XXL Nutrition

Monster pre workout 1.3dmaa, paar vragen

Bezoekers in dit topic

Zyzz U Mirin

Cool Novice
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
82
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
103kg
Goeieavond,

Ik heb vandaag mijn Monster 1.3dmaa pre workout binnen gekregen en geprobeert. De focus tijdens de training was echt super! Ik gebruikte maar 1,5/2 gram, maar dat is voor de eerste keren meer dan zat merkte ik wel.
Nu heb ik alleen wel een aantal vragen.

Er staat op de verpakking dat ik het 5 dagen achter elkaar kan gebruiken en daarna 2 dagen niet. Is het niet schadelijk als ik het 5 dagen per week gebruik? Ik heb ook gelezen dat het icm caffeine gevaarlijk kan zijn? Kunnen 2 bakjes koffie verspreid over de dag al kwaad? Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit product?

Groetjes,
Danny
 
Zit er geen caffeine in je pwo dan? Monster is toch die t6? Nam zelf altijd 2-3caps per dag en nog 400mg caffeine extra. Af en toe wel hoge bloeddruk
 
Zit er geen caffeine in je pwo dan? Monster is toch die t6? Nam zelf altijd 2-3caps per dag en nog 400mg caffeine extra. Af en toe wel hoge bloeddruk
Nee gaat om de monster pwo. Poeder. Zelfde lijn als de monster caps inderdaad.
Heftigste pwo die ik ooit gehad heb en staat heel ver boven alle pwo's op de markt van vandaag, maar alleen illegaal te verkrijgen.

TS: Gewoon af en toe nemen en niet elke dag. Anders treedt er snel gewenning op. Zou sowieso nooit meer dan 2 scheppen hiervan pakken.
 
Als er geen caffeine inzit zelf nog bijdoen. Ik neem wel maar 1keer per 2 weken 1.3DMAA voor optimaal effect, als ik het meerdere keren gebruik per week heb ik dezelfde focus niet.
 
Ik zou het niet overdoseren en goed losmaken, zorgen dat alles goed gemengd is.
Heb het week geleden overgedoseerd, wat voelde ik me toch ellendig de hele dag.
Je voelt je zwak, alles brandt, trilt, misselijk.....net zo een gevoel wanneer je een hevige insuline crash hebt (trillen, zweten, etc.) alleen na inname van dextro blijf je toch kut voelen.....duizelig nog ook.
Veel water naar binnen werken en slapen, enigste dat helpt.
 
Nee gaat om de monster pwo. Poeder. Zelfde lijn als de monster caps inderdaad.
Heftigste pwo die ik ooit gehad heb en staat heel ver boven alle pwo's op de markt van vandaag, maar alleen illegaal te verkrijgen.

TS: Gewoon af en toe nemen en niet elke dag. Anders treedt er snel gewenning op. Zou sowieso nooit meer dan 2 scheppen hiervan pakken.
Aha, duidelijk. Ga eens kijken of ik er ook aan kan komen. Word nou wel nieuwsgierig als stim-junk
Als er geen caffeine inzit zelf nog bijdoen. Ik neem wel maar 1keer per 2 weken 1.3DMAA voor optimaal effect, als ik het meerdere keren gebruik per week heb ik dezelfde focus niet.
Als t echt zo heftig is zou ik t rustig aan testen zonder caffeine ivm synergetische werking
 
Het werkt echt zeer goed. Die focus die je krijgt tijdens het trainen is ongelovelijk! Ik zal het deze week t/m zondag gebruiken. 1,5/2gram. Kijken of de gewenning snel optreedt. Als dat zo is dan ga ik het minder vaak gebruiken.

Ik ga het spul zeker weten vaker halen. Het is ook zeker niet duur. Al die legale troep kosten klauwen met geld en werkt niet/amper.
 
Nee gaat om de monster pwo. Poeder. Zelfde lijn als de monster caps inderdaad.
Heftigste pwo die ik ooit gehad heb en staat heel ver boven alle pwo's op de markt van vandaag, maar alleen illegaal te verkrijgen.

Heftiger als bv Devil's shot?
 
Niet te vaak inderdaad. DMAA verlaagd dopamine best wel heftig > verlaagde dopamine spiegel = laag testosteron
 
Niet te vaak inderdaad. DMAA verlaagd dopamine best wel heftig > verlaagde dopamine spiegel = laag testosteron

Borstkas, zou je daar wat meer over uitleggen? Hoevaak raadt je dan aan om te gebruiken per week?
 
Als t echt zo heftig is zou ik t rustig aan testen zonder caffeine ivm synergetische werking[/QUOTE]

Heb het in het begin ook geprobeerd zonder caffeine en had totaal niet hetzelfde effect, op aanraden van iemand van het forum een bepaalde DMAA/CAF ratio gehouden en gaat goed nu :p
 
Niet te vaak inderdaad. DMAA verlaagd dopamine best wel heftig > verlaagde dopamine spiegel = laag testosteron
Weet niet aan wat het ligt, maar na mijn training nadat ik dmaa heb genomen ben ik echt super geil wat ik anders nooit zo heftig heb, weet je misschien hoe dat komt?
 
Weet niet aan wat het ligt, maar na mijn training nadat ik dmaa heb genomen ben ik echt super geil wat ik anders nooit zo heftig heb, weet je misschien hoe dat komt?

Ja, omdat het op je dopamine voorraad werkt. Dopamine is o.a. verantwoordelijk voor je libido/geilheid.

Is hetzelfde met 4f, die geilheid nadien is ook ongekend :p
 
deze heb ik ook mogen proberen nam een half schepje dacht dat ik zo waus was als een kanarie tijdens trainen een mega pomp maar later op de avond zo ziek als een hond dus voor mij te hoog gedoseerd
 
deze heb ik ook mogen proberen nam een half schepje dacht dat ik zo waus was als een kanarie tijdens trainen een mega pomp maar later op de avond zo ziek als een hond dus voor mij te hoog gedoseerd
En als je je meisje na je training nog wilt begaaien kun je deze ook beter laten staan :o
 
Ja, omdat het op je dopamine voorraad werkt. Dopamine is o.a. verantwoordelijk voor je libido/geilheid.

Is hetzelfde met 4f, die geilheid nadien is ook ongekend :p
pep bij mij = geilheid daar gaan geen roids tegen op.
 
Dat is er gewoon niet eens meer van gekomen ben zelden daar te beroerd voor maar dat was dit keer wel het geval



En als je je meisje na je training nog wilt begaaien kun je deze ook beter laten staan :o
 
Dat is er gewoon niet eens meer van gekomen ben zelden daar te beroerd voor maar dat was dit keer wel het geval
Was meer bedoeld om de mini stimdick die je krijgt
 
Back
Naar boven