niet is)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado




Heeee Spike, kom op joh. Je zit hier op het onzinboard. Gelieve niet aan mijn posts te zitten wijzigen!!!!!!!

Idioot!

Ik vroeg enkel aan Espi of ze nou eigenlijk ook een neukbrevet heeft... We leven in 2003 joh! :p


:laugh:
 
Back
Naar boven