Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Verdomme het schappenplan in de Duitse supermarkt is aangepast ook hier verdwijnen de klassieke blauwe zero's lijkt het.
Rockstar zero met mandarijn geprobeerd maar ben niet zo van de fruitsmaken. Was de enige Rockstar van de 12 met zero kcal.
Lijkt er op dat mijn favoriete zero momenteel dan toch red bull light is van de verkrijgbare energy, maar moet nog wat andere zero Rockstars gaan uitproberen. Merk is erg populair in Duitsland.

De Lewis Hamilton is een favoriet maar die liet ik staan vanwege 4,5 gram suiker per 100ml. Kijk ik net op mijn pak halfvolle melk, staat er 4.3 gram suiker per 100ml, nooit zo op gelet. Een goed excuus om hem te mogen nemen.
 
Verdomme het schappenplan in de Duitse supermarkt is aangepast ook hier verdwijnen de klassieke blauwe zero's lijkt het.
Rockstar zero met mandarijn geprobeerd maar ben niet zo van de fruitsmaken. Was de enige Rockstar van de 12 met zero kcal.
Lijkt er op dat mijn favoriete zero momenteel dan toch red bull light is van de verkrijgbare energy, maar moet nog wat andere zero Rockstars gaan uitproberen. Merk is erg populair in Duitsland.

De Lewis Hamilton is een favoriet maar die liet ik staan vanwege 4,5 gram suiker per 100ml. Kijk ik net op mijn pak halfvolle melk, staat er 4.3 gram suiker per 100ml, nooit zo op gelet. Een goed excuus om hem te mogen nemen.


In die Duitse drankenwinkels heb je denk ik vast nog wel Rockstars en Monsters die je normaalgesproken in de supermarkt niet hebt. Daar kocht ik iig wel eens Rockstars die zero cals waren.
 
Zo meteen orde op zaken gesteld.
Houdbaar tot maart 2021 dus geen oude restpartij.
20191009_142835.jpg
 
Lol wtf. Wat heb je daar voor betaald?

Ik heb 20 trays ingeladen. 240 blikken was wel voldoende komende maanden haha. Betaal er 275 euro voor.
Op deze pallet stonden 84 trays maar dat werd mij zelfs iets te gortig. Wel mooi dat ze nog steeds te krijgen zijn voorlopig.
 
Ik heb 20 trays ingeladen. 240 blikken was wel voldoende komende maanden haha. Betaal er 275 euro voor.
Op deze pallet stonden 84 trays maar dat werd mij zelfs iets te gortig. Wel mooi dat ze nog steeds te krijgen zijn voorlopig.
Koopje!
 
Ik heb 20 trays ingeladen. 240 blikken was wel voldoende komende maanden haha. Betaal er 275 euro voor.
Op deze pallet stonden 84 trays maar dat werd mij zelfs iets te gortig. Wel mooi dat ze nog steeds te krijgen zijn voorlopig.
Dacht altijd dat Skatermarvin The King of Energy Drinks was.... :zuip:
Maar hij is bij deze onttroond!
 
Dacht altijd dat Skatermarvin The King of Energy Drinks was.... :zuip:
Maar hij is bij deze onttroond!
Ik ben Koning variatie in energydrinks. Hoe lekker ik sommige ook vind ik moet er niet aan denken steeds dezelfde te drinken:eek!:
 
Nu maar hopen het ook echt bij 1 per dag te laten. Als ik echt 12+ uren moet werken dan gun ik mezelf wel een 2e maar in theorie kan ik het (moet delen met mijn vriendin) nu 3 maanden uitzingen. Deze ook gewoon uit NL dus de helft minder B6 dan de Duitse variant. Door eerdere klachten door te hoge B6 ook de reden het bij 1 per dag te laten.

Scheelt toch telkens die tankstation bezoekjes waarbij je altijd wat meer mee neemt dan waar voor je eigenlijk kwam.
 
Dat is hetzelfde als sigaretten zonder nicotine of wiet zonder thc :scratch: :lol:
 
Wiet met thc rook je voor een bepaald doel, Monster drink ik omdat ik 't oprecht lekker vind en niet persee voor de cafeine maargoed
 
Back
Naar boven