MuscleMeat

mogelijk klein stukje rubbeer geinjecteerd in glute

Bezoekers in dit topic

joe gardellah

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2022
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
hey allemaal
bij het zetten van mijn wekelijkse primo injectie heb ik te opgemerkt dat er precies kleine zwarte partikels in mijn vial zaten wat hoogstwaarschijnlijk delen van de rubberen stopper waren
ik denk dat ik mss ook een stukje heb geinjecteerd in mijn glute
baal hier natuurlijk enorm van
in de syringe na injectie zag ik ook een miniscuul klein zwart puntje
wat zijn de gevolgen hiervan want heb dit nog nooit meegemaakt en injecteer nu al een jaar op dezelfde manier
ik trek op met 18g roze en 8x40 om te injecteren
enorm para overal online gezocht de ene zegt het is levensgevaarlijk de andere zegt geen zorgen hierover maken
paar artikels gevonden maar niks wijzer hierover geworden
graag jullie advies
btw was van plan om benen te trainen vandaag kan ik hiermee doorgaan....?

Heb ik ook wel eens gehad. beter niet te veel bij nadenken als het geen pijn doet :o

Zou met een dunnere naald optrekken tho. Die roze maakt de rubber erg snel kapot. Er is ook een optrektechniek die dat probleem zou verhinderen maar dat deed niet zo veel bij mij.

Heb ik ook wel eens gehad. beter niet te veel bij nadenken als het geen pijn doet :o

Zou met een dunnere naald optrekken tho. Die roze maakt de rubber erg snel kapot. Er is ook een optrektechniek die dat probleem zou verhinderen maar dat deed niet zo veel bij mij.
heb nergens last van momenteel
ja ik lees overal dat de roze niet ideaal zijn hiervoor
zal het in de gaten houden voor de komende dagen hopelijk niks om zorgen over te maken
thjx voor je reply mucci 👍

In het verleden ook wel gehad met (roze naald), zal me niet zo druk maken.

In het verleden ook wel gehad met (roze naald), zal me niet zo druk maken.
thx voor je reply Jimba
ik ga de roze hier niet meer voor gebruiken

Ook al eens gehad maar bij mij resulteerde dat in een abces...beste niet te druk maken maar wel in de gaten houden

Ook al eens gehad maar bij mij resulteerde dat in een abces...beste niet te druk maken maar wel in de gaten houden
thx voor je reply KategorieC
laten we hopen dat het niet zo ver komt mvg

Beter gewoon die groene als optreknaald gebruiken en in glute zetten met blauw (0.6x30)

Beter gewoon die groene als optreknaald gebruiken en in glute zetten met blauw (0.6x30)
Bij >20% zou ik toch echt wel 40mm gebruiken voor glute, ben je droger dan is blauw indd een beter een optie ivm scar tissue

Bij >20% zou ik toch echt wel 40mm gebruiken voor glute, ben je droger dan is blauw indd een beter een optie ivm scar tissue
lengte verschilt per kleur, dus blauw(23G) kan in verschillende lengtes. btw is 30mm lang zat

Ik had dit ook gehad in een vail, daarin dwarrelden toen stukjes rubber. Hiervoor heb ik toen optrek naalden gekocht met een filter.

Back
Naar boven