AndroidHealthClinic

monster schema

Bezoekers in dit topic

Maandag -Di-Woe
Fullsquat 3x12
Benchpress 3x8
T-bar rows 3x8
Military press 3x8
BenchDips 3x8
Ez curls 3x8
Calfraises 4x12

Donderdag -Vrij-Zat
Deadlift 3x10
Incline dumbbellpress 3x8
One -arm row 3x10
Shrugs 3x12
Ez-extensions 3x8
BarbelPreachercurls 3x8
Calfraises 4x12

Zondag -Maa-Di
Legpress 1 been O&O 3x10
Decline Benchpress 3x8
Bent over Row 3x8
Military press 3x8
Smallbenchpr. 3x8
Dumbbell curls 3x8
Calfraises 4x12

Volgorde : Maa-Do-Zo-Di-Vrij-Maa Ect.


:cool:
 
@mogitu
Dacht dat dat juist vrijdag was zodat je met je pumped up chest een mooie titty bounce en pec squeeze kan maken in de club. Not to mention je brute biceps showen die bijna uit je mouwtjes scheurt omdat je zojuist met 5 kilo dumbbells in de weer bent geweest.

klopt ja! maar vrijdag is ook de 2e dag dat je deze weer traint!
zoals je weet moet je borst biceps op maandag en vrijdag trainen!
Deze moeten natuurlijk continue onder stress staan en een mate van pomp door de week heen houden zodat je ook op je werk de man bent!
 
ik zou niet weten waarom iemand die op maandag borst traint minstens tot vrijdag moet wachten voordat hij weer traint ??? ik train door het jaar rustig wat onderhoudend maar als ik echt massa wil winnen in de vakantie train ik ma: borst buik
di: schouders triceps
wo: rug biceps
do: borst buik
vr: schouders triceps
za: rug biceps
nog nooit last gehad en volgens de theorie kan je na 48 uur terug dezelfde spiergroep trainen als je er dan een dag bijpakt dus 72 uur en je voelt geen spierpijn kan je gerust opnieuw trainen en zo elke keer meer gewicht of herhalingen doen??? zeker als je genoeg eiwiten binnenkrijgt herstel je goed en als je dan ook nog eens jong bent zeker en vast
en je kan idd bijkomen met alles een keer per week te trainen maar dan mag je serieus wat gaan eten
voor mensen die wat minder eten ofzo die zouden in de supercompensatie moeten trainen en dat zal er lang niet meer zijn na zeven dagen rust??? je kan natuurlijk eerst volproppen met eten 20 kilo bijkomen en dan met droogtrainen weer 10 kilo afvallen??? zo doen vele het maar ik verkies toch de droge spiermassa en kracht blijven behouden of optimaliseren
en dit is ter informatie geen kritiek op niemand maar gewoon mijn eigen mening hoe ik er over denk
ik denk dat als je je volpropt met eiwitten en twee keer per week alles traint het snelst resultaat ziet
groetn
oh enja ik weet dat mijn benen niet in het schema staan maar ik train drie keer per week met basket plus match int weekend dus kan die niet echt trainen maar der zit kracht genoeg ik hoor
squat 10 keer 110kg en leg press 10 keer 200kg dus redelijk goed
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik eigenlijk hetzelfde schema, maar train maar 5 dagen, dus schuif dan beetje op.
Ik doe ook steeds dezelfde combinatie van spiergroepn zoals jij, dus ook biceps+rug, triceps+schouders, en borst +benen ( buik train ik bijna iedere trainingsdag)
idd, als je veel eiwitten neemt, herstel je wel goed.
K ben blij te horen dat er nog iemand het zo doet, en als ik jou resultaten zie, amaai, ik dacht eerst dat ik aan het overtrainen was.
Ja, ik ben een ecto, als je op 42 maar 62 kg weegt voor 1m80, en zal het idd van de groeiende spieren moeten hebben.
Dus zoals jij ook droog aankomen
 
Back
Naar boven