AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

In Rusland krijgen we binnenkort pas de tweede Monster Ultra, namelijk de Sunrise. Nou joepie zeg.
In Rusland is waarschijnlijk trenbolon nog goedkoper dan Monster, dus je mag niet klagen. :P
 
In Rusland is waarschijnlijk trenbolon nog goedkoper dan Monster, dus je mag niet klagen. :P

Dat valt wel mee... een blikje van 450ml (ja, geen 500ml) witte Monster kost rond de euro ofzo. Maar ik drink die troep niet. Die Monsters worden in Rusland gemaakt en de smaak is anders dan die Monsters die in EU of in USA worden geproduceerd. Veel minder prik, vieze bijsmaak. Tyfuszooi.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vind m zeer lekker, 16 kcal per 500ml ook maar
Denk als je m koud drinkt dat ie helemaal goed is
16190912787622717282654998197624.jpg
 
vandaag de Monster Mule (ginger) geprobeerd & goedgekeurd:) enige min puntje is wanneer hij even staat de smaak er niet lekkerder op wordt en dat vind ik bij de anders Monster die ik drink niet het geval. Helaas hadden de andere 2 niet bij de Jumbo op voorraad. Ga morgen nog eens checken.
 
Een blik monster die even open staat ken ik niet. Ik heb echt de gewoonte dat wanneer ik de eerste slok neem het blik binnen twee minuten op is. Met al het drinken heb ik dat overigens behalve water. Shaker vol met limonade gaat er vaak ook in een enkele minuut is, best vervelend soms. :roflol:
 
Een blik monster die even open staat ken ik niet. Ik heb echt de gewoonte dat wanneer ik de eerste slok neem het blik binnen twee minuten op is. Met al het drinken heb ik dat overigens behalve water. Shaker vol met limonade gaat er vaak ook in een enkele minuut is, best vervelend soms. :roflol:
Same. Lekker vaak naar de toilet
 
Een blik monster die even open staat ken ik niet. Ik heb echt de gewoonte dat wanneer ik de eerste slok neem het blik binnen twee minuten op is. Met al het drinken heb ik dat overigens behalve water. Shaker vol met limonade gaat er vaak ook in een enkele minuut is, best vervelend soms. :roflol:
Ik krijg dan echt buikpijn wanneer ik het te snel drink. Limonade /drinken zonder prik gaat er overigens wel snel in.
 
Ik was een energy verslaafde toen ik nog in Nederland woonde en hier is fucking helemaal niks. Voel je mijn pijn?
Hoe ben je eigenlijk in Rusland terecht gekomen? Voor werk? Ben benieuwd naar jouw verhaal.
 
Toch even naar de jumbo gegaan om te checken, mule maar eens proberen! Ultra fiesta 1,60 hier 👎
 
Reign Lemon is goedgekeurd. Morgen Watermelon.

Nieuwe verslaving erbij. Misschien nog wel lekkerder dan Monster Ultra...
 
Melon is vrij zoet imo, de beste is nog steeds sour apple! Melon is nog lekkerder als hij goed koud is!
 
Reign Lemon is goedgekeurd. Morgen Watermelon.

Nieuwe verslaving erbij. Misschien nog wel lekkerder dan Monster Ultra...
Eens
Vind die meloen heel lekker ook
 
Back
Naar boven