MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Om nog maar niet te spreken over het design van de can, dat is denk de vetste die er is!
Haha, dat is echt het gevaar wanneer je het hebt staan. Ik haal ze beter ook stuk voor stuk, want wanneer ik een voorraad bestel of bijvoorbeeld bij thelean of wayofhealth nieuwe smaken haal, dan drink ik er minimaal 1 per dag..maar ook gerust 3:roflol:

Welke bedoel je? De Lo-carb of niet?

Ja de eerste klassieke blauwe zero. Heb nog wel een adres gevonden die levert, wel vanuit UK dacht ik.
 
Zie zou je bij energycans.nl kunnen bestellen, 15 euro voor een tray van 12 is een prima nette prijs
met code INSTAENERGY krijg je ook nog 10% korting ;)
 
Groene monster ultra is binnen!

Ik vernam dat die binnenkort ook in de supermarkt komt. Schieten jullie niet in jullie eigen voet, of is de voorraad niet zo groot?

Bestel er zowieso een paar bij volgende keer, want is erg lekker voor de afwisseling:D

Top dat jullie deze nu ook al hebben voor een redelijk goede prijs:zuip:!
 
Goed bezig!
Kan ook niet wachten tot hij leverbaar is in Nederland voor in de fitness, gaat sowieso wel aanslaan denk ik!
Nu nog stille hoop op de blue in Nederland
 
Goed bezig!
Kan ook niet wachten tot hij leverbaar is in Nederland voor in de fitness, gaat sowieso wel aanslaan denk ik!
Nu nog stille hoop op de blue in Nederland
Gelukkig vind ik violet lekkerder dan blue, maar vervang lekker punch of the regular met blue en green:woot:
 
Paradise nu ook bij ons in de koeling staan in de fitness, ben benieuwd hoe die aanslaat bij de mensen. De blue 6 tray is denk ik ergens in maart alweer weg :D
 
Paradise nu ook bij ons in de koeling staan in de fitness, ben benieuwd hoe die aanslaat bij de mensen. De blue 6 tray is denk ik ergens in maart alweer weg :D
Haha, hoe meer je hebt staan..hoe meer je drinkt!

Ik ga van de week bestellen. Wil persé Monster Mule mee bestellen namelijk.:woot:
 
Ik ga morgen voor m'n werk naar de VS. Nog tips om te kopen daar (zero bij voorkeur)? Ik kan uiteraard maar beperkt blikken meenemen i.v.m. het gewicht. Vorige keer Bang Birthday Cake meegenomen; beviel goed.
 
Ik ga morgen voor m'n werk naar de VS. Nog tips om te kopen daar (zero bij voorkeur)? Ik kan uiteraard maar beperkt blikken meenemen i.v.m. het gewicht. Vorige keer Bang Birthday Cake meegenomen; beviel goed.
IK zou voor wat bangs gaan, die zijn hier moeilijker te krijgen.

Birthday cake, rainbow unicorn, bangster berry etc..
 
Nu bij jumbo!

Screenshot_20200224-132815_Folderz.jpg
 
Voor de mensen die graag nieuwe monsters drinken, er staan een aantal nieuwe online op energy cans ;)


(Monster Mule (ginger), Java farmer oats, Swiss chocolate en Ultra black is ook weer te krijgen.

Zelf deze besteld, deels doordat sommige niet in de super te krijgen zijn:

1582984144228.png
 
Back
Naar boven