Fitness Seller

Shocking News Monstertruck rijdt in op op publiek, 2 kinderen dood

Bezoekers in dit topic

Gameboy

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 mei 2014
Berichten
1.652
Waardering
95
Lengte
1m93
Massa
103kg
:eek: http://www.nu.nl/binnenland/3889495/twee-kinderen-overleden-ongeluk-met-monstertruck.html

ByoB1f0IEAAZ0PD.jpg
 
Laatst bewerkt:
al 3 doden nu
 
Goede veiligheidsmaatregelen wel.
 
Goede veiligheidsmaatregelen wel.

Publiek stond veel te dicht op het gebeuren. Hoewel je dat de mensen zelf niet kan aanrekenen.
Hier zal het laatste woord nog niet over zijn gesproken.
 
Veiligheidscordinator zou pak slaag moeten krijgen. Hoe kan je in godsnaam denken dat dit veilig was ...
 
Heb dit al 100x gezegd dat publiek staat er altijd te dicht op..
thja en dan nu stom op kijken.........
 
bah kreeg er de kriebels van....
zoals die kinderwagens aan de kant schieten, dat gegil bah
 
Wtf, zit er geen rem op dat ding? Na die auto's kon hij toch makkelijk remmen?
 
Treurige gebeurtenis.
Maar bijzonder verstandig om het publiek zo dicht bij te laten en dranghekjes om de monstertruck tegen te houden, goed over nagedacht..
 
Hoe de fuck kan je als organisator denken dat het veilig is om een auto zo zwaar als een vrachtwagen over honderd en één dingen te laten jumpen, en dan voor de veiligheid een hekje neer te zetten. SMH [emoji19]
RIP
 
Ik zou daar zelf NIET eens gaan staan, sorry hoor maar dit is echt belachelijk te dicht bij !!!
 
Publiek staat veel te dicht, trucker kan zijn bocht niet eens nemen.. Ook bizar dat de trucker totaal niet inziet dat hij het publiek ingaat.

sure... dat is wat er gebeurde... Ik ben er zeker van...

(dat of zijn stuurinrichting / remmen werkten niet waardoor hij niet kon sturen/remmen).
 
Dit soort stuntshows zouden ook helemaal niet in een stadscentrum moeten plaatsvinden. Ik dacht altijd op een open weide. Niet dus ...
 
Gruwelijk entertainment.
 
Vraag me af of zo'n ding niet gewoon kan remmen nadat die landt? Of dachten ze dat een scherpe bocht nemen na zo'n jump een veilige optie was?

Lijkt me best vreselijk voor de chauffeur ook, zou dat niet op mijn geweten willen hebben.
 
Back
Naar boven