XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Ik alle Rockstars zowat :o, waren t niet waard om op te drinken. Vooral niet als er kcal in zat.

Ben benieuwd naar ze, post vanzelf de foto wel
Daarvan heb ik vaak de helft weg gegooid..wilde ze wel geproefd hebben, maar niet 80g suiker wegwerken met 1 blik..
 
Hier wat citron en ultra black gekocht. Mooi goedkoop.
1603984364918.png


En op die dag was 5 x 1,4 = 2,2

shocked earl sinclair GIF
 
Rockstar doet het voor mij ook niet echt, had laatst in Duitsland de berry blast gekocht maar blijf toch bij Monster ultra.
 
Vandaag de eerste weer gedronken in de ochtend, niks gemerkt van caffeine.

In de middag 2 bakken koffie, na de koffie helemaal wappie van de caffeine. Sla de koffie voorstaan maar over. :barf:
 
Vandaag de eerste weer gedronken in de ochtend, niks gemerkt van caffeine.

In de middag 2 bakken koffie, na de koffie helemaal wappie van de caffeine. Sla de koffie voorstaan maar over. :barf:
Tja, de halfwaarde tijd van caffeine is 3-5uur volgens mij. Wanneer je lang niet op hebt zal het mogelijk lekker opgestapeld zijn en je je niet echt ok voelen:o
 
Alle 3D’s binnen. Waren het trays ban 24 blik ipv 12, oops.

De monster koelkast heeft nu een lade van 3D’s in de sportschool, zijn vast al uitverkocht voordat er iemand langskomt :roflol:

3D Gold Pineapple Coconut
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar ik vind hem echt heel chill! De zoete smaak in combinatie met cocos, die niet te overheerst maakt hem een waardige variant voor mij.

Voor de echte junks is die denk ik ook top met wat wodka erdoor. Maar dat mag een ander uitproberen
 
Alle 3D’s binnen. Waren het trays ban 24 blik ipv 12, oops.

De monster koelkast heeft nu een lade van 3D’s in de sportschool, zijn vast al uitverkocht voordat er iemand langskomt :roflol:

3D Gold Pineapple Coconut
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar ik vind hem echt heel chill! De zoete smaak in combinatie met cocos, die niet te overheerst maakt hem een waardige variant voor mij.

Voor de echte junks is die denk ik ook top met wat wodka erdoor. Maar dat mag een ander uitproberen
Dit kan ik beamen doe ik nooooooit weer.
 
3D Cotton Candy Pink
ook echt mierzoet. Wel te drinken maar de andere 5 die ik heb staan ga ik niet naar uitkijken. Niet mijn ding dit
 
3D Gold Pineapple Coconut
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar ik vind hem echt heel chill! De zoete smaak in combinatie met cocos, die niet te overheerst maakt hem een waardige variant voor mij.

Voor de echte junks is die denk ik ook top met wat wodka erdoor. Maar dat mag een ander uitproberen
Ik reken het goed! Gold gaat op de wensen lijst!
 
Stuur maar op moi.
Gooi adres maar, stuur ik je pakketje op.

3D Liberty Pop
Mix van 3 smaken, cherry raspberry en lemonade. maar heel verfrissend! In de zomer is dit een topper voor mij die ik regelmatig erbij zou kopen 😍
 
Godverdomme nu het buiten kouder is moet ik m'n timing van blik in de vriezer aanpassen. Zit as we speak te slurpen op een Monster Black slushpuppy..
 
Back
Naar boven