MuscleMeat

Monster Mass

Bezoekers in dit topic

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Berichten
2.033
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Ik ga vanaf a.s donderdag mijn tweede kuur, en ik dacht ik start vast dit log op, eventuele tips om zo effectief mogelijk te kuren zijn natuurlijk altijd welkom Ik ga het als volgt doen:
  • 1000mg Test-E 12 weken
  • 600mg Tri-Tren 12 weken
  • 600mg Bold
Qua voeding zit ik op ongeveer 3500kcal per dag. Ik weeg nu ongeveer 94 kilo. Ik train in een split van 5 dagen, waarbij ik het als volgt doe:
  • Maandag: Borst+Schouders
  • Dinsdag: Harmstrings + Deadlift
  • Woensdag: Bovenrug (vooral rows en pulldowns)
  • Donderdag: Quads+Calves
  • Vrijdag: Biceps+Triceps -
--------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ---------- Meteen al een vraagje, is het aan te raden om tijdens mijn kuur pompoenpitten te nemen? Zo ja hoeveel dan? Ik had sowieso bedacht om er Vitamine B en C bij te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo pompoenpitolie en is 3500 niet te weinig voor jouw stats?
 
Hoezo pompoenpitolie en is 3500 niet te weinig voor jouw stats?
Pompoenpitolie ter voorkoming van prostaatgroei. Nee, heb mijn kcal's berekend volgens Harrens-Benedict, en naarmate ik zwaarder wordt verhoog ik mijn kcals. ---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ---------- Morgen krijg ik mijn naalden binnen van Daxtrio.

Injectiemateriaal

 
Waarom doseer je zo hoog als je maar 94kilo weegt op 2 meter?
Niet om te haten hoor.. maar je kan prima gainen met de helft aan gear?
 
Waarom doseer je zo hoog als je maar 94kilo weegt op 2 meter? Niet om te haten hoor.. maar je kan prima gainen met de helft aan gear?
Dat is mij aangeraden door degene waar ik mijn kuur bestel. Hij kuurt al 30 jaar en zegt dit. De eerste helft van mijn vorige kuur zat ik 600mg test-e en toen gebeurde er weinig.

En toen ben ik naar hem gegaan en raadde hij me aan om op 1000 te gaan zitten en toen ging ik goed gainen.
 
Dan zal je voeding/training niet op orde geweest zijn..

Natuurlijk raadt de gene waar jij je spullen koopt aan om hoger te doseren.. meer geld voor hem he;)
 
Dan zal je voeding/training niet op orde geweest zijn.. Natuurlijk raadt de gene waar jij je spullen koopt aan om hoger te doseren.. meer geld voor hem he;)

Ja ok, denk dat je daar wel gelijk in hebt. Mijn voeding was toen wel goed volgens mij, heb een voedingsschema gebruikt wat Big-T heeft gemaakt via persoonlijke begeleiding.
 
Denk niet dat pompoenpitolie veel zal doen als je de aller androgeenste anabolica gebruikt die er is hoor
 
Misschien is zijn gear wel ondergedoseerd. Op hoeveel bf% zit je aangezien je bold gaat gebruiken?
 
misschien is zijn gear wel ondergedoseerd. Op hoeveel bf% zit je aangezien je bold gaat gebruiken?
12%

Volgens mij niet ondergedoseerd, hij verkoopt wel een goed merk.Ik kan helaas niet zeggen welk merk, omdat hier niet mag volgens mij.
 
ok ga ik volgen, wel opletten met de sides ;-)
 
Ik volg ook, ik run bijna t zelfde ;) 1000 testo 600 tren @ 4300 kcals nu
 
Ik zal mijn best doen om zo vaak mogelijk te loggen :), kan het wel is vergeten :).
 
Laatst bewerkt:
Flinke kuur voor pas je 2e kuur. Dus ik volg!
 
Vandaag zouden mijn naalden en m'n gear, geleverd worden maar dat is helaas niet gebeurd. Mijn leverancier heeft de spullen al wel binnen alleen had ie geen tijd om vandaag langs te komen, maar dat krijg ik nog te horen. Maar komt wel goed alleen paar daagjes wachten. Ben wel pissed op Daxtrio, die zeiden dat er vandaag een pakket zou komen met m'n materiaal maar niks.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Flinke kuur voor pas je 2e kuur. Dus ik volg!


Leuk, ik heb de Bold en Test al een keertje 6 weken gedaan(zelfde dosering) en dat ging prima geen sides.Nu dus wel Tren erbij.

---------- Toegevoegd 30 April 2015 om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst 29 April 2015 om 22:56 ----------

Net alles binnen en meteen mijn eerste injectie gezet. Vanmiddag ga ik benen trainen met een maat even kijken hoe het dan gaat.
 
De tering, behoorlijke kuur. Ben wel benieuwd, ik volg :thumb:

Niet hatelijk bedoeld, waarom heb je ervoor gekozen om nu al te gaan kuren?
 
De tering, behoorlijke kuur. Ben wel benieuwd, ik volg :thumb: Niet hatelijk bedoeld, waarom heb je ervoor gekozen om nu al te gaan kuren?
Ik train al best wel lang naturel (5/6 jaar), en vond dat het wel is tijd werd. Vorig jaar heb ik 6 weken op de volgende kuur gezeten. 1000mg Test-E 600mg Bold En op bovenstaande kuur ben ik enorm hard gegaan en dat beviel zo goed dat ik nu weer ga kuren. En ik hard daar geen sides van, alleen hoog libido, maar dat boeit me niet. Daarvoor had ik echt een beginnerskuurtje, 12 weken 400mg Test-E en 4 weken 40gram Dbol en toen gebeurde er echt helemaal niks. Toen heeft een bekende van mij deze kuur gemaakt en daar ging ik echt lekker op zoals gezegd, maar wegens omstandigheden kon ik die kuur niet 12 weken doen, en was toen al 18 weken aan het kuren en toen besloten te stoppen. En nu een tijdje gewacht en off geweest en goed hersteld, dus nu was het weer tijd dacht ik zo. Eigenlijk is dit al mijn derde kuur dus al. Misschien is het ook wel een beetje verslavend als je eenmaal kuurt, mijn trainingen knalden zo enorm goed, hoop dat terug te krijgen. Nu ffe kijken hoe ik ga reargeren op de Tren :)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm zie nu pas dat ik Testosterone Heptylate heb gekregen, volgens steroid.com schijnt deze nog "sterker" te zijn dan enanthate, cypionate, en pro-pionate. Heeft iemand ervaring met deze versie Test?
When looking at the gain rates of bodybuilders who use Testosterone Heptylate this steroid, milligram for milligram, seems to have a stronger effect than enanthate, cypionate, and pro-pionate.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven