AndroidHealthClinic

mooi prijsverschil

Bezoekers in dit topic

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2.197
Waardering
60
Beste Leden,

dit ter info. Ik wil een nieuw product kopen "NO-BETA" van Double T Sports. Ik heb er een sampletje van genomen en het werkt erg goed.

In Nederland kost dit goedje in de webshops € 49,95 (Sommige zelfs € 54,95). Nu ging ik kijken bij bodybuilding.com, en kwam ik de volgende prijs tegen (in dollars)

Double-T Sports NO Beta, 180 Tablets - $38.95 (€ 26,79)
International Postal Service (7-14 days) - $9.99 (€6,87)

Dit is €33,66! Dat is een verschil van € 16,29. Je moet er wel ongeveer 10 dagen op wachten. :)
 
Als je pech hebt dat je btw moet betalen (geen invoerkosten tot €150) ben je zelfs nog goedkoper uit.
 
Tip, niet via Fed-EX, krijg je vaak een naheffing.
 
Nog nooit last gehad van naheffing. Bedankt voor de tips iig :)
 
Heb ook nog een sample hiervan liggen, maar eens proberen van de week. :)

Deed jij 2 x 3 pillen of 1 x 6?
 
2x3, 2 trainingen 3 pillen per training.
 
Heb zelf ook een aantal samples bij XXL gekregen, vond ze tegenvallen, maar er zitten dan ook geen oppeppende stoffen of andere fancy stofjes in. Bestaat vooral uit:
AAKG
Beta-alanine
Citrulline Malaat
CEE
Als je dan toch zo op de kosten bent aan het letten, kun je beter de ingredienten los kopen bij bijv. XXL. Dat is nog een stuk goedkoper;)
 
Heb zelf ook een aantal samples bij XXL gekregen, vond ze tegenvallen, maar er zitten dan ook geen oppeppende stoffen of andere fancy stofjes in. Bestaat vooral uit:
AAKG
Beta-alanine
Citrulline Malaat
CEE
Als je dan toch zo op de kosten bent aan het letten, kun je beter de ingredienten los kopen bij bijv. XXL. Dat is nog een stuk goedkoper;)

Alles kan, maar dit is niet handig. Ik bedoel maar aan te geven dat de prijzen hier in NL erg hoog zijn.
 
Had laatst ook 2 samples van XXL gekregen.. meteen 6 pillen in mn kadaver getrapt voor t trainen.. niet aan te raden lol
Kreeg maximaal last van huidirritatie en een focking hete huid. Was gelukkig na 45 min wel weg.. wel lekker op getrained
 
Ontzettend, geld zat toch ?

Ja.. echt wel logisch :nowai:

1. De markt voor Amerika is velen maler groter, wat resulteert in een lagere marktprijs.
2. Importkosten moeten ook meegerekend worden.
3. De verkopers hier moeten ook een marge hebben.
4. Amerika heeft een ander prijspeil.

Ja best wel logisch.
 
Tja in Amerika is de benzine ook goedkoper.. In Duitsland zijn de auto´s veel goedkoper.. Zo is er overal wel iets.. Is dus niet echt met elkaar te vergelijken..
 
jij bent partijdig
 
Klopt, ik vertegenwoordig de Nederlandse supplementen industrie..


:roflol:
 
amerika for cheap ****s!
 
fed-ex heeft volgens mij altijd standaard naheffing...
 
Back
Naar boven