AndroidHealthClinic

MonsterStrength daagt je uit!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Hereby I challenge you all, for the battle of the best!

Het is de bedoeling filmpjes te maken van je gekste PR's, Odd Lifts, Rare manieren in de gym, whatever, hoe gekker hoe beter (moet wel met liften te maken hebben ;)) In December 2005 maken een poll wie het gekste filmpje had, en winnaar (indien NIET ik :cool::D) krijgt een prijs. Wat is nog niet bekend, ga ik proberen te regelen meer info volgt later (proberen wat supps enzo vrij te krijgen van sponsor, hoor je wel ;)).

- Als je filmpje hebt maak een thread aan en zet ervoor "[Crazy PR Comp], dan kijk ik of die meetelt of niet :)
- De persoon op het filmpje MOET jou zijn, geen familie, vrienden of what so ever!
- In deze thread maak ik een lijst met threads aan, post hier GEEN reacties, maar in de desbetreffende thread zelf.
- De geposte filmpjes moeten kunnen blijven staan tot december, weggehaald telt niet meer. Verplaatsen mag, maar verander dan je eerste post in je thread)

Dus vrienden ga, lift en film, moge de gekste winnen :thumb:

MS

De Lijst (volgens alfabetische volgorde van de poster):

DumphuiZ:
MA Training 1

eq_909:
12 x 40 kg. OH Stone Press

MonsterGirl:
150kg Pin Quarter Squats

MonsterStrength:
400kg Pin Quarter Squats
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken of ik met meerdere lifts kan meedoen :). Zijn foto's ook goed btw?
 
Oke, ik ga straks of morgen meteen filmpjes posten van mijn MA workout, voor diegenen die geinteresseerd zijn.
 
is het ook voor bb-ers?
en mag je ook geslachtsdelen gebruiken etc.?
 
Dit is echt een goed idee van je Dries :thumb:.
 
Mag ik ook een filmpje plaatsen waarbij ik via mijn slaapkamerraam een voorbijganger in zijn oog kwak? Ik trainde de triceps toen, dus het is lift-related.

Maar serieus, cool idee - als ik ergens een camera kan jatten zal ik posten!
 
Leuk dat iedereen enthousiast is, ik kijk deze middag al naar je filmpjes Michiel :D
 
Unregistered zei:
I'm not in, but will enjoy to watch :)

Yes, nou maken wij nog een kans om te winnen! :p ;)

edit:
Dat meen je gewoon niet, hebben we een supergoeie digitale camera (EOS 300D) kan dat ding geen filmpjes maken :eek: Even kijken of ik van iemand dan maar een camera kan lenen.
 
Laatst bewerkt:
Het eerste waar ik aan denk is een oefening die ik van Spike ooit heb gekregen en geen echte lift is, maar een revalidatie-oefening voor de schouders.

Heb geen zin om het te laten filmen (weet ook niet eens of de fotocamera dat kan), maar als iemand anders het wil doen?

Men neme 2 dumbbells
houd die omhoog en
ga 8-jes lopen in de gymzaal

Best een goede oefening om de schouders te revalideren, maar het ziet er niet uit... ben er dan ook na een paar weken mee gestopt omdat je er mee voor gek loopt.
Zie je wel: Spike is de oorzaak van alle rare oefeningen voor rare snuiters! :p
 
de woodchop (noemt het zo?) ziet er ook niet echt uit met een barbell ???
 
roxxe zei:
de woodchop (noemt het zo?) ziet er ook niet echt uit met een barbell ???
Maak dan een filmpje terwijl je dat doet mafkees!
Goed idee trouwens Dries, spijtig dat je karma uit staat, anders kreeg je er direct! :D
 
Barbell... hoe krijg je dan een wood chop voor elkaar? Doe 'm weer elke week met de pulley.. ja, ook van die rare snuiter Spike :p
 
Back
Naar boven