XXL Nutrition

Monster pwo 1.3 dmaa hoelang houdbaar?

Bezoekers in dit topic

Zyzz U Mirin

Cool Novice
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
82
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
103kg
Beste,

Ik heb nog een potje monster pwo 1.3dmaa staan die nu ongeveer een jaar oud is en geopend. De expiry date is dan wel 01-06-2020, maar geldt dat ook als het al gelange tijd open is? Uiteraard wel met de deksel erop. Ben van plan om weer een scoopje te nemen, maar ben benieuwd of het verstandig is..
 
Geen probleem. Kan zijn dat het is gaan brokken. Ff in vriezer leggen dan.
 
Geen probleem. Kan zijn dat het is gaan brokken. Ff in vriezer leggen dan.

Ik heb het voor de zekerheid maar weggegooid. De kleur was compleet anders dan toen het nieuw was dus ik vertrouwde het niet meer en tevens was het bijna op. Toch bedankt voor je reactie.
Ik ga binnenkort Blackbooster bestellen, nieuwe versie van monster pwo als ik het goed begrepen heb.
 
Ik heb het voor de zekerheid maar weggegooid. De kleur was compleet anders dan toen het nieuw was dus ik vertrouwde het niet meer en tevens was het bijna op. Toch bedankt voor je reactie.
Ik ga binnenkort Blackbooster bestellen, nieuwe versie van monster pwo als ik het goed begrepen heb.
Had je nog wel kunnen gebruiken denk ik.

Er is een Monster V2 uit. Witte pot en hierin zit ook 1.3 dmaa.
 
Dat mensen dit product uberhaupt willen gebruiken... Wat er in zit weet niemand maar dat er niet veel goeds in zit is duidelijk
 
Dat mensen dit product uberhaupt willen gebruiken... Wat er in zit weet niemand maar dat er niet veel goeds in zit is duidelijk

134237.jpg



wat er in zit staat gewoon op het doosje.
 
Iemand link monster v2?
 
Beste ts, bekijk even het filmpje van de NOS van vandaag.

Dan laat je het namelijk wel uit je hoofd om zulke levensgevaarlijke middelen te gebruiken!
 
Back
Naar boven