MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Allebei yes.
En ik schaam mij er niet voor!
Ik moet bekennen dat ik bij gebrek aan iets anders ook wel redbull zou drinken. Liefst wel light of zero..
Komt op vakantie weleens voor
 
De niet zero varianten ruiken zo smerig chemisch bahh. 2 jaar geleden voor het laatst normale gedronken.
 
Zijn er hier mensen lid van CAFAA?

Ik ben nu ruim 2 uur wakker en heb 3 bakken koffie en 500ml witte monster op.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen lid van CAFAA?

Ik ben nu ruim 2 uur wakker en heb 3 bakken koffie en 500ml witte monster op.
Beter wel..maar voor nu leef ik maximaal in de ontkenning..
 
Nummero Siete:


Reign - Razzle berry

Oke (mogelijk damens) en heren, luister en huiver. Ik geef niet snel een 9+, maar ik moet je wat bekennen. Een lichte bessen smaak, precies de juiste hoeveelheid zoetigheid en een prima prikhoeveelheid. Ik heb er een nieuwe favoriet bij. Ik waardeer hem zeker even hoog als de ultra white, sterker nog. Hij krijgt 0,1 hoger. Dikke dikke aanrader. Misschien omdat de smaak nieuw voor mij is, en ik al zeker 100 ultra white op heb dat ik hem hoger waardeer, maar vind hem echt lekker!

200MG caffeine
2,50€
Rating: 9,1/10
20200118_153257.jpg
 
Nummero Siete:


Reign - Razzle berry

Oke (mogelijk damens) en heren, luister en huiver. Ik geef niet snel een 9+, maar ik moet je wat bekennen. Een lichte bessen smaak, precies de juiste hoeveelheid zoetigheid en een prima prikhoeveelheid. Ik heb er een nieuwe favoriet bij. Ik waardeer hem zeker even hoog als de ultra white, sterker nog. Hij krijgt 0,1 hoger. Dikke dikke aanrader. Misschien omdat de smaak nieuw voor mij is, en ik al zeker 100 ultra white op heb dat ik hem hoger waardeer, maar vind hem echt lekker!

200MG caffeine
2,50€
Rating: 9,1/10Bekijk bijlage 477785
Ik vond deze dus weer niet heel bijzonder. Als meloen hater vond ik zelfs melon mania lekkerder. :rolleyes:
 
Had er hier iemand nou een kortingscode voor energycans.nl of ben ik nou gek?
 
Spannend :D

Op Facebook zie ik vaak een site 'the leann' voorbij komen, is deze legit?
 
Back
Naar boven