MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga zo een monster nemen in de hoop dat ik die wel proef! Door corona zowat al mijn smaak kwijt..

Welk zou ik nemen (of ervaren jullie als het zoetste?):

Ultra Violet
Ultra Paradise
Ultra blue
Absolutely zero

:zuip:
Absolutely zero absoluut. Binnenkort weer eens naar duitsland rijden om een dikke lading op te halen.
 
Die groene vind k altijd wel prima :).
Zeker!
Zoet allemaal, welke qua smaak uitspringt is ‘t voor mij violet. Benieuwd of je wat proeft
Deze genomen...smaakt naar:

NIKS..:janken:
Absolutely zero absoluut. Binnenkort weer eens naar duitsland rijden om een dikke lading op te halen.
Ben blij dat ik deze niet heb gekozen. Is toch net iets minder makkelijk aan te komen zoals je al zegt en ik broef dus niks...

Hou het wel bij koffie (proef ik minimaal) en water..
 
Door alle 3D's heen en weer ouderwets een Monster Violet open getrokken. Maar man wat een verschil is dat in smaak. Blijft wel echt de betere in suikervrije energy's
Monster blijft idd het beste
 
Gelukkig drink je Senseo, dat wordt alleen maar beter zonder smaak :p
True that..
IMG_20201119_101325.jpg
 
Door alle 3D's heen en weer ouderwets een Monster Violet open getrokken. Maar man wat een verschil is dat in smaak. Blijft wel echt de betere in suikervrije energy's
Weleens Bang op?
 
Tijdje geleden 2 blikjes Ultra Violet besteld voor omgerekend bijna 4 euro per stuk :hahaha: Zag ze voor het eerst ooit op de Russische versie van amazon, dus ik dacht dit kan ik niet laten schieten...

Ik heb ooit eens een paar jaar geleden, toen Ultra Violet nog niet eens in NL verkrijgbaar was, een blikje in Duitsland ergens gekocht. Weet nog dat ik die toen echt fucking lekker vond. Maar nadien dus nooit meer gedronken. Tot nu... op de originele black monster en monster absolutely zero (ik vond de zero variant qua smaak eigenlijk ook altijd beter dan de originele, lol) na, vind ik Ultra Violet de beste energy drink evahhh.

Hopelijk toch dat die verschillende zero’s ook eens hier verkrijgbaar worden... Hier hebben we van Monster momenteel alleen de originele black monster, de witte zero, mango loco (sinds een paar maanden pas) en die troep van Valentino Rossi. Thats it :( Kutzooi!
 
Yess! Nog lang niet allemaal. Vind je ze beter?
Ik vind Bang echt nog veel lekkerder dan Monster. Ik heb er maar een paar op (Cotton Candy, Rainbow Unicorn, Birthday Cake Bash). :heart:
 
Absolutely zero absoluut. Binnenkort weer eens naar duitsland rijden om een dikke lading op te halen.

Ze waren laatst bij de Penny in de aanbieding voor 85 cent!

Komt helaas wel statiegeld op, ga die blikjes niet bewaren.
 
Ze waren laatst bij de Penny in de aanbieding voor 85 cent!

Komt helaas wel statiegeld op, ga die blikjes niet bewaren.
Degene die ik thuis heb gedronken heb ik wel bewaard in een vuilniszak. Als ik binnenkort weer eens een ritje die kant op maak heb ik toch mooi weer een traytje "gratis" aan statiegeld.
 
Tijdje geleden 2 blikjes Ultra Violet besteld voor omgerekend bijna 4 euro per stuk :hahaha: Zag ze voor het eerst ooit op de Russische versie van amazon, dus ik dacht dit kan ik niet laten schieten...

Ik heb ooit eens een paar jaar geleden, toen Ultra Violet nog niet eens in NL verkrijgbaar was, een blikje in Duitsland ergens gekocht. Weet nog dat ik die toen echt fucking lekker vond. Maar nadien dus nooit meer gedronken. Tot nu... op de originele black monster en monster absolutely zero (ik vond de zero variant qua smaak eigenlijk ook altijd beter dan de originele, lol) na, vind ik Ultra Violet de beste energy drink evahhh.

Hopelijk toch dat die verschillende zero’s ook eens hier verkrijgbaar worden... Hier hebben we van Monster momenteel alleen de originele black monster, de witte zero, mango loco (sinds een paar maanden pas) en die troep van Valentino Rossi. Thats it :( Kutzooi!
Wat zou het kosten een paar trays naar jou toe te sturen ;)
Ik vind Bang echt nog veel lekkerder dan Monster. Ik heb er maar een paar op (Cotton Candy, Rainbow Unicorn, Birthday Cake Bash). :heart:
Dan ben je meer een zoetekauw dan je denkt!

Bang heeft wel veel meer lekkere dan die je opnoemt! Alleen vind ik bang lekker voor de afwisseling, maar als ik echt moest kiezen verkies ik zowieso monster boven bang. Al helemaal wanneer bijvoorbeeld de stelling is dat je voor de rest van je leven nog maar 1 soort van 1 merk gedronken mag worden..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik zie nog geen deal ;( supspace wel een marginale deal
 
Back
Naar boven