XXL Nutrition

Monster PWO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Groeiert

Novice
Lid geworden
24 sep 2018
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hey allen,

Ik ben als freelance journalist bezig met een onderzoek naar supplementen, specifiek pre-workout middelen.
Ik heb op dit forum meermaals Monster voorbij zien komen en vind het ook op Marktplaats. Toch kan ik het op andere webshops (of bij Monster Energy zelf) nauwelijks vinden.
Is er iemand die ervaring heeft met Monster PWO en die mij hierover meer wil vertellen?
Ik hoop het!

Dank en groet!
 
Ja, best oké. Heet ook wel Black Booster. Aangezien er 1,3-DMAA is zit, mag het niet verkocht worden, maar daar was je waarschijnlijk al achter. Wat wil je precies weten? Hoe goed ik er op ga lijkt mij niet erg relevant, want dat kan voor iemand anders heel anders zijn.
 
Hey allen,

Ik ben als freelance journalist bezig met een onderzoek naar supplementen, specifiek pre-workout middelen.
Ik heb op dit forum meermaals Monster voorbij zien komen en vind het ook op Marktplaats. Toch kan ik het op andere webshops (of bij Monster Energy zelf) nauwelijks vinden.
Is er iemand die ervaring heeft met Monster PWO en die mij hierover meer wil vertellen?
Ik hoop het!

Dank en groet!
monster is min of meer een grijs markt product , hoewel idd Bert aangeeft dat zulke pwo suplementen verboden zouden zijn worden ze nog veelvuldig aangeboden en niet alleen op inet .
verder kan ik niks zinnigs zeggen , mijn pwo is zwarte koffie en een banaan
 
Potje kopen? :P
 
Ja, best oké. Heet ook wel Black Booster. Aangezien er 1,3-DMAA is zit, mag het niet verkocht worden, maar daar was je waarschijnlijk al achter. Wat wil je precies weten? Hoe goed ik er op ga lijkt mij niet erg relevant, want dat kan voor iemand anders heel anders zijn.
Thanks voor je reactie!
Weet jij toevallig wie de producent is? Aangezien het niet van Monster Energy zelf is.
En is die producent dezelfde als de producent van Black Booster?
 
Hier het label.
Ik heb hem ook aangeschaft! Vorige week mijn eerste workout gehad. Knalt echt goed en smaakt ook nog eens een stuk beter dan de vorige haha. Vind de labels ook mooier dan voorheen. Lijkt een beetje op die Monster zero blikken

Stukken beter dan die Blackbooster troep. Kreeg daar een ontzettend geïrriteerde huid van tot uitslag en eczeem aan toe
Bekijk bijlage 435288 Bekijk bijlage 435287
 
Thanks voor je reactie!
Weet jij toevallig wie de producent is? Aangezien het niet van Monster Energy zelf is.
En is die producent dezelfde als de producent van Black Booster?
Ben nu op vakantie, zal als ik terug ben eens kunnen kijken. Waar maak je uit op dat het niet Monster is?
 
Komt volgens mij gewoon van een UG lab in Nederland.
Er staat hetzelfde adres op etiket op als de Zion labs T5 / T6, stackers.
ROVA wist hier volgens mij meer van
 
Grappig dat ik juist van Monster PWO uitslag kreeg, en van BlackBooster niet één keer :roflol:
 
Thanks voor je reactie!
Weet jij toevallig wie de producent is? Aangezien het niet van Monster Energy zelf is.
En is die producent dezelfde als de producent van Black Booster?

Als freelance journalist jezelf "de groeiert" noemen, meh. Vraag me af of je daadwerkelijk met een onderzoek bezig bent hihi.
 
Grappig dat ik juist van Monster PWO uitslag kreeg, en van BlackBooster niet één keer :roflol:
Grappig dat jij aan bijna iedereen via pb vraagt of hij Blackbooster wil kopen :roflol: Zal vast geen belang bij zitten voor je!!1!
 
Grappig dat jij aan bijna iedereen via pb vraagt of hij Blackbooster wil kopen :roflol: Zal vast geen belang bij zitten voor je!!1!
Bijna iedereen? Heb het aan welgeteld twee mensen gevraagd, en jij zat daar niet tussen :roflol:

Ik heb dan op z'n minst het fatsoen om geen fake account aan te maken :kiss:
 
Ik heb nog paar potten staan. Om verzendkosten te ontlopen 5 potten gekocht. :roflol:
 
Blijkbaar is er dus nu een Monster PWO in een witte pot? Dacht dat het nog steeds over de zwart/groene ging eigenlijk...
 
Ik heb nog paar potten staan. Om verzendkosten te ontlopen 5 potten gekocht. :roflol:
Bevalt het wat? Ik voel eigenlijk nooit wat van een pre, oude noxipro en unstoppable wel geprobeerd tot 3 scoops toe. Wovano bood me een scoopje aan voor de meet, maar not sure of dat verstandig is met eten na de tijd :thinking:
 
Bevalt het wat? Ik voel eigenlijk nooit wat van een pre, oude noxipro en unstoppable wel geprobeerd tot 3 scoops toe. Wovano bood me een scoopje aan voor de meet, maar not sure of dat verstandig is met eten na de tijd :thinking:
Ik zal ook wel meenemen. Zie geen issue met eten na die tijd. Aangezien ik vooraf minder eet, kan ik ook wel een scoop gebruiken.
 
Ik zal ook wel meenemen. Zie geen issue met eten na die tijd. Aangezien ik vooraf minder eet, kan ik ook wel een scoop gebruiken.

Kan ik ook scoopie proberen?
 
Back
Naar boven