Fitness Seller

Monster Paul Dillett

Bezoekers in dit topic

Maar is paul dillet nou levend dan nog? want volgens mij was ie toch dood?
 
roxxe zei:
zoiets kun je nooit krijgen zonder hard werk en discipline, das die beweringen dat ie ne luiaard zou zijn, is bullshit

Waarom zou het niet kunnen? In een artikel van Melvin Anthony in Flex zegt hij het volgende over Paul Dillet :
"Chris Cormier, on the other hand, always trained heavy. Same with Shawn Ray. Flex Wheeler, though, was always dieted down and always tired. When I trained with Paul Dillett, I didn't like it very much. He works out very slowly, but his body responds to that. He'd do one set and grow, but I wanted to train for the excitement of hard, fast, heavy and intense sets."

Vergeet niet dat die jongens niet natural zijn en dat er een aantal zijn die heus niet meer afweten van bodybuilding dan wij. Ik wil hiermee absoluut niet zeggen dat ze er niks voor over moeten hebben, integendeel, maar voor hen gelden niet dezelfde wetten als voor naturals.
 
B.A. Baracus zei:
Waarom zou het niet kunnen? In een artikel van Melvin Anthony in Flex zegt hij het volgende over Paul Dillet :
"Chris Cormier, on the other hand, always trained heavy. Same with Shawn Ray. Flex Wheeler, though, was always dieted down and always tired. When I trained with Paul Dillett, I didn't like it very much. He works out very slowly, but his body responds to that. He'd do one set and grow, but I wanted to train for the excitement of hard, fast, heavy and intense sets."

Vergeet niet dat die jongens niet natural zijn en dat er een aantal zijn die heus niet meer afweten van bodybuilding dan wij. Ik wil hiermee absoluut niet zeggen dat ze er niks voor over moeten hebben, integendeel, maar voor hen gelden niet dezelfde wetten als voor naturals.
waarom zou hij dan meer doen?
 
psycho_b zei:
Moord? klinkt niet al te best

verbaast me ook helemaal niets :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel een beest zeg! damn!
 
Moet je eens kijken naar die striemen op zen borst. Hij scheurt bijna uiteen.
 
vind die relax pics ook altijd vet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die kerel is huge :spaz:

wat een boevenkop zal me niets verbazen als ie voor moord zit
 
sorry jongens maar ik vind um uberstoer en ook heel goed uitzien ..wie ziet er zo groot nog meer er zo goed uit.. hij is echt wel huge hoor :cool: :cool: :cool:
 
[Link niet meer beschikbaar]

hierbij vergeleken in jay nog maar een "jochie".
damn wat een armen zeg.....
 
ziet er zeker erg goed uit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hehe hij komt voor in een battle for the olympia film die ik heb hij lijkt erg grappig ik kan me niet voorstellen dat hij een killer is..
Volgens mij is hij ook degene die es in flex opperde buiten de sportschool niks met bb te maken te willen hebben..
 
Iguana zei:
Hehe hij komt voor in een battle for the olympia film die ik heb hij lijkt erg grappig ik kan me niet voorstellen dat hij een killer is..
Volgens mij is hij ook degene die es in flex opperde buiten de sportschool niks met bb te maken te willen hebben..
ja wrom bijt die gast hele tijd op zn handdoek?
 
Is het iemand al opgevallen? Staat Ruhl nu niet naast Dillet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dillet oogt zelfs groter :D
 
klaas zei:
ja wrom bijt die gast hele tijd op zn handdoek?

Voor de vezels, groei je van he! ;)
 
Back
Naar boven