XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nummero siete:

BANG - Pina Colada

Oke mensen mogen we even een moment van stilte? Dankjewel. Deze is echt hnngggg lekkerre. De naam doet zijn eer aan. Smaakt echt naar pina colada. De ananas voert duidelijk de boventoon, lekker zoet en frissig. Heb je de BCAA van onze sponsor @xxlnutrition in pina colada smaak wel eens op? Ja? Nou deze smaakt excact hetzelfde.

Ik zie mezelf al liggen op het strand, zwembroekje, 30+ graden, en een ijskoud bang blikje pina colada opentrekken. Heerlijk.


200G caffeine
2.50€
Cijfer: 9 /10.
20200114_175715.jpg
 
Nummero siete:

BANG - Pina Colada

Oke mensen mogen we even een moment van stilte? Dankjewel. Deze is echt hnngggg lekkerre. De naam doet zijn eer aan. Smaakt echt naar pina colada. De ananas voert duidelijk de boventoon, lekker zoet en frissig. Heb je de BCAA van onze sponsor @xxlnutrition in pina colada smaak wel eens op? Ja? Nou deze smaakt excact hetzelfde.

Ik zie mezelf al liggen op het strand, zwembroekje, 30+ graden, en een ijskoud bang blikje pina colada opentrekken. Heerlijk.


200G caffeine
2.50€
Cijfer: 9 /10. Bekijk bijlage 477176
Wat een omschrijving:heart:

Ik hou van deze recensies
 
De eerste XXL blikken gespot @de lokale lidl! Helaas nog steeds de zero varianten niet gevonden :(

Valt mij tegen dat anno 2020 suiker nog de standaard is terwijl de zero's gewoon heel goed zijn.
 
Ze hadden ook een shot. Maar zag dit merk niet in zijn lijst staan. Was altijd enorm zoet de Burn en dat roep ik niet snel.
Die heb ik ook wel op volgens mij. Shots zijn vaak smerig..maar daar waren ze ook niet voor bedoeld.
 
Combinatie van Canada, USA & Hawaï. Heb helaas niet alle blikjes op foto, maar grote favoriet is toch wel Bang.
Eens! Bang heeft zo enorm veel smaken. Maar zou niet monster willen inruilen voor een beperkt assortiment Bang. De Bang welk ze in NL verkopen zijn ook zeker niet de lekkerste..

Het fijnste is gewoon dat je daar maar een benzine station in hoeft te lopen en ze hebben op zijn minst 10 verschillende soorten energydrink..

Dat is wel een hele vette trip geweest of niet dan??
 
Eens! Bang heeft zo enorm veel smaken. Maar zou niet monster willen inruilen voor een beperkt assortiment Bang. De Bang welk ze in NL verkopen zijn ook zeker niet de lekkerste..

Het fijnste is gewoon dat je daar maar een benzine station in hoeft te lopen en ze hebben op zijn minst 10 verschillende soorten energydrink..

Dat is wel een hele vette trip geweest of niet dan??

Daar ben ik het zeker mee eens. Wat betreft de tankstations; vaak hebben ze ook nog deals als je er 2 of meer haalt. We don’t mind that at all! ;-)

De trip is nog niet ten einde, want zit nu in Australië haha. Er is 1 ding wat zeker is en dat is dat NL/Europa achter loopt met de foodscene!
 
Daar ben ik het zeker mee eens. Wat betreft de tankstations; vaak hebben ze ook nog deals als je er 2 of meer haalt. We don’t mind that at all! ;-)

De trip is nog niet ten einde, want zit nu in Australië haha. Er is 1 ding wat zeker is en dat is dat NL/Europa achter loopt met de foodscene!
Wow! Hoe lang ben je weg dan?
 
Ben nu ongeveer 2,5 maand van huis. Plan is om in mei/juni terug te zijn. Arnold Classic Australia willen we niet missen natuurlijk!
Tikkeltje jaloers wel. Wat een trip!

Heel veel plezier nog in ieder geval!:D
 
Back
Naar boven