Fitness Seller

Monster Caps - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Monster Caps:
    -Volle, harde spierpomps
    -Heftig explosieve spierkracht
    -Hogere eiwitopname
    -Langdurig volle spiermassa
    -Direct merkbaar sterkere spieren
    -Stimuleert aanmaak spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps 60-90 min voor de training, op rustdagen 's ochtends 4 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 uur besteld is de volgende dag binnen, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik gebruik altijd producten voor de 'pump'. En tijdens mijn eerste training met dit product was ik niet te stoppen. Dat zal niet alleen aan het gebruik van de monster caps liggen, maar ik had wel een pomp die ik normaal gesproken niet zo erg had.

Mijn review:

Omdat ik altijd een product gebruik voor de 'pomp' tijdens trainingen en mijn oude potje NO boosters op was, ging ik opzoek naar wat nieuws.
Ik keek de site van body en fit shop door en zag daar monster caps staan.
Omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over producten van deze leverancier dacht ik; Ill give it a try :rolleyes:
Hun agmatine zorgde ook altijd voor lekkere pomps, dus wilde ik deze graag proberen.
Ik had mijn pakketje besteld, en uiteraard de volgende dag al binnen :cheer:
Een beetje jammer dat ik nog 2 dagen moest wachten met trainen, lang leve de feestdagen :eek!:
Maar eindelijk was het dinsdag en 's avonds een uur voor mijn training heb ik 4 caps ingenomen, en een half uur later mn PWO.
In de sportschool stond er borst en triceps op het programma en na wat opwarmsetjes mn eerste workset. Ik weet niet waar het aan lag, maar ik pakte ongeveer 5 herhalingen meer dan die week daarvoor met hetzelfde gewicht.
De hele training had ik een onwijze pomp, en had ik een lekkere mind-muscle controle :D

Alleen heb ik ook 's ochtends op rustdagen 4 caps genomen (zoals geadviseerd), maar kan daar de voordelen echt niet van ontdekken.
Waarschijnlijk om je potje sneller leeg te krijgen...

Over het algemeen een prima product :)

monster_caps.jpg
 
Dus de caps, welke al een pwo zijn, en dan nog een pwo supplement?
 
Ben benieuwd hoor, ik probeer het product over een maand ook.
 
We krijgen veel goeie reacties op onze Monster Caps. De ingredienten zijn ook erg goed. Een nieuwe topper in ons assortiment!:) Enige nadeel is dat ze in een paar dagen al weer bijna zijn uitverkocht. :D (nieuwe levering komt er gelukkig al weer aan:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
We krijgen veel goeie reacties op onze Monster Caps. De ingredienten zijn ook erg goed. Een nieuwe topper in ons assortiment!:) Enige nadeel is dat ze in een paar dagen al weer bijna zijn uitverkocht. :D (nieuwe levering komt er gelukkig al weer aan:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


ben inderdaad ook erg benieuwd naar deze combo on ingrediënten :D

net bestelt, moet ik dan wachten op de nieuwe levering of heb ik ze voor het weekend al ?
 
ben inderdaad ook erg benieuwd naar deze combo on ingrediënten :D

net bestelt, moet ik dan wachten op de nieuwe levering of heb ik ze voor het weekend al ?

Dank je, voor de bestelling. Zeker!:) Je hebt de Monster Caps morgen al!:)
 
Zat te twijfelen maar was tochwel nieuwsgierig ernaar , net (21:55) besteld, hopelijk morgen binnen dan ga ik ze gelijk testen. Ben benieuwd.
 
Top dat je een review heb geschreven :D
Vind het inderdaad ook echt een topper! Grootte valt mee, focus is heerlijk, trainingen gaan goed!

Een pre is persoonsgebonden en deze werkt super voor mij! :D
 
Dus de caps, welke al een pwo zijn, en dan nog een pwo supplement?

Er zitten geen stimulanten in, alleen producten om de pomp te geven ;)

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 09:59 ----------

Top dat je een review heb geschreven :D
Vind het inderdaad ook echt een topper! Grootte valt mee, focus is heerlijk, trainingen gaan goed!

Een pre is persoonsgebonden en deze werkt super voor mij! :D

Thanks, ik vond het wel een review waard eerlijk gezegd :lol:
De focus vond ik ook een van de grote pluspunten van deze caps...
Voor mij werken ze ook echt heerlijk, straks weer even knallen ;)
 
Na een week trainen moet ik zeggen dat tijdens het trainen de aders beter zichtbaar zijn dan anders, vermoeidheid heb ik geen last meer van tijdens t trainen en de focus is goed . Krachttoename merk ik niet.
Eens kijken wat het de komende week brengt.
 
Heb het aangeschaft. Je merkt een krachttoename en een goede pomp. Goede focus. Heb het vooral voor de krachttoename gehaald omdat ik dat extra's nodig heb voor veel herhalingen.

Zit momenteel in de cut. 1 uur per dag cardio + aangepaste voedingschema. İn combinatie met Dexaprine en Afslank Eiwit een tekort van 1000 calorieën.

Zal de creatine HCL het afvalproces niet remmen ? Normaal kan je toch beter geen creatine nemen in de cut ? Of zal de hoeveelheid creatine in Monster Caps niet in de weg zitten ?
 
Heb het aangeschaft. Je merkt een krachttoename en een goede pomp. Goede focus. Heb het vooral voor de krachttoename gehaald omdat ik dat extra's nodig heb voor veel herhalingen.

Zit momenteel in de cut. 1 uur per dag cardio + aangepaste voedingschema. İn combinatie met Dexaprine en Afslank Eiwit een tekort van 1000 calorieën.

Zal de creatine HCL het afvalproces niet remmen ? Normaal kan je toch beter geen creatine nemen in de cut ? Of zal de hoeveelheid creatine in Monster Caps niet in de weg zitten ?

Jahoor crea kan prima in de cut! :)
 
Na een week trainen moet ik zeggen dat tijdens het trainen de aders beter zichtbaar zijn dan anders, vermoeidheid heb ik geen last meer van tijdens t trainen en de focus is goed . Krachttoename merk ik niet.
Eens kijken wat het de komende week brengt.

Ik heb ongeveer dezelfde ervaring, vandaag 4 caps met omega 3 genomen voor het trainen en ben aardig goed gegaan.. onderarmen leken wel dikke boomwortels terwijl ik dat normaal alleen heb als ik specifiek onderarmen pak(en dan na een paar setjes). ik moet het nog even goed testen of dit specifiek dit supplement is, kan ook toeval zijn dat het me nu opeens opvalt natuurlijk. :rolleyes:
Is ook de eerste keer dat ik een "pomp" supplement gebruik.

T zijn ook best grote caps btw, maatje groter als Omega 3..
 
Is er trouwens iemand die WEL de voordelen al heeft gevonden van een dosering 's ochtends op de rustdagen? ;)
 
zien jullie er al uit als monster uit naar die caps ? :P gewoon knallen als de malle ;)
 
Een reden voor het dagelijks nemen kan natuurlijk zijn om de Vinitrox opbouw aan te houden oid

Ik vind de caps wel leuk, ze werken wel, maar ik weet niet echt wat het voordeel moet zijn tov een pre workout (ikga zowieso harder op Assault bijv, mijn favo) ik zweet alleen een stuk minder vanwege geen stims heb ik het idee.
Combineren is ook een optie, maar dat is het de prijs gewoon niet waard (ikvind een pre opzich al duur)
24/7 pomps nog niet echt wat van gemerkt, of langdurige pomps uberhaubt , ze zwakken gewoon af als normaal na het trainen... tijdens het trainen wel duidelijk meer pomp, uithoudings vermogen zit erook goed in gwn doorknalle door de pijn heen gaat lekker.

Mijn ervaring, Yours may vary ;)
 
Een reden voor het dagelijks nemen kan natuurlijk zijn om de Vinitrox opbouw aan te houden oid

Ik vind de caps wel leuk, ze werken wel, maar ik weet niet echt wat het voordeel moet zijn tov een pre workout (ikga zowieso harder op Assault bijv, mijn favo) ik zweet alleen een stuk minder vanwege geen stims heb ik het idee.
Combineren is ook een optie, maar dat is het de prijs gewoon niet waard (ikvind een pre opzich al duur)
24/7 pomps nog niet echt wat van gemerkt, of langdurige pomps uberhaubt , ze zwakken gewoon af als normaal na het trainen... tijdens het trainen wel duidelijk meer pomp, uithoudings vermogen zit erook goed in gwn doorknalle door de pijn heen gaat lekker.

Mijn ervaring, Yours may vary ;)

Ik combineer het wel altijd met pre workouts. Maar merk daarbij zeker de voordelen van de monster caps
 
Betere bloedtoevoer door de pomp...ook werkt het als een nutrientpusher oa door de agmatine. Heerlijk goedje...voller wordt ik er iig wel van:)
Nu zo borst en biceps erop trainen.
 
Betere bloedtoevoer door de pomp...ook werkt het als een nutrientpusher oa door de agmatine. Heerlijk goedje...voller wordt ik er iig wel van:)
Nu zo borst en biceps erop trainen.

Dus jij zeg ook op rustdagen nemen?
 
Back
Naar boven