AndroidHealthClinic

Mooi dik en groot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fossil

Novice
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
110kg
Hallo beste leden ik ben nieuw in dit forum en tot nu toe bevalt me het en er zijn ook heleboel helpde leden en daar hou ik van.

Nou ik wil heel graag weten hoe ik moet gaan trainen ik ben wel 110 kilo en 1.72 maar daar let ik niet op, een buik laat zien dat ik een mooi leven heb gehad en ben er trots op. Mijn doel is om zo gespierd/dik/v-vorm al duurt het me een jaar of 2 toch moet ik wel ergens beginnen ik wil graag van jullie die ook weten wat ik bedoel een week schema wat ik allemaal moet doen in fitniss.
Ik wil geen massa maar ik wil kracht training ik wil mij zelf echt pushen tot de limit ik ben al 3 weken bezig en drink ook een whey-isolaat shake en tot nu toe werkt het wel prima bij mij.

Mischien doe ik het wel verkeert en daarom vraag ik aan jullie wat ik moet gaan veranderen in mijn eet/train schema.

Alvast bedankt. :D
 
Je pakt een whey-shake, goed bezig dus, meer kan je niet doen.
 
Post je voeding schema eens
 
Hallo beste leden ik ben nieuw in dit forum en tot nu toe bevalt me het en er zijn ook heleboel helpde leden en daar hou ik van.

Nou ik wil heel graag weten hoe ik moet gaan trainen ik ben wel 110 kilo en 1.72 maar daar let ik niet op, een buik laat zien dat ik een mooi leven heb gehad en ben er trots op. Mijn doel is om zo gespierd/dik/v-vorm al duurt het me een jaar of 2 toch moet ik wel ergens beginnen ik wil graag van jullie die ook weten wat ik bedoel een week schema wat ik allemaal moet doen in fitniss.
Ik wil geen massa maar ik wil kracht training ik wil mij zelf echt pushen tot de limit ik ben al 3 weken bezig en drink ook een whey-isolaat shake en tot nu toe werkt het wel prima bij mij.

Mischien doe ik het wel verkeert en daarom vraag ik aan jullie wat ik moet gaan veranderen in mijn eet/train schema.

Alvast bedankt. :D

Of een buik laat zien dat je geen zelfbeheersing hebt.... in iedergeval zorgen dat je goed eet, dan komt het goed. voedingsschemaposten.
 
ik heb nog nooit over iemand met een dikke pens of een spekreet gedacht "Nou, heeft die even een mooi leven gehad."

Ik denk dat als je echt in die onzin gelooft je binnenkort heel gelukkig zal zijn dat het 5 december is.
 
Laatst bewerkt:
2 jaar. Doe maar 10 als je heel veel geluk hebt. Geen massa??? Volgens mij snap je het niet.
 
Post je voeding schema eens

Schooltijden gaat elke dag maar door, en ik let ook goed op of er aspartaam erin zit + elke drink ik lekker veel water.

7:30: 1 schep whey-isolaat

10:30: 1 croissant en 1 vriesche flag yoghurtdrank (banaan)

15:00: 1 tosty of een klein sandwich

17:30: Wat de pot schaft

18:00: trainen

en na trainen 2 schepjes whey (water), en dan water drinken totdat ik in slaap val.
 
Troll
Zelfde eet schema als die anorexia gozer
 
ik zie net dat hij andere fora ook zit te trollen.

dus ja.
 
ook op BodyNet aan het trollen
 
Wat doe jij op dit forum? Knuppel.
 
Hou op kloon
 
Hoi ergun55
 
Snap echt niet wat er nu zieliger is..

Feit dat hij aan het trollen is, of dat hij gewoon niets met z'n leven te doen heeft ''dat hij maar gaat trollen''

:rolleyes: Wat een mooi leven heeft hij toch!
 
Troll of niet, meneer wilt binnen 2 jaar op Zydrunas lijken

:coffee:
 
Back
Naar boven