MuscleMeat

Mogelijk??: Teveel CC's zetten verslechterd absorptie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik zat met een maat van mij te kletsen over mijn opkomende kuur. Hij was er heilig van overtuigd dat als je 3,5 CC in je been jast dat dit veel te veel is en dat een deel niet geabsorbeerd word. Nu verklaarde ik hem voor gek en zei dat dit niet mogelijk was. Maar ik zou toch graag even bevestiging willen van jullie :D
Zou zonde zijn als ik 3,5CC zet en er maar 2,5 geabsorbeerd worden.
 
Ik steek in men bil tot 5cc , benen 3 - 4cc
 
volgens mij maakt dat niet uit.
 
Ik zette in mijn kuurtje 4cc in mn been, zonder problemen, gewoon rustig injecteren.
Wel kreeg ik, een dag erna, gigantische lamme poten... :P
Maar als ik het voor het slapen gaan injecteerde, had ik aanzienlijk minder last, de dagen erna!
Dat het niet opgenomen zou worden, is onzin, eenmaal in je lichaam gaat het circuleren en word het uiteindelijk opgenomen IMO.
 
Ik zat met een maat van mij te kletsen over mijn opkomende kuur. Hij was er heilig van overtuigd dat als je 3,5 CC in je been jast dat dit veel te veel is en dat een deel niet geabsorbeerd word. Nu verklaarde ik hem voor gek en zei dat dit niet mogelijk was. Maar ik zou toch graag even bevestiging willen van jullie :D
Zou zonde zijn als ik 3,5CC zet en er maar 2,5 geabsorbeerd worden.

Jouw vriend moet eens leren doordenken. Als van de 3,5 maar 2,5 word opgenomen, dan blijft er dus de rest van je leven 1 CC in je been zitten. En dat elke keer als je een injectie doet. Dan ben je binnen een paar jaar een 2e Valentino.
 
dikke poep. in de medische wereld duwen ze een veelvoud van onze doering naar binnen, alleen dan duren injectiemomenten ook wel langer. dus gaat prima hoor. "jamess" wat heb ik je nu gezegd?????
haal je vriendje eens vh verdiplein af, hij gaat teveel om met quat etende somaliers :P
 
Lijkt mij ook niet. Maatje van me duwde laatst een spuit met 10ml testo in 1x naar binnen....:D :D :D
 
dikke poep. in de medische wereld duwen ze een veelvoud van onze doering naar binnen, alleen dan duren injectiemomenten ook wel langer. dus gaat prima hoor. "jamess" wat heb ik je nu gezegd?????
haal je vriendje eens vh verdiplein af, hij gaat teveel om met quat etende somaliers :P

Hahaha je hebt helemaal gelijk. Vanaf nu stalk ik jou wel op msn :D
 
waar de fok heeft ie die ingedouwd man.. zal een flinke bult zijn geworden.. of heeftie het verdeeld over 2x5ml.. been there done that ;)
 
Volgens mij zit er wel een limiet aan de maximaal te injecteren hoeveelheid bros..

grten
 
ja mee eens.. maar zolang het nog in een 5ml spuit past is er niks aan de hand.. en daarna kun je altijd nog.. mocht dat om een of andere bizarre reden nodig zijn op verschillende sites injecteren ;)
 
Mensen die uit Noord komen neem ik ook echt niets van aan! ;)
 
Hahaa maar ik woon helemaal niet in Noord. Nu heb ik dankzijn Dennis een slechte reputatie op dit board :(
 
Zit idd een max aan. tot 5-6ml in je glutes. 4-5ml in je been. schouder ga ik tot 2ml.

Ik zet liever 1x 4ml dan 2x2.. ivm wat er achterblijft in je spuit.
 
Ik verspreid het zoveel mogelijk..iets meer prikken maar ach..dat is toch hardcore!

heb in mijn schouder een hele poos een ingekapselde olie-bult gehad..trok pas na 6 weken weg...

dus niet onbeperkt erin knallen. in mijn bi en tri max 1,5 ml. mijn schouders max 2 ml..benen max 2ml. In de bil 3 ml. dit houd ik voormezelf aan..

groet Jugger
 
doe gewoon met dezelfde spuit/naald de rest op een andere spot

easy as that

Ja bij jou maakt het toch niet meer uit, jij besmet jezelf gewoon iedere keer op nieuw met hep en Hiv!!!:D
 
Back
Naar boven