AndroidHealthClinic

Moeten nieuwe whey hebben van Maximize (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lenn

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
6.498
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
Hoi :thumbs:

Mijn pot whey is bijna op en wil eens een whey van Maximize nemen.
Maximize heeft verschillende whey's zie ik en ik zal ze even opsommen. Ik denk dat ik het beste voor de 3Whey Complex ga.

Maximize Mass Gainer
MASS GAINER is een uitgebalanceerde combinatie van hoogwaardige eiwitten, koolhydraten, vitaminen, mineralen en aminozuren die zorgen voor een maximale gewichtstoename en spiergroei. MASS GAINER bevat dextrose, maltodextrine en fructose (snelle en trage suikers) teneinde tijdens de training de ideale glucosewaarde te houden en vermoeidheid te vermijden. De goed verteerbare en assimileerbare eiwitten zorgen voor een optimale spieropbouw. Aanbevolen bij zware inspanningen om snel gewicht bij te winnen.
Ingrediënten : dextrose, calcium caseïnaat, maltodextrine, (aroma chocolade: 8% chocoladepoeder), verdikkingsmiddel: guar gum, fructose, aroma, magere melk poeder, ei albumine, vit. B3, vit. B5, vit. B6, vit. B2, vit. B12.

Maximize 100% Whey
MAXIMIZE blijft vernieuwen en brengt met 100% WHEY PROTEIN een product op de markt dat de concurrentie ver achter zich laat.
100% WHEY PROTEIN bevat geen suiker of aspartaam, maar wel de nieuwe zoetstof sucralose als zoetmiddel.
100% WHEY PROTEIN bevat een specifieke mix van de zuiverste wei eiwit isolaten en wei eiwit concentraten. 100% WHEY PROTEIN wordt bekomen door micro- en ultra filtratie op lage temperatuur en bevat een mengeling van bio-actieve fracties zoals beta-lactoglobuline (~65%), alpha-lactalbumine (~25%),en serum albumine (~8%). 100% WHEY PROTEIN bevat ook in mindere mate de immunoglobulinen IgG, IgA en IgM, maar vooral IgG, Glycomacropeptides, serum albumine, lactoferrine, lactoperoxidase en lysozyme.
100% WHEY PROTEIN bevat ook grote hoeveelheden glutamine en BCAA’s.
Met een gemiddeld eiwitpercentage van 83.3% bevat 100% WHEY PROTEIN ook duidelijk meer eiwit per 100g dan de concurrentie.
Het lage gehalte aan koolhydraten, vet en lactose zorgt ervoor dat 100% WHEY PROTEIN uitermate geschikt is voor zowel sporters als mensen op dieet.

Maximize 3Whey Complex
3WHEY COMPLEX is een eiwitcomplex bestaande uit 3 verschillende wei eiwitten die ieder op zich heel specifieke eigenschappen bezitten. Alle drie zijn ze rijk aan glutamine en BCAA’s, maar door zijn specifieke samenstelling is de aminozuurbalans optimaal, wat ze bijzonder geschikt maakt voor spierherstel en spieropbouw. Dit resulteert in een biologische waarde van 100 %. De aanwezige koolhydraten zorgen voor een optimale opname en verwerking van het eiwit.

Wat denken jullie, en nog belangrijker, wat zijn jullie ervaringen?
 
welke 3 whey eiwitten zitten er in die 3whey complex?
 
de 100 % whey zou ik nemen, heb deze al gehad in choco was echt wel goed en naar mijn vermoedens een goeie kwaliteit. Meer koolhydraten kan je simpelweg uit je voeding halen vind ik.
 
welke 3 whey eiwitten zitten er in die 3whey complex?

Ingrediënten: wei poeder, wei eiwit isolaat, lactalbumine, (chocolade poeder) aroma, kunstmatige zoetstof: aspartaam.
 
zou ook gaan voor de 100% whey
 
Maar zijn 3 verschillende eiwitten niet interessanter? Of moet ik niet geloven in die ?onzin?
 
Ingrediënten: wei poeder, wei eiwit isolaat, lactalbumine, (chocolade poeder) aroma, kunstmatige zoetstof: aspartaam.


Maw, wei, wei en wei (lactalbumine is een ander woord voor wei)

Zie er zo op het eerste gezicht het voordeel niet van in en doet me meer denken aan een verkooppraatje.
 
Ok, welke raad je me dan aan?
 
Maar zijn 3 verschillende eiwitten niet interessanter? Of moet ik niet geloven in die ?onzin?


Vraag is wat zoek je? ?

Een "snel" eiwit rondom je training, of een "compleet" eiwit met een diversiteit aan eigenschappen.

In het eerste geval zou ik voor 100 wei gaan, liefst een hydrolisaat met een isolaat als tweede keus.

In het tweede geval zou ik en mix kiezen van wei, caseine en soja, eventiueel aangevuld met eieiwit.
 
Vraag is wat zoek je? ?

Een "snel" eiwit rondom je training, of een "compleet" eiwit met een diversiteit aan eigenschappen.

In het eerste geval zou ik voor 100 wei gaan, liefst een hydrolisaat met een isolaat als tweede keus.

In het tweede geval zou ik en mix kiezen van wei, caseine en soja, eventiueel aangevuld met eieiwit.

Ik zoek een whey om gewicht bij te komen. :dunno:
 
Dan zou ik niet voor een eiwit gaan, maar voor een weightgainer zoals de Maximize Mass Gainer die je aangeft of liever nog een MRP (meal replacement powder) omdat ik de verhouding eiwit/koolhydraten daarin beter vind
 
Dan zou ik niet voor een eiwit gaan, maar voor een weightgainer zoals de Maximize Mass Gainer die je aangeft of liever nog een MRP (meal replacement powder) omdat ik de verhouding eiwit/koolhydraten daarin beter vind

Ah ok, bedankt. Maar waarom zeggen ze dan altijd dat whey is om bij te komen?
 
Omdat extra eiwit meestal spierwinst opleverd, maar je moet duur eiwit niet gaan gebruiken als WG'r
 
Maar ik wil wel spiermassa krijgen, ik hoef niet meer vet erbij te krijgen.
 
gebruik wei gewoon s'morgens als je wakker word (liefst concentraat vanwege biologische activiteit) en rondom je training (hydrolisaat of isolaat).

Neem als je mer shakes wilt gebruiken een WG (ca 20-30% eiwit) og een MRP (ca 50% eiwit).

Op die manier krijg je en extra eiwit binnen en extra calorien van de koolhydraten/vetten
 
Dus ik kan het beste een whey en een weightgainer nemen?
 
Maximize ??? of na aperij ?

Heb hun website eens bekeken,
ik heb zo de indruk dat ze gewoon met hun etiket willen uitpakken, en laten overkomen dat het 3 speciale eiwitten zijn.

Maar als je verder leest dan alleen het etiket merk je snel dat bij de ingredient list het over goedkope whey gaat en "nog" goedkopere andere eiwitten.... bedrog ?

Probeer jij maar ik nie :)
 
IK heb voor de Pro 85 gekozen. :)
 
Beste Lenn,

Ik veronderstel dat jij wil groeien en blijven groeien?
even wat advies :

A. ga altijd voor een kwaliteits eiwit.bezuinig daar niet in zeker geen revolutions
toestanden. (maximize ??? dacht het ook niet)
B. zorg dat je naast je eiwitten na je training minstens 1000 a 1500mg goei bcaa s
in neemt.
C. Je wil trainen en groeien je steekt er je geld in, dus je resultaat wil je behouden.
zorg dan op zijn minst dat je 3/4 van het jaar investeerd in een qualiteits vitamine.

Die drie dingen zijn voor mij, en voor jou ook het belangrijkste. als je daarnaast wil experimenteren met een Xpand, MStack, (geen testosting boegt) . No explode of zo.
dat moet jij weten, je zal van zelf wel merken wat bij jou het beste werkt.

Maar voor die A B C basis moet je toch op zijn minst A-Merken nemen.
Maximize blijkt om de maand iets nieuws te hebben, nie echt goed over nagedacht dus..

A-merken voor je basis producten! vb Isopure, elite whey , syntha 6 enz...
 
Maximize is wel een goed merk hoor. En ik moet ook met de prijskaart rekening houden. Ik probeer gewoon je zal het anders nooit te weten komen.
 
Back
Naar boven