AndroidHealthClinic

mooi gespierd lichaam en hardlopen samen????

  • Topic starter squ8
  • Startdatum
  • Reacties 44
  • Weergaven 16K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol::roflol::roflol:

Ja, ze lopen marathons, dus hardlopen doen ze vast niet goed. Nou, kom maar met op die pics van je wheels. Ik zie graag het "levend bewijs" van massieve benen van hardlopen op 72 kg.

is het zo moeilijk om open te staan voor meningen van iemand wat loopt? zelfs als jij er niet mee akkoord bent
is het zo moeilijk om te geloven dat je van hardlopen spieren kan krijgen?
80% van jullie steroids anyway. jullie moeten net praten lol
 
is het zo moeilijk om open te staan voor meningen van iemand wat loopt? zelfs als jij er niet mee akkoord bent
is het zo moeilijk om te geloven dat je van hardlopen spieren kan krijgen?
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van meningen van figuren als jij en kan ik gewoon IRL zien dat hardlopen je geen gespierde poten geeft. Zelfs niet na jaren lopen. Dat jij persoonlijk vindt dat je gespierde benen hebt gekregen door duurlopen te doen is leuk voor jou, maar slecht advies voor iemand die serieus met krachttraining bezig wil zijn. Het zegt meer wat over jouw standaards dan iets anders.

80% van jullie steroids anyway. jullie moeten net praten lol
:roflol:
 
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van meningen van figuren als jij en kan ik gewoon IRL zien dat hardlopen je geen gespierde poten geeft. Zelfs niet na jaren lopen. Dat jij persoonlijk vindt dat je gespierde benen hebt gekregen door duurlopen te doen is leuk voor jou, maar slecht advies voor iemand die serieus met krachttraining bezig wil zijn. Het zegt meer wat over jouw standaards dan iets anders.

ahja en van hoever zie jij mijn poten dan? ik woog 56 kilo vroeger ik had spille benen,nu zijn ze dikker dan velen.
ik zei niet dat je van hardlopen de dikste gemeenste benen krijgt.ik zei dat je er gespierd van kan worden.dat is het onderwerp van het topic toch?

gelukkig hebben we wijsneuzen zoals ji


:roflol:
 
is het zo moeilijk om open te staan voor meningen van iemand wat loopt? zelfs als jij er niet mee akkoord bent
is het zo moeilijk om te geloven dat je van hardlopen spieren kan krijgen?
80% van jullie steroids anyway. jullie moeten net praten lol
80% steroiden :roflol:. Aangezien jij zo goed kan lopen loop je beter naar de maan.
 
wie zei dat ik goed kon lopen?
stop geen woorden in mijn mond.

ik zei enkel dat je van lopen spieren kan krijgen,dat was het onderwerp van het topic.
Dus jij komt na een jaar terug op DBB om in een 10 jaar oud topic te zeggen dat je van hardlopen spieren krijgt? Dat is behoorlijk boeiend, hoe gaat het voor de rest in je leven?
 
Gezien je je hele post aan mij in quote tags had gezet maar even zo:

ahja en van hoever zie jij mijn poten dan? ik woog 56 kilo vroeger ik had spille benen,nu zijn ze dikker dan velen.
ik zei niet dat je van hardlopen de dikste gemeenste benen krijgt.ik zei dat je er gespierd van kan worden.dat is het onderwerp van het topic toch?

gelukkig hebben we wijsneuzen zoals ji

Gespierde benen? :scratch:

borst,uiterlijk

Jezus, als je van 56 kg naar 72 kg gaat dan mag er toch ook wel ergens wat spiermassa bijkomen. Dus je bent 16 kg aangekomen en bent gaan hardlopen. En dat is dan je bewijs dat je met hardlopen gespierde benen bouwt. Je had vrijwel iedere willekeurige sport kunnen doen om van niets naar iets te gaan, zelfs van tafeltennissen waren je benen nog gewoon gespierder geworden.

Van squats krijg je ook niet persé de "dikste gemeenste" benen, maar ze werken wel stukken beter dan hardlopen.

Misschien iets minder eigenwijs doen en ook eens luisteren als "wijsneuzen" wat te zeggen hebben.
 
Gezien je je hele post aan mij in quote tags had gezet maar even zo:



Gespierde benen? :scratch:

borst,uiterlijk

Jezus, als je van 56 kg naar 72 kg gaat dan mag er toch ook wel ergens wat spiermassa bijkomen. Dus je bent 16 kg aangekomen en bent gaan hardlopen. En dat is dan je bewijs dat je met hardlopen gespierde benen bouwt. Je had vrijwel iedere willekeurige sport kunnen doen om van niets naar iets te gaan, zelfs van tafeltennissen waren je benen nog gewoon gespierder geworden.

Van squats krijg je ook niet persé de "dikste gemeenste" benen, maar ze werken wel stukken beter dan hardlopen.

Misschien iets minder eigenwijs doen en ook eens luisteren als "wijsneuzen" wat te zeggen hebben.

vindt dat er genoeg spiermassa is bijgekomen van 56 naar 72 lol.
ja ik ga akkoord met je
 
vindt dat er genoeg spiermassa is bijgekomen van 56 naar 72 lol.
ja ik ga akkoord met je
Er zal ook niemand zijn die zegt dat dat niet goed is. En op 72 kg valt er nog aardig wat te gainen als je serieus gaat trainen.

En hardlopen doe je gewoon erbij voor je conditie, maar niet als je legday.:rolleyes:
 
Jezus, waar komt deze troll weer opeens vandaan :roflol:
 
Feit is gewoon dat de meeste cardio type 2 spiervezels traint (of was het juist type 1?) die gebruikt worden bij langdurige belasting met veel herhalingen.
Hypertrofie bij deze spieren vindt wel plaats maar in andere mate dan de hypertrofie van de andere type spiervezels die je gebruikt bij KT. Je krijgt dacht ik wel meer satteliet cellen maar niet echt massa. (Moet dit anders ook weer even opzoeken hoor, is een tijd geleden dat ik dit las op pubmed)
Je traint dus vooral je spier uithoudingsvermogen en niet je spierkracht en je zal ook niet veel massa aanzetten.
Dus nee dikke poten krijg je niet van hardlopen
 
Je kan beter gaan fietsen.

DWUoDQB.jpg
 
Je kan beter gaan fietsen.

DWUoDQB.jpg
Ja, maar heb je wel eens gezien dat filmpje waarin hij al die powerlifters en strongmans er uit squat op bb loaded bw backsquat? Volgens mij deed hij iets van 100x100 of zoLOL
 
Feit is gewoon dat de meeste cardio type 2 spiervezels traint (of was het juist type 1?) die gebruikt worden bij langdurige belasting met veel herhalingen.
Hypertrofie bij deze spieren vindt wel plaats maar in andere mate dan de
hypertrofie van de andere type spiervezels die je gebruikt bij KT. Je krijgt dacht ik wel meer satteliet cellen maar niet echt massa. (Moet dit anders ook weer even opzoeken hoor, is een tijd geleden dat ik dit las op pubmed)
Je traint dus vooral je spier uithoudingsvermogen en niet je spierkracht en je zal ook niet veel massa aanzetten.
Dus nee dikke poten krijg je niet van hardlopen

Hangt ervan af hardlopen of joggen hé je kan deze twee types 1 en 2 herschikken door training.Joggen zijn de trage vezels dat is de uithouding
 
Redelijk nice toch. Al een jaar niet meer gelopen mooi ontspannen houding nooit benen getrained was d'un manneke vroeger xd

tmp_15692-IMG_20170905_0416521240197766.jpg
 
Nu ik dit zie snap je ik je inderdaad. Beest!

De hond dan he

:popcorn:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven