XXL Nutrition

MonsterStrength's Wheels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien eens wat meer fullsquats tussendoor gooien?
 
Dat zijn grote poten bro :D.. alleen zoals je zelf al aangeeft in vergelijking kleine kuiten.
Ik heb mijn benen opgemeten en kom niet verder dan bovenbenen 63.5cm en kuiten 40.5cm. :o
 
DumphuiZ zei:
Misschien eens wat meer fullsquats tussendoor gooien?
Gast, volgens mij doet hij niets anders, hij is PL'er.
Volgens mij zijn er nog mensen die denken dat hij bb'er is...
 
MonsterStrength zei:
Voor de fun ff foto getrokken van men wheels, is wel k*tbelichting, stond namelijk naar het raam gericht, belichting van voor dus. Kuiten zijn ook relatief klein, besteed ik niet veel aandacht aan. Bovenbenen meten 77.5cm, kuiten 42cm.

17 jaar, 182cm, 105kg, 21% BF, na 2 jaar (powerlifting) training:

Wist je gaaf dat ze zo dik zijn maar weet je wanneer ik ze super zou vinden 77cm en gedefineerd ja man dat zou top zijn.(maarja wie ben ik ik weet niks sorry ik post hier niet meer).
 
Santoz zei:
Gast, volgens mij doet hij niets anders, hij is PL'er.
Volgens mij zijn er nog mensen die denken dat hij bb'er is...

Zucht... Jammer dat je zo snel oordeelt. Als je wat meer in het powerlifters gedeelte geweest zou zijn, dan had je mijn post wel 2x doorgelezen, voordat je zoiets zou antwoorden :sad:.

Dries squat naar ik weet met name met sumo stand en meestal tot parallel (wedstrijdhoogte). Hierbij pak je de kuiten lang niet zo goed aan als bij fullsquats, vandaar dat ik dus zei:" misschien iets meer full squatten" (ipv parallel dus).

Anyway, who gives a **** wat de kuit/bovenbeen verhouding is, het enige wat telt is de functionele kracht (Ja Dries, ook al zijn je kuitjes net zo klein als die van mij, je blijft een lieverd hoorrr :p).
 
big kelvin zei:
Wist je gaaf dat ze zo dik zijn maar weet je wanneer ik ze super zou vinden 77cm en gedefineerd ja man dat zou top zijn.(maarja wie ben ik ik weet niks sorry ik post hier niet meer).

Relax man, respect komt van 2 kanten :thumb:.
 
DumphuiZ zei:
Misschien eens wat meer fullsquats tussendoor gooien?
Idd Full Squats zijn wel beter dan standaard calf oefeningen imo :)

big kelvin zei:
Wist je gaaf dat ze zo dik zijn maar weet je wanneer ik ze super zou vinden 77cm en gedefineerd ja man dat zou top zijn.(maarja wie ben ik ik weet niks sorry ik post hier niet meer).
Wat heb je nu willen bereiken met die post? Dat ik je gelijk zou geven? :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Idd Full Squats zijn wel beter dan standaard calf oefeningen imo :)


Wat heb je nu willen bereiken met die post? Dat ik je gelijk zou geven? :rolleyes:

Met alle respect maar hij heeft wel een punt. Wanneer je 20% + vetpercentage hebt, zijn omvangsmaten een heel stuk minder indrukwekkend.
 
MonsterStrength zei:
Idd Full Squats zijn wel beter dan standaard calf oefeningen imo :)


Wat heb je nu willen bereiken met die post? Dat ik je gelijk zou geven? :rolleyes:
nee hoor ik geef alleen mijn mening over jou benen jij wilt dat ze beoordeelt worden ik voeg er alleen iets aan toe.
 
Flinke pootjes, dikke hams ook.

Maar even niet om te zeiken, maar waarom post je een foto van je benen?? Je bent toch powerlifter en daar gelden toch krachtstats voor. Hoe het er verder uitziet maakt toch niet veel uit??
 
mijn benen zijn ook rond de 65 en me kuiten rond de 40/41cm

maar je bent huge monsterstrength!
 
Johny zei:
Flinke pootjes, dikke hams ook.

Maar even niet om te zeiken, maar waarom post je een foto van je benen?? Je bent toch powerlifter en daar gelden toch krachtstats voor. Hoe het er verder uitziet maakt toch niet veel uit??

Hypertrophy speelt ook een rol. Wellicht een kleindere.
 
Johny zei:
Flinke pootjes, dikke hams ook.

Maar even niet om te zeiken, maar waarom post je een foto van je benen?? Je bent toch powerlifter en daar gelden toch krachtstats voor. Hoe het er verder uitziet maakt toch niet veel uit??
oei, daar viel player Dries door de mand ;)
 
eduardjanssen zei:
Ok haal er 2,5cm af zit hij nog op 75cm :eek:

Dat klopt maar wat zegt dat verder?

Bij mij gaan m'n benen er als eerste aan wanneer ik ga cutten. Daar gaan zo 2-3cm vanaf zonder echt significant veel verandering bij m'n buik te zien bijvoorbeeld.

M'n punt is dat lopen pochen met omvangsmaten een beetje hypocriet is als je ervoor kiest om er 'fullhouse' bij te lopen.
 
Johny zei:
Flinke pootjes, dikke hams ook.

Maar even niet om te zeiken, maar waarom post je een foto van je benen?? Je bent toch powerlifter en daar gelden toch krachtstats voor. Hoe het er verder uitziet maakt toch niet veel uit??
Was op aanvraag, dus waarom niet meteen ff aan hele forum laten zien dat je ook dikke poten kunt krijgen zonder een normaal split schema.

Mans zei:
Dat klopt maar wat zegt dat verder?

Bij mij gaan m'n benen er als eerste aan wanneer ik ga cutten. Daar gaan zo 2-3cm vanaf zonder echt significant veel verandering bij m'n buik te zien bijvoorbeeld.

M'n punt is dat lopen pochen met omvangsmaten een beetje hypocriet is als je ervoor kiest om er 'fullhouse' bij te lopen.
Jup is een deal kerel, ik post nergens nog men omvangen, maar de eerste bodybuilder die nog zen krachtstats zie posten krijgt een strafpunt! :rolleyes:

Wat maakt mij minder dan iemand anders omdat ik geen omvangen zou mogen posten ???
 
MonsterStrength zei:
Was op aanvraag, dus waarom niet meteen ff aan hele forum laten zien dat je ook dikke poten kunt krijgen zonder een normaal split schema.


Jup is een deal kerel, ik post nergens nog men omvangen, maar de eerste bodybuilder die nog zen krachtstats zie posten krijgt een strafpunt! :rolleyes:

Wat maakt mij minder dan iemand anders omdat ik geen omvangen zou mogen posten ???

Dat beweer ik nergens.

Je hebt simpelweg sneller en makkelijker dikkere poten wanneer je geen moer om je vetpercentage geeft. Of niet soms?
 
Ja tuurlijk, maar wil dat dan zeggen dat ik geen foto's mag plaatsen of geen omvangen mag neerzetten?

Nieuwe board regels mensen, iedereen met een hoger BF dan 10% post geen omtrekken meer, anders direct een ban! ;)
 
MonsterStrength zei:
Ja tuurlijk, maar wil dat dan zeggen dat ik geen foto's mag plaatsen of geen omvangen mag neerzetten?

Nieuwe board regels mensen, iedereen met een hoger BF dan 10% post geen omtrekken meer, anders direct een ban! ;)

Nee daar heb je volste recht toe, maar niet alle reacties hoeven dan positief te zijn toch? ;)
 
Back
Naar boven