XXL Nutrition

'Mohammed-cartoons waren niet beledigend'

Bezoekers in dit topic

je zou eens moeten weten wat er in die kranten van de landen waar al dat protest vandaan komt gepubliceert word over het westen, maar daar kraait geen haan naar, terwijl dat echt haatzaaiend is.


Waarom kijkt men altijd naar dictatoriale regimes om zich af te vragen hoe het hier zou moeten zijn. Dat er daar "haaat " wordt gezaaid, hoeft niet te betekenen dat we dat dan ook maar meoten doen.
 
Begrijpend lezen is moeilijk he!
Ook al leg jij iets uit, betekend niet dat je wel 2 tegengestelde dingen hebt gezegd, of wou je je daar nu ook uit gaan lullen? Get real man.
Het klopte idd wat je zei over de armen etc. Maar dat zijn in Nederland vooral allochtonen, dus daar heb je je antwoord.

Het laatste wat ik zei is ook weer waar, alleen dat kan ik niet zo goed verklaren, iets van jullie cultuur ofzo denk ik.

PS, gebruik die quote knop volgende keer en maak je post overzichtelijk, jouw woordjes gaan ontcijferen tussen de mijne is namelijk facking annoying.


was het rood niet duidelijk genoeg.
Ik heb je uitgelegd dat wat ik zei niet tegenstrijdig was; Ik kan er niks aan verhelpen dat jij geen causale verbanden begrijpt.

"Jullie cultuur?" Ik ben Belg en hier geboren en getogen, heb een Belgische ma en Franse pa. Mijn cultuur is jouw cultuur. Ook dit heb ik reeds tig keer vermeld. Maar lezen en onthouden is moeilijk voor sommigen.
 
Waarom kijkt men altijd naar dictatoriale regimes om zich af te vragen hoe het hier zou moeten zijn. Dat er daar "haaat " wordt gezaaid, hoeft niet te betekenen dat we dat dan ook maar meoten doen.

je zou het best goed doen als Christen..............misschien je roeping misgelopen?

:D
 
tering ik dacht dat ik veel posts per dag had thinkalot heeft er 2x zoveel :P ;) en nog serieuze ook
 
je zou het best goed doen als Christen..............misschien je roeping misgelopen?

:D

Weet je, als je mijn naam en falilienaam vertaald krijg je: de koster en de gezalfde, ('christus')

Maar ik ben agnost.
 
tering ik dacht dat ik veel posts per dag had thinkalot heeft er 2x zoveel :P ;) en nog serieuze ook
Ja ik heb twee weken vakantie genomen om een beetje uit te blazen. Heb het de afgelopen 7 jaar heel zwaar gehad.
 
Een agnost is van mening dat het onmogelijk is om de waarheid te kennen omtrent de zaken waar het Christendom en andere religies zich mee bezig houden, zoals God en het hiernamaals. Of, zo niet onmogelijk, in ieder geval onmogelijk op dit moment.

oké bro zit wat in
 
was het rood niet duidelijk genoeg.
Ik heb je uitgelegd dat wat ik zei niet tegenstrijdig was; Ik kan er niks aan verhelpen dat jij geen causale verbanden begrijpt.

"Jullie cultuur?" Ik ben Belg en hier geboren en getogen, heb een Belgische ma en Franse pa. Mijn cultuur is jouw cultuur. Ook dit heb ik reeds tig keer vermeld. Maar lezen en onthouden is moeilijk voor sommigen.[/QUOTE]
Nee, ik vond het inderdaad erg irritant lezen.
Als jij met woorden gaat gooien als "causale verbanden" betekend nog niet dat je gelijk hebt hoor, alleen dat je constant wil verdoezelen dat je ongelijk hebt. Ben jij IRL ook zo verschrikkelijk star?

Als jij zegt dat je die afkomst heb geloof ik je, alleen dat had ik nog niet gelezen. Je bent dat geloof zo enorm aan het verdedigen. Mag ik vragen wat voor geloof jij aanhangt?
 
was het rood niet duidelijk genoeg.
Ik heb je uitgelegd dat wat ik zei niet tegenstrijdig was; Ik kan er niks aan verhelpen dat jij geen causale verbanden begrijpt.

"Jullie cultuur?" Ik ben Belg en hier geboren en getogen, heb een Belgische ma en Franse pa. Mijn cultuur is jouw cultuur. Ook dit heb ik reeds tig keer vermeld. Maar lezen en onthouden is moeilijk voor sommigen.
Nee, ik vond het inderdaad erg irritant lezen.
Als jij met woorden gaat gooien als "causale verbanden" betekend nog niet dat je gelijk hebt hoor, alleen dat je constant wil verdoezelen dat je ongelijk hebt. Ben jij IRL ook zo verschrikkelijk star?

Als jij zegt dat je die afkomst heb geloof ik je, alleen dat had ik nog niet gelezen. Je bent dat geloof zo enorm aan het verdedigen. Mag ik vragen wat voor geloof jij aanhangt?
 
was het rood niet duidelijk genoeg.
Ik heb je uitgelegd dat wat ik zei niet tegenstrijdig was; Ik kan er niks aan verhelpen dat jij geen causale verbanden begrijpt.

"Jullie cultuur?" Ik ben Belg en hier geboren en getogen, heb een Belgische ma en Franse pa. Mijn cultuur is jouw cultuur. Ook dit heb ik reeds tig keer vermeld. Maar lezen en onthouden is moeilijk voor sommigen.
Nee, ik vond het inderdaad erg irritant lezen.
Als jij met woorden gaat gooien als "causale verbanden" betekend nog niet dat je gelijk hebt hoor, alleen dat je constant wil verdoezelen dat je ongelijk hebt. Ben jij IRL ook zo verschrikkelijk star?

Als jij zegt dat je die afkomst heb geloof ik je, alleen dat had ik nog niet gelezen. Je bent dat geloof zo enorm aan het verdedigen. Mag ik vragen wat voor geloof jij aanhangt?[/QUOTE]

Ik ben agnost.
Ik verdedig niet per se de islam, of het christendom; Ik kijk naar wat volgens mij juist is in een debat en ga daar dan op in. Maar ik kan begrijopen dat ik en u andere dingen als juist ervaren.
Dat ik er niet in slag je te overtuigen dat ik geen tegenstrijdige berichten typte, zal dan mss aan mij liggen en mijn incompetentie om het beter uit te leggen. Als je 30 grote posts per dag post, dan typ je soms wel eens een tekst te snel en dan is het soms wat meoilijk om iets juist odf duidelijk uit te leggen;
Ik vedeedig de islam en moslims zo hevig omdat ik opgegroeid ben in een concnetratieschool en een concentratiewijk. Ik heb gezien welke strijd die jongens moeten voren, dag in dag uit; ze moeten drie keer zo hard werken om de helft zo geod eveondne te worden.
In de les Nederlands waren een paar vrienden ( Marokkanen ) en dze spraken de taal werkelijk perfect.
Mar iedere keer als ze een opstel schreven voor de les Nederlands, kregen ze maar een 6 of 7 op tien. We deden de test eens en ik schreef voor vier vrienden een opstel (twe Belgen en twee Marokkanen). De Marokkanen kregen een 6, en de Belgen een 8 en een 9.
Dat gaat zo hun hele leven door.
Daarom ben ik tegen iedere vorm van generalisering, van alle kanten.
 
Mss krijgt de tekenaar wel teelbalkanker of zo. Wie weet,

Tering, je meent het nog echt ook he? Wat een eng mannetje ben jij zeg, als jij het voor het zeggen wist je wel raad met de ongelovigen he? Wat je nu in NSB sT mij flikt is nog helemaal niks toch? Als je het niet met argumenten kan winnen...

Doodsbang ben ik voor figuren als jij.
 
Een rechtbank moet beslissen of iemand zich beledigd voelde? dat kan volgens mij niet echt koosjer zijn he. iets wordt beledigend als de aanschouwer het als beledigend ervaart.
wie moet er dan over beslissen ? een bepaalde groep van de moslimgemeenschap met name de rotte appels die kids aansporen om te rellen ? .
Ik zeg altijd: vrijheid van meningsuiting is primordiaal! Maar niet absoluut. Zo kan je bijvoorbeeld niet de holocaust ontkennen (gelukkig maar).
de holocaust kan en mag men niet ontkennen dat is een feit . maar een grapje maken over moslims daar wordt blijkbaar harder aan getild dan een stel duitse negationisten :mad:
Als mijn buur een lelijke wagen heeft en hij is gevoelig voor kritiek op zijn wagen, dan ga ik ook niet in zijn smoel gaan zeggen dat hij een lelijke wagen heeft; je hebt het recht mss wel, maar of het getuigt van veel burgerzin is nog maar de vraag.

jij geeft in vorige posts aan dat de islam een zeer vredelievend geloof is !!!
waarom spreek je dat nu tegen ?
Heb je gelijk in ja....die mensen zijn gewoon dikke aanstellers als zij zoiets over het christendom hadden gepubliceerd zou er echt niet zon ophef over zijn. Het ligt gewoon aan die mensen...er mag geen 1 woordt verkeerd gezegd worden over de islam..bah bah
zit een kern van waarheid in :)

thinkalot, flikker eens op met dat gespam man, ik word er echt schijtziek van. Die plaatjes waren grappig en gewoon zoals de hedendaagse media zijn. Als die puntbaarden niet tegen humor kunnen en een halfjaar later met stokken en stenen moeilijk gaan staan doen, slaat dat echt nergens op.

Jij verdedigt echt álles wat dat tuig doet he!!!


hehe ook met D. ben ik het eens
Mss krijgt de tekenaar wel teelbalkanker of zo. Wie weet,
waarom zou hij een bepaalde ziekte moeten krijgen ?
verdient iemand dat die niks misdoet , en zelfs als hij wat uitgespookt heeft dan verdient hij dat nog niet het is namelijk niet aan ons om te beslissen wat bepaalde mensen 'verdienen ' .weer een vredelievende post :rolleyes: .


mijn conclusie , die rellen gingen totaal niet over die cartoons .
het was gewoon een reden voor sommigen om té kunnen rellen en om de regeringen van bepaalde landen het eens moeilijk te maken in de trand van :''kijk wat wij kunnen en doen en iedereen kijkt toe ''
 
donald duck, dagobert duck, katrien duck,..........??

er zijn er zoveel!!

:D

En voordat je begint te vertellen dat Klusmier een racist is: hij heeft een negerin als vrouw ;)
 
Ja ik heb twee weken vakantie genomen om een beetje uit te blazen. Heb het de afgelopen 7 jaar heel zwaar gehad.

Je werd door een stelletje kaalkoppen gepest en een stel Marokkanen hebben je geholpen ? Dat zou een hoop verklaren :D :P
 
Waarom kijkt men altijd naar dictatoriale regimes om zich af te vragen hoe het hier zou moeten zijn. Dat er daar "haaat " wordt gezaaid, hoeft niet te betekenen dat we dat dan ook maar meoten doen.
maar daar zie je de mensen niet tegen protesteren, want dat vinden ze prima, maar owee als wij het over hen doen, dan gaan ze massaal de straat op.

ja ik weet wel waarom ze niet de straat op gaan als er dat soort onzin over de christenen word geschreven hoor, als ze dat doen zijn ze wss. dood, maar als er iets kwaads over het moslim geloof word geschreven dan worden ze mooi opgestookt door hun leiders en mogen ze in ene wel massaal de straat op om te rellen en protesteren tegen het westen.
het lijkt mij dat die mensen eerder gigantisch zijn opgestookt door hun leiders en daarom de straat op gegaan zijn ipv dat ze er zelf echt op tegen waren.
 
Laatst bewerkt:
Tering, je meent het nog echt ook he? Wat een eng mannetje ben jij zeg, als jij het voor het zeggen wist je wel raad met de ongelovigen he? Wat je nu in NSB sT mij flikt is nog helemaal niks toch? Als je het niet met argumenten kan winnen...

Doodsbang ben ik voor figuren als jij.

Doodsbang voor iemand die oproept tot verdraagzaamheid en respect voor elkaars religie?
 
wie moet er dan over beslissen ? een bepaalde groep van de moslimgemeenschap met name de rotte appels die kids aansporen om te rellen ? .

de holocaust kan en mag men niet ontkennen dat is een feit . maar een grapje maken over moslims daar wordt blijkbaar harder aan getild dan een stel duitse negationisten :mad:


jij geeft in vorige posts aan dat de islam een zeer vredelievend geloof is !!!
waarom spreek je dat nu tegen ?
waar spreek ik dat tegen?
zit een kern van waarheid in :)




hehe ook met D. ben ik het eens

waarom zou hij een bepaalde ziekte moeten krijgen ?
verdient iemand dat die niks misdoet , en zelfs als hij wat uitgespookt heeft dan verdient hij dat nog niet het is namelijk niet aan ons om te beslissen wat bepaalde mensen 'verdienen ' .weer een vredelievende post :rolleyes: .
het was een reactie op wat iemand anders zei. Lees de post en mijn reactie er op ipv alles uit de context te rukken. iemand zie: als allah het erg had gevonden dan had hij die tekenaar wel neergebliksmd en ik reageerde daar met een grap op . Maar doe gerust verde. Ruk ales maar uit zijn context, dat is de enige manier om een deabt als deze te winnen. met leugens namelijk.



mijn conclusie , die rellen gingen totaal niet over die cartoons .
het was gewoon een reden voor sommigen om té kunnen rellen en om de regeringen van bepaalde landen het eens moeilijk te maken in de trand van :''kijk wat wij kunnen en doen en iedereen kijkt toe ''
Onzin, de rellen begonnen toen de rechtbank de zaak zelf niet wou onderzoeken. En niet na de publicatie van de cartoons.
 
Onzin, de rellen begonnen toen de rechtbank de zaak zelf niet wou onderzoeken. En niet na de publicatie van de cartoons.

Dus wanneer een rechtbank het niet nodig vind om een zaak te onderzoeken ga je maar rellen. Op vele christelijke begraafplaatsen worden de laatste tijd grafstenen vernielt of beklad, dan zie je toch ook niet de gehele christelijke gemeenschap de straat op gaan om bv. meer cameratoezicht op begraafplaatsen te eisen. Dit terwijl dit binnen de gemeenschap natuurlijk tot woedende reacties leidt. En waarom gaan deze mensen dan niet de straat op, omdat dat niet binnen de westerse cultuur past, een regering onder druk zetten door middel van rellen is gewoon te gek voor woorden.
 
Back
Naar boven