Fitness Seller

MonsterStrength's Wheels

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Voor de fun ff foto getrokken van men wheels, is wel k*tbelichting, stond namelijk naar het raam gericht, belichting van voor dus. Kuiten zijn ook relatief klein, besteed ik niet veel aandacht aan. Bovenbenen meten 77.5cm, kuiten 42cm.

17 jaar, 182cm, 105kg, 21% BF, na 2 jaar (powerlifting) training:

legs front.jpg
 
Waar meet jij helemaal boven in bij je liesen (waar je dus de stukken vlees tegen elkaar gedrukt ziet)? Benen gestrekt?
 
Chewie zei:
Waar meet jij helemaal boven in bij je liesen (waar je dus de stukken vlees tegen elkaar gedrukt ziet)? Benen gestrekt?

Jup daar, maar wel onder de bolling van de ass, anders heb je gewoon wat extra cm's van je ass mee ;)
 
Ik zei het al, HUGE legs maar kleine kuiten in verhouding :D.
 
Koop toch een boxer inplaats van zo'n ballen knijper. Verder lopen je kuiten zwaar achter........die moet ik ook eens gaan trainen want dat is bij mij ook zoals bij jou uit verhouding.
 
:lol: klein pikkie

hehe.. nee maar ff serieus. Dikke poten, vooral de hams zie je toch goed zitten.. Alleen die kuiten he.. vind ik wel een beetje zonde. Is het trouwens niet zo dat je ook nog steviger staat met flinke kuiten? Of blijven die compleet buiten beschouwing bij PL?.

trouwens offtopic:
Meet iedereen de benen zo hoog? Ik zit altijd rond het midden..
 
Ik zit nu aan de 74.5cm ach...komt wel :D en me kuiten 43/44cm

Genetisch bepaald heb ik gewoon geen kans op groeiende kuiten :P
 
KaLe zei:
:lol: klein pikkie

hehe.. nee maar ff serieus. Dikke poten, vooral de hams zie je toch goed zitten.. Alleen die kuiten he.. vind ik wel een beetje zonde. Is het trouwens niet zo dat je ook nog steviger staat met flinke kuiten? Of blijven die compleet buiten beschouwing bij PL?.

trouwens offtopic:
Meet iedereen de benen zo hoog? Ik zit altijd rond het midden..
Mijn pikkie is groter dan jou kale kop :D

Ja kuiten train ik niet zo veel, enkel als ik wat tijd over heb, is ook niet zo belangrijk imo

Azrael zei:
Koop toch een boxer inplaats van zo'n ballen knijper. Verder lopen je kuiten zwaar achter........die moet ik ook eens gaan trainen want dat is bij mij ook zoals bij jou uit verhouding.
Ik draag normaal boxer shorts, was enkel voor foto, anders moet ik ze toch omhoog trekken :D
 
Ja iedereen meet hoog :D. Dat is toch het verstandigst :P. Ik heb 65cm :(.
 
eduardjanssen zei:
Ja iedereen meet hoog :D. Dat is toch het verstandigst :P. Ik heb 65cm :(.


cool... meteen meten als ik thuis kom :D
 
MonsterStrength zei:
Mijn pikkie is groter dan jou kale kop :D

"It's like a baby's arm, holding an apple...!" :D
 
kale zo'n 5-8cm onder je liezen...Gewoon het dikste punt van je poten!
 
Foto's die je neemt van boven naar beneden (schuin zicht) geven een vertekend beeld. Dat is waarom iedereen die zichzelf in de spiegel bewondert ook altijd zo negatief.

Foto's dien je recht vooruit te nemen, zodat je geen vertekend beeld krijgt. 77 cm zou er anders heel wat massiever uit zien dan dit.

Neemt niet weg dat ik 77 cm niet groot vind, in tegendeel het zijn beste masten!!
 
Ik heb 71 net gemeten.
 
Dikke poten hoor, ik denk dat ze er nog een stuk beter uit zouden zien met betere belichting en invalshoek.
 
Zelda zei:
Dikke poten hoor, ik denk dat ze er nog een stuk beter uit zouden zien met betere belichting en invalshoek.

Ok binnenkort nieuwe foto's dan ;)
 
ja graag, met een nog korter broekje aub
 
ja, maar voor dries in een klein strak broekje maak ik graag een comeback
 
Back
Naar boven