AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat eet je dan als je op een verjaardag komt?
Ik kom bijna nooit op een verjaardag, enkel van ouders/broer/zus indien zij het vieren. Ik heb geen echte vrienden. Meestal sla ik gebak af en blijf een beetje bij m'n schema. Ik ben zelf ook niet zo van het verjaardag vieren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook niet de behoefte aan opmerkingen hierover. Ik weet dat anderen het onzin vinden, ik zou ook blij zijn als ik gewoon altijd maar kon eten wat ik wilde en cheaten, maar zo zit ik nu eenmaal niet elkaar. Ik snap dat het voor anderen lastig voor te stellen is. Ook dat ik geen vrienden heb.
 
Ik heb ook niet de behoefte aan opmerkingen hierover. Ik weet dat anderen het onzin vinden, ik zou ook blij zijn als ik gewoon altijd maar kon eten wat ik wilde en cheaten, maar zo zit ik nu eenmaal niet elkaar. Ik snap dat het voor anderen lastig voor te stellen is. Ook dat ik geen vrienden heb.

Je bent niet de enige die niet naar verjaardagen gaat en zelf niks viert!
 
In mijn plaatselijke Carrefour en Delhaize verkopen ze de rehab niet meer, maar deze is ook niet slecht
FB56EDE4-6C8E-407F-986B-ECAA6852E65F.jpeg
 
Met suiker toch? Is ie de kcal waard?
Ik drink die niet dagelijks, 220 kcal voor 500ml waarvan 50 gr suiker. De rehab is minder als ik mij niet vergis.. is toch ene van mijn favorieten. De witte zonder suiker is ook niet slecht maar de rehab is zachter van smaak
 
Ik ben nog steeds aan het rouwen dat mijn lokale AH de kleine blikjes uit het assortiment heeft gehaald.
 
Action heeft 333ml blikken, de 250ml van de appie zijn eruit
 
  • Like
Waarderingen: Apw
KUT AH!

Een heel schap energydrink..maar de beste eruit halen
Kga deze week eens zien in mijne Ah of ze die hebben, weet wel dat ze kleinere formaten hebben maar kunnen idd de 333 ml zijn
 
Waarom zou je blikjes van 250ml willen kopen? Ik vind 500ml al te weinig en het is zo op
 
Waarom zou je blikjes van 250ml willen kopen? Ik vind 500ml al te weinig en het is zo op
Drink ik ook liever...drinkt zo weg nu een zero aan het drinken (witte), maar moet er zijn en gewoon benieuwd of in België ze nog hebben... maar koop wel de 500 :zuip:
 
Hey, je bent terug, goed nieuws!:)
Ben nooit weggeweest hoor. Post bijna iedere dag wel ergens op dit forum. Laatste tijd alleen nogal druk. Ben sinds maandag aan me cutting cycle begonnen, wellicht dat ik me log weer opengooi binnenkort!
 
Ben nooit weggeweest hoor. Post bijna iedere dag wel ergens op dit forum. Laatste tijd alleen nogal druk. Ben sinds maandag aan me cutting cycle begonnen, wellicht dat ik me log weer opengooi binnenkort!

Wou net vragen wanneer je weer zou loggen haha
 
Je bent niet de enige die niet naar verjaardagen gaat en zelf niks viert!
Klopt ik heb er ook een hekel aan. Alleen het gebak en aan mijn schema houden kan ik mij niet in vinden.
 
Back
Naar boven