AndroidHealthClinic

mogelijke aanpassing volgende kuur , tips gevraagd ivm igf 1

Bezoekers in dit topic

beatboy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
3
Waardering
0
hallo mensen

ik ben van plan om in maart te beginnen met mijn volgende kuur. echter ben ik door het vele lezen en opzoeken op internet een beetje geïntrigeerd geraakt door het idee om er IGF-1 bij te gaan gebruiken.. ik heb er de laatste dagen massas over gelezen, toch zit ik nog met vragen aangezien de meningen en verschillende verhalen rond het gebruik van igf1 zo ver uiteen lopen...

*men spreekt over dagelijkse innames van 60-120 mcg / pd
maar blijkt dat deze methode al lang achterhaald is .. zou naar het schijnt gewoon veel te veel zijn en de receptoren worden verzadigd aan een heel snel tempo , 3-4 wkn en werking neemt drastisch af. plus dat veel van het goedje verspild word

*nieuwe manier van werken zou 40-50 mcg / 2-3 maal pw zijn
dit zou leiden tot praktisch dezelfde resultaten en geen gevaar van groeiende ingewanden... plus dat deze methode er voor zorgt dat je het langer kan gaan gebruiken 5-6 wkn. daar komt nog eens bij dat financieel veel voordeliger is

ikzelf dacht om voorzichtig 6wkn 40 mcg / 2maal pw te zetten (moest ik het gaan gebruiken) ..wat is jullie idee hier over ?

dan hebben we nog de kwestie van IM of subcutaan injecteren, daar tast ik compleet in het duister , de een zegt dit , de ander zegt dat .. im zou leiden tot plaatselijke groei maar dan ook weer niet .. ik zoek natuurlijk groei over heel het lichaam en vraag me af wat nu de beste methode is

time on is time off dus zou zo iets als dit mogelijk moeten zijn:

wk 1-4: 30mg dbol pd
wk 1-12: 750mg test e pw
wk 1-11: 200mg deca pw
wk 8-12: 40 mg winny pd
wk 15-18: nakuur clomid nolva

met daarbij:
wk 1-6: 40 mcg / 2 maal pw
wk 13- 18: 40 mcg / 2 maal pw (tussen einde kuur en nakuur / tijdens nakuur)

dit is weinig maar na wat ik allemaal gelezen heb is het in mijn opinie genoeg , moest het na weken nog steeds niks opbrengen dan kan ik het nog steeds veranderen in 3 maal pw..
normaal zou ik op deze manier met 1 vial van 1000 mcg moeten toekomen

doel is in eerste 6wkn igf 1 nieuwe spiercellen te creëren die dan in wk 7-12 kunnen groeien met behulp van as, en laatse 6wkn igf 1: betere behoud van massa en opnieuw cellen te creëren die daarna op natuurlijke wijze kunnen groeien

als dit allemaal klopt zou het een grote meerwaarde kunnen geven aan mijn volgende kuur. ik wil er namelijk echt een homerun mee slaan..

zoals je ziet heb ik mij in dit goedje al redelijk verdiept maar zit toch nog met vragen... alle antwoorden, hulp, tips, meningen of eventueel gebruikerservaringen zijn meer dan welkom

bedankt en laat iets horen
bb
 
dit is hier mijn eerste post maar ik ben geen noob op gebied van as lol , wou het er gewoon effe bijzeggen ..
 
ik zou het sowieso max 4 weken zetten
zette zelf 60mcg IM na training en voelde wel goed aan

volg alleen je redenering niet goed dat optie twee financieel voordeliger zou zijn, als je 2 tot 3 maal 40 à 50 moet zetten zit je toch ook gauw aan 100-150mcg per dag ? je bedoelt misschien gewoon dat het efficiënter zal gebruikt worden aangezien volgens die tweede optie minder 'verspild' zou worden?
 
gewoon 50-60mcg 20 minuten na je training ivm je insuline piek.
 
ik zou het sowieso max 4 weken zetten
zette zelf 60mcg IM na training en voelde wel goed aan

volg alleen je redenering niet goed dat optie twee financieel voordeliger zou zijn, als je 2 tot 3 maal 40 à 50 moet zetten zit je toch ook gauw aan 100-150mcg per dag ? je bedoelt misschien gewoon dat het efficiënter zal gebruikt worden aangezien volgens die tweede optie minder 'verspild' zou worden?


per week, niet per dag..
 
zal het anders doen twee maal 4 weken eens bij begin kuur (4wken 5mcg pd 5dagen pw)
en nog es hetzelfde tijdens nakuur groeten
 
Back
Naar boven