Fitness Seller

'Mohammed-cartoons waren niet beledigend' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thinkalot zei:
ja en lees vooral niet wat ik daaromtrent postte.

De spotprenten waren de zoveelste druppel die de emmer deed overlopen.
men vroeg een onderhoud met de minister om de zaken te bespreken, maar de minister reageerde met een brief dat ze dan maar en rechtzaak moesten inspannen;, De zaak werd gewoon van tagfel geveegd en zelf niet inhoudelijk behandeld. Das toch logisch dat je je dan als bevolkingsgroep geviseerd voelt.

Jij begrijpt er helemaal niks van dat is me nu wel duidelijk. Die minister is toch niet de baas van die krant? Hij kan (gelukkig) niks doen aan wat een krant publiceert, en of iets tegen de wet is, moet de rechter bepalen. Moslims zijn kennelijk gewend dat de staat alles bepaalt zoals in de straatarme dictaturen waar zij wonen, maar zo werkt het dus niet in een democratie.
 
Jij begrijpt er helemaal niks van dat is me nu wel duidelijk. Die minister is toch niet de baas van die krant? Hij kan (gelukkig) niks doen aan wat een krant publiceert, en of iets tegen de wet is, moet de rechter bepalen. Moslims zijn kennelijk gewend dat de staat alles bepaalt zoals in de straatarme dictaturen waar zij wonen, maar zo werkt het dus niet in een democratie.

de minister had het fatsoen kunnen hebben ze te ontvangen en hen dit persoonlijk zeggen. Dat was tevens niet de reden waarom de zaken uiit de hand liepen. de reden was het van tafel vegen van een klacht. Het kwam zelf niet tot een rechtzaak en een inhoudelijke discussie; Dat was het die de druppel deed overlopen.
 
de reden was het van tafel vegen van een klacht. Het kwam zelf niet tot een rechtzaak en een inhoudelijke discussie; Dat was het die de druppel deed overlopen.
Misschien niet, je bent nog steeds niet ingegaan op wat ik zei. :)
 
Die minister heeft wel wat beters te doen dan zich druk te maken over stripjes. :rolleyes:
 
Die minister heeft wel wat beters te doen dan zich druk te maken over stripjes. :rolleyes:


een minister moet rekening houden met wat er leeft in de maatschappij en luisteren naar zijn kiezers.

en nogmaals, het was niet de minister die de emmer deed overlopen maar het van tafel vegen van een klacht. Een klacht die door de minister werd aangeraden!
 
Laat 'Allah' of sinterklaas of de kerstman het lekker zelf oplossen. Als hij het zo erg vond had ie toch wel een bliksemstraal ofzo naar die tekenaar geslingerd?
 
Laat 'Allah' of sinterklaas of de kerstman het lekker zelf oplossen. Als hij het zo erg vond had ie toch wel een bliksemstraal ofzo naar die tekenaar geslingerd?


Mss krijgt de tekenaar wel teelbalkanker of zo. Wie weet,
 
die moslims hebben het gewoon helemaal overdreven, geen zwakke k*texcuusjes, over ministers enzo. zo is het gewoon. stelletje heethoofden.
 
Die moslims moeten zich niet zo aanstellen. Als je door een paar tekeningetjes van iemand die je nooit hebt ontmoet en waarvan niet eens bewijs is dat hij heeft bestaan al op tilt slaat kan je jezelf beter een spuitje geven.

Wij westerlingen gaan toch ook niet lopen janken als die moslim-apen weer eens een vlag verbranden?

Jezus krijg ik een waarschuwing omdat ik mensen die vlaggen verbranden met apen vergelijk. Als het niet over moslims ging weet ik zeker dat niemand erover gevallen was. Zo zie je maar dat al die druk die de fanatieke gelovigen uitoefenen toch wel effect heeft. :)

Om te voorkomen dat ik geband word: Allah is de enige god en Mohammed is zijn profeet.
 
criminele minderheden? deze topic gaat over deense cartoons.
alten we aub deze topic niet verzanden in een wij-zijn debat he; Het gaat om cartoons en de gevolgen ervan;
Hoezo? Het zijn toch criminele minderheden in Nederland, face it.

Ey Thinkalot, waarom zie ik jouw nooit in threads discusseren waar gewone Nederlanders of Belgen op de hak genomen worden? Dus echt een moraalridder ben je ook niet, eerder een Racist.
 
Jezus krijg ik een waarschuwing omdat ik mensen die vlaggen verbranden met apen vergelijk. Als het niet over moslims ging weet ik zeker dat niemand erover gevallen was. Zo zie je maar dat al die druk die de fanatieke gelovigen uitoefenen toch wel effect heeft. :)

Om te voorkomen dat ik geband word: Allah is de enige god en Mohammed is zijn profeet.

Ik weet het niet hoor maar je beledigt jezus hierboven, dat gaat niet volgens de boardregels...:mad: :mad:
 
Jezus krijg ik een waarschuwing omdat ik mensen die vlaggen verbranden met apen vergelijk. Als het niet over moslims ging weet ik zeker dat niemand erover gevallen was. Zo zie je maar dat al die druk die de fanatieke gelovigen uitoefenen toch wel effect heeft. :)

Om te voorkomen dat ik geband word: Allah is de enige god en Mohammed is zijn profeet.

je kreeg wellicht een waarschuwing omdat je beledigde, en dat is verboden volgens de forumregels; Ongeacht wie of wat je beledigt.
 
Hoezo? Het zijn toch criminele minderheden in Nederland, face it.

Ey Thinkalot, waarom zie ik jouw nooit in threads discusseren waar gewone Nederlanders of Belgen op de hak genomen worden? Dus echt een moraalridder ben je ook niet, eerder een Racist.

Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat men naar het gedrag moet kijken nen niet naar de etniciteit van iemand. En dan noem je mij een racist. Je hebt wel een heel vreemd redeneringsvermogen.

En over welke threads gaat het. Ik kan maar 5 topics per keer aan he. Ik ben geen computer. Laat ons zeggen dat ik opkom voor de zwakkere en de minderheden. Last time I checked, waren Nederlanders of Belgen geen minderheid.
 
Wat een gelul om iets onbenulligs, ik wordt ziek van mensen met lange tenen...
 
Hoeveell ker moet ik nog zeggen dat men naar het gedrag moet kijken nen niet naar de etniciteit van iemand.

En over welke threads gaat het. Ik kan maar 5 topics per keer aan he. Ik ben geen computer. Laat ons zeggen dat ik opkom voor de zwakkere en de minderheden. Last time I checked, waren Nederlanders of Belgen geen minderheid.
Niet kijken naar de etniciteit?
Ik sta toch liever in een donker steegje met een blanke dan een Morrokaan of Antilliaan.
 
Niet kijken naar de etniciteit?
Ik sta toch liever in een donker steegje met een blanke dan een Morrokaan of Antilliaan.

Inderdaad, moralistische praatjes ten spijt, iedereen weet dat je met bepaalde minderheden je portemonee goed moet wegstoppen.
 
Niet kijken naar de etniciteit?
Ik sta toch liever in een donker steegje met een blanke dan een Morrokaan of Antilliaan.


Hoeveel keer moet ik het nog zeggen dat men niet moet kijken naar de etniciteit van iemand maar naar zijn gedrag BIJ HET BEOORDELEN VAN IEMANDS GEDRAG OF KWALITEITEN; Hier moet je dus werkelijk alles uitleggen he.

Btw, het is Marokkaan, niet Morrokaan.
 
Inderdaad, moralistische praatjes ten spijt, iedereen weet dat je met bepaalde minderheden je portemonee goed moet wegstoppen.

Nogmaals, er werd nooit ontkent dat allochtonen meer criminaliteit plegen. Er is echter een verklaring voor die ik nu niet uit de doeken ga doen want dat is uitvoerig besproken in de andere topic.


AUB on topic please!
 
je kreeg wellicht een waarschuwing omdat je beledigde, en dat is verboden volgens de forumregels; Ongeacht wie of wat je beledigt.

Man er worden hier de hele dag mensen beledigd, het is puur angst voor radicale reacties van gestoorde geloofsfanatici die de moderaters drijft mij een waarschuwing te geven.
 
Back
Naar boven