MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Bij Monster vind ik het ook top, maar deze smaak valt dan denk ik een beetje weg erdoor.

tbh nog geen rockstar gehad die ik überhaupt te drinken vond
Sommige van die BCAA's vond ik nog wel te doen, voor een keertje dan.
 
D303E803-BC9B-4E33-AE91-55DA8B0AF82F.jpeg

3EEED4FD-4072-425D-A3D0-09DF63FEDC12.jpeg


Oke, deze is qua smaak echt perfect gelukt. Een zoete dronk van de watermeloen waar vervolgens het zure qua smaak echt tot zijn recht komt zonder dat het hinderlijk is. Maar wel een goede zuur met de perfecte lading koolzuur voor mij.

Het is geen smaak die ik regelmatig zou drinken, maar hij smaakt zoals de smaak verwacht: dikke 9/10! Als je twijfelt, neem deze zeker een keer mee.
 
Bekijk bijlage 504575
Bekijk bijlage 504576

Oke, deze is qua smaak echt perfect gelukt. Een zoete dronk van de watermeloen waar vervolgens het zure qua smaak echt tot zijn recht komt zonder dat het hinderlijk is. Maar wel een goede zuur met de perfecte lading koolzuur voor mij.

Het is geen smaak die ik regelmatig zou drinken, maar hij smaakt zoals de smaak verwacht: dikke 9/10! Als je twijfelt, neem deze zeker een keer mee.

Dat label design etc is echt 10/10 trouwens
 
Bekijk bijlage 504486Bekijk bijlage 504487

Ik hou van mangosmaken en was hier best benieuwd naar:

7,5/10! Oprecht heel chill qua smaak. Je proeft allereerst een tropicalsmaak die niet direct mango is waarna de nasmaak echt mango inkickt. Bevat koolzuur maar gelukkig niet zoveel. Wel drinken waarvan je mond wat slijmeriger wordt, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Op warme dagen als vandaag smaakt ie heerlijk, in de winter zou ik m skippen voor een monster. De keuze om geen kleurstoffen toe te voegen zie je direct, de drank is transparant. Al zou het wel leuk zijn om ze een eigen kleur te zien hebben.

eindconclusie: erg lekker, leuke toevoeging aan het assortiment maar zijn prijs nu niet waard. Kan niet op tegen Monster.
Ze hebben er een soort preworkout van gemaaakt zie ik..
Ik zit in een online college met een blik monster. Reageert iemand in de chat: lekker blikje. Heel gesprek over monster, kapt de docent het af want het is niet interessant en leidt af :roflol:
Die docent snapt er niks van!
:dumbass:
Bekijk bijlage 504575
Bekijk bijlage 504576

Oke, deze is qua smaak echt perfect gelukt. Een zoete dronk van de watermeloen waar vervolgens het zure qua smaak echt tot zijn recht komt zonder dat het hinderlijk is. Maar wel een goede zuur met de perfecte lading koolzuur voor mij.

Het is geen smaak die ik regelmatig zou drinken, maar hij smaakt zoals de smaak verwacht: dikke 9/10! Als je twijfelt, neem deze zeker een keer mee.
Klinkt goed:zuip: Wat heb je er voor betaald eigenlijk?
 
Eigenlijk soort van andersom, haar pre-workout omgezet naar een energyblikje. Een beetje zoals de C4 en Venom van XXL. Uiteindelijk maakt het weinig verschil qua ingrediënten met een Monster of Reign. De cafeine ligt iets hoger dan Monster en gelijk aan Reign.

Zegt ook genoeg over PWO's trouwens :o.

€3,00 bij WayofHealth. Kwestie van tijd tot ze voor Monsterbedragen bij alle groothandelaren liggen.
 
Dragonfire energy is echt tering goor, in ieder geval die ik vroeger eens heb gehad. Was wel een ander merk tho, energy + peper smaak. :emo:

Zijn deze light?
 
Dragonfire energy is echt tering goor, in ieder geval die ik vroeger eens heb gehad. Was wel een ander merk tho, energy + peper smaak. :emo:

Zijn deze light?
Nope, 46kcal/100ml
wel heel goedkoop (50cent ofzo)
mooie blikjes, morgen eens eentje Tijdens het trainen proeven
 
Nicee, lokale outletwinkel heeft 3D altijd in de koelkast staan in de winkel. Ff checken of die hem al heeft of gaat bestellen. Wil ze sowieso proberen!
 
Nicee, lokale outletwinkel heeft 3D altijd in de koelkast staan in de winkel. Ff checken of die hem al heeft of gaat bestellen. Wil ze sowieso proberen!

Nou ik kan je vertrllen, vanavond ga ik ze bestellen hoor haha incl. De ghost energys :)
 
Iemand deze trouwens al op? Op andere smaak van dit merk?

Nooit voorbij zien komen volgens mij :o
 

Bijlagen

Jullie hebben echt geld teveel of niet:roflol:
 
De een koopt sigaretten, de ander blikjes energy :p

Een hobby mag wat kosten hey! :)
True, ik heb helaas nog meer geldrovende hobby's, dus moet van mezelf af en toe even wachten voordat ik nieuwe energies bestel:o
 
49440F8F-90A4-4569-B27E-3DDFF3AC0D14.jpeg

4829FEFB-5033-41FB-B7BD-F65F9808E26B.jpeg


Gewoon citrus zoals je verwacht. Niet speciaal maar drinkt wel lekker weg. Maar er zijn betere op de markt imo, ik zal ‘m daarom niet weer kopen.

Nu wachten tot de 3D er is :D
 
Back
Naar boven