MuscleMeat

MonsterStrength's Bloedonderzoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Ook ff men bloed laten checken door doc, ga hier niet alles posten maar wel het belangrijkste:

- Een tekort aan rode bloedcellen, wat mijn slechte conditie verklaard
- Ijzertekort (hoe ironisch, ik train elke dag met ijzer :D)
- Hoge leverwaardes, maar nog geen gevaar

+ Cholesterol staat goed
+ bloeddruk 12/8
+ Veel TSH (3.63 uIU/mL , referentie: 0.27 - 4.20)

Slik nu extra ijzer tabletten, ben bezig aan men conditie aan het werken door men wekelijks volume omhoog te krikken door extra kleine trainingen en leverwaardes ... wss uit de tijd dat ik 10 à 12 liter melk per dag dronk :D

Al bij al ben ik dus nog redelijk gezond voor mijn bodyfat (22 à 23% schat ik) :)
 
Tijd om een barbell te eten. :)
 
nice, klinkt allemaal redelijk goed, toch?
 
die powerlifters ook altijd :D

nee, maar zo verkeerd is het niet / ziet het er niet uit
 
Samu zei:
Tijd om een barbell te eten. :)

:roflol:

on topic

die bloeddruk is wel mega laag, zal wel 120/80 zijn. Wat met jouw lichaam geloof ik nog heeel aardig is

verder over het ijzer:

- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
- IJzersupplementen kunnen noodzakelijk zijn in sommige situaties bv. tijdens de zwangerschap of na een belangrijk bloedverlies. Een teveel aan ijzer is giftig. Neem deze medicatie dan ook enkel op doktersvoorschrift en houd je aan de voorgeschreven dosis.


waarom heb je eigenlijk die test laten doen? je logs ogen idd de laatste tijd wat zwakjes :D
 
MonsterStrength zei:
leverwaardes ... wss uit de tijd dat ik 10 à 12 liter melk per dag dronk :D
:)


Whahah! You like milk! psycho! 12 liter! :eek: :D
 
Moob zei:
Whahah! You like milk! psycho! 12 liter! :eek: :D
Een beetje ... :D

builderB zei:
:roflol:

on topic

die bloeddruk is wel mega laag, zal wel 120/80 zijn. Wat met jouw lichaam geloof ik nog heeel aardig is

verder over het ijzer:

- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
- IJzersupplementen kunnen noodzakelijk zijn in sommige situaties bv. tijdens de zwangerschap of na een belangrijk bloedverlies. Een teveel aan ijzer is giftig. Neem deze medicatie dan ook enkel op doktersvoorschrift en houd je aan de voorgeschreven dosis.


waarom heb je eigenlijk die test laten doen? je logs ogen idd de laatste tijd wat zwakjes :D
Thx voor de tips ;) Was gewoon standaard controle, laat ik jaarlijks doen om te checken of alles in orde is :) Bloeddruk zal wel 120/80 zijn ja, want staat perfect volgens dokter ;)
 
:thumbs:

goeie shit, is dat een beetje standaard in België, die tests? (wordt het bijv vergoed?)
 
Nee wordt niet vergoed, maar kost amper €18, zou je willen sukkelen ;)
 
fijn !

alleen was wel spannender geweest als je bijna dood was geweest, maar dit is ook leuk :)
 
das nog een keer te doen.

is maar één dag aan melk :D
 
builderB zei:
das nog een keer te doen.

is maar één dag aan melk :D

Nah melk kost mij ongeveer €5 à €6 per dag, dus is paar dagen ;)
 
heb je trouwens ook ff laten testen op aids, van je weet wel die ene keer op die ene dag....
 
Haha jup heb ik ook laten testen Wouter, don't worry, ik ben clean ;)
 
Heb je je sperma nog laten testen?
 
Ja door Boogie, smaakt het lekker Wout? :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
;)
 
Ik heb toevallig ook een afspraak gemaakt voor maandag as, voor bloedruk meting en bleodonderzoek. Waar op het forum kan ik vinden waar mn bloed op gecontroleerd moet worden?
 
Back
Naar boven