MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

• IMG20240430085742.jpg

Deed me denken aan een andere monsters energy.

Hier ook een traytje van besteld. Vind het misschien wel de minste ultra smaak. Echt extreem zoet
    Voor de afwisseling isdie lekker hoor. Zeker met dit weer, zorg wel dat hij eventjes in de vriezer heeft gelegen en dan je hem nuttigd in de zon met 20+ graden :)

Ik ben inmiddels wel fan van Rosa. Best lekker smaakje. Ook wel zoetig enzo. Maar wel prima.

Sinds we verhuisd zijn drink ik bijna dagelijks een monster. In Nederland alleen in het weekend. De laatste weken heb ik heftige hoofdpijn. Gemiddeld 4 keer per week. Ben nu het 1 en ander aan het afstrepen op me voeding en drinken. Weekje geen monster nergens last van. Zaterdag monster gehad en dag erna meteen lichte hoofdpijn.

Iemand hier die er ook last van heeft of heeft gehad?

Sinds we verhuisd zijn drink ik bijna dagelijks een monster. In Nederland alleen in het weekend. De laatste weken heb ik heftige hoofdpijn. Gemiddeld 4 keer per week. Ben nu het 1 en ander aan het afstrepen op me voeding en drinken. Weekje geen monster nergens last van. Zaterdag monster gehad en dag erna meteen lichte hoofdpijn.

Iemand hier die er ook last van heeft of heeft gehad?
    Ik zou gewoon ermee stoppen dan. Ik heb begin van het jaar 3 maanden geen cafeïne op. Ik heb ook weleens een jaar geen cafeïne op. Voelde mij prima.

Drink/dronk je ook koffie? Of andere caffeïne houdende producten? Verhoogte caffeïne niet de bloeddruk?
    Meet voor de gein eens je bloeddruk voor en na een monster.

Ik zou gewoon ermee stoppen dan. Ik heb begin van het jaar 3 maanden geen cafeïne op. Ik heb ook weleens een jaar geen cafeïne op. Voelde mij prima.
    Heb meteen me koffie iname beperkt tot 2 kopjes in de morgen en een monster in de middag. Had nog steeds hoofdpijn.
    2 koffie 2 capucino en geen monster nergens last van.
    Zaterdag in het ziekenhuis 10-15 koffie nergens last van. 1 monster in de middag instand hoofdpijn.
    Skip de monster voorlopig. Houdt het wel bij water voor nu.

• Like
    Waarderingen: GruX
    Ik heb ook tijden zonder geleefd omdat (overmatige) cafeineconsumptie hier en daar wat problemen gaf, maar ik had echt een kutleven zonder die shit.
    Als de kwaliteit van leven daarvan afhankelijk is zou ik mij zorgen gaan gaan maken.
    De kwaliteit van mijn leven hangt daarentegen af van de beschikbaarheid van een gym en AAS. :roflol:

Heb meteen me koffie iname beperkt tot 2 kopjes in de morgen en een monster in de middag. Had nog steeds hoofdpijn.
    2 koffie 2 capucino en geen monster nergens last van.
    Zaterdag in het ziekenhuis 10-15 koffie nergens last van. 1 monster in de middag instand hoofdpijn.
    Skip de monster voorlopig. Houdt het wel bij water voor nu.
    10-15 koffie is wel heftig.

Back
    Naar boven