MuscleMeat

mooi bruin

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Ik ga binnekort naar Turkije, weet iemand tips om mooi bruin te worden
en dat je je kleurtje lang houd
en dat je niet vervelt (bijv. insmeren met aftersun enz.)

ik wil graag van jullie tips om een te zonnen

alvast bedankt!:D

Ik zou zowieso zorgen dat je al een beetje voorgebruind bent voordat je erheen gaat. Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest en die zon was echt te errug ;) > 40 graden Celcius.

Als je eenmaal lekker bruin bent je huid goed insmeren met after sun cremes... op die manier blijft je kleurtje lekker lang zitten.

• Topic Starter Topic Starter
thnx, nog meer tips!!!

Als je tussen 12.00 en 14.00 uur gaat zonnen, verbrand je het snelst aangezien de zon dan het felst is (op z'n hoogste punt), dus probeer dat te vermijden...

Originally posted by TrainingFreak

ik wil graag van jullie tips om te zoenen

alvast bedankt!:D
???

nee ff serieus..(kon t niet laten:D)goede zonnebrand. maar niet al te hoog want dan bruin je ook helemaal niet bij.
en idd die zon is daar niet te harden. +40 in de schaduw.

Waar ga je precies heen?

ben zelf naar Bodrum geweest en als je daar in de buurt komt (zal wqel niet) raad ik je aan om een dagje Kos aan te doen..erg lekker weer. een stuk aangenamer

Daar ben ik dus ook geweest. Wordt je met een bus van het vliegveld opgehaald? Zo ja, dan is het waarschijnlijk een bus met airco en als je dan bij je hotel aankomt en uitstapt dan loop je met je kop tegen een muur van hitte aan :D

Been there done that ;)

*edit: met daar bedoel ik Alanya... die dandyman was me weer eens te snel af :D

Ik word met de bus opgehaald, dat duurt twee uur rijden
ik heb wel ervaring want dit wordt mijn tiende keer naar Turkije

Edit: Wat is kos eigenlijk :o

Olijfolie met een tikkeltje citroensap ;) en voor erna een goede aftersun uiteraard. Prettige vakantie !

olijfolie wist ik, maar waar dient het citroensap voor?

Schijnt dat dit nog meer effect heeft op je pigment en daardoor sneller/dieper bruint, toen ik dit hoorde lachte ik de persoon in kwestie uit, totdat een oude man mij het aanraadde, dacht dat dit een Surinaamse mijnheer was maar bleek toch een Nederlandse te zijn :D

hehehe
thnx badboy

Originally posted by badboy
Olijfolie met een tikkeltje citroensap ;) en voor erna een goede aftersun uiteraard. Prettige vakantie !

tevsn de tip van die Menthal Theo en die is ook niet echt een melkfles. Maar hoe is de verhouding dan..een tikkelje is in mijn ogen iets te vaag

Das idd dat middeltje van die Theo... je wordt er snel bruin van, maar verbrand er ook snel mee..

ja, dat spul werkt echt bizar goed, je wordt er echt donker bruin van(bijna n*ger). Misschien een aanrader voor die gasten die graag zo willen worden als 50 cent of llcoolj

cool man, hopelijk lukt dat hehehe :D
maar moet je dat mengen met olijfolie?
(en dat citroensap moet je dat uit de citroen zelf halen over is daar een flesje voor?)

en als je dat eerst moet mengen hoe moet je dat mengen in je handen (schoteltje?)
binnen hoeveel dagen zie je resultaat?

Ga ook eens die mix proberen, moet je het dan opdrinken? :p

Je kunt die citroensap gewoon uit zo'n plastic-citroentje halen, en de dosering ... tja, geloofg dat ik ong. 1/10 mengde ofzo..

Betreft verbranden: ja, dat zal je idd net zoals bruinen ook sneller gaan doen, daarbij moet ik wel zeggen dat ik nooit van mijn leven ben verbrand... dus kan ik niet echt over meepraten

Originally posted by TongPo
Ik zou zowieso zorgen dat je al een beetje voorgebruind bent voordat je erheen gaat. Ik ben er 3 jaar geleden ook geweest en die zon was echt te errug ;) > 40 graden Celcius.

Klopt! maar het vage was dat niemand van ons verbrande in die zon ???

Terug
Naar boven