AndroidHealthClinic

mooie meid gezocht uit de sbs6 programma "tuinruimers" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe weet jij nou dat hij niks voor mij is... Ik heb nu al leukere gesprekken met hem, dan ik met andere gasten heb gehad online! Hij begint tenminste niet meteen over foto´s, uiterlijk, uitgaan, etc.

En bytheway: Ik ga niet uit met die 2 mensen, die ene wil de tuin zien en een bak koffie doen en hij wil iemand mee hebben...

om toch maar even op de kloon in te gaan.

hij zag jouw op tv en vond je lekker :roflol: dus wat nou geen uiterlijk
 
haha dit topic is echt de shit :roflol:
 
PM die ****ing hyves eens man, ik wil dat mokkel eens zien!
 
om toch maar even op de kloon in te gaan.

hij zag jouw op tv en vond je lekker :roflol: dus wat nou geen uiterlijk

Ja, sorry! Je hebt gelijk. Hij heeft wel het uiterijk gezien... Maar niet vanaf een foto, dus hij heeft ook een beetje gezien hoe ik ben qua persoon...

Maar je heb gelijk!;)
 
Is er ook ergens een DUIDELIJKE foto van HAAR beschikbaar? Ik lach me trouwens rot hier:kiss:
 
Ja, sorry! Je hebt gelijk. Hij heeft wel het uiterijk gezien... Maar niet vanaf een foto, dus hij heeft ook een beetje gezien hoe ik ben qua persoon...

Maar je heb gelijk!;)

en jij weet ook hoe een man verschilt in denken van een vrouw ? wat betreft gelijkwaardige situaties ;)
 
te gek topic inderdaad :D
 
Trouwens, ik wil wel, samen met Tuinruimster, cactussen bewonderen, schillen en opeten:o Wat eindigt in een spirituele stoeipartij zonder plastic.
 
Heb geen hyves en ga er in noch geen 100000jaar aanmeedoen.
Heb wel een historie op mijn internet explorer die ik weet te gebruiken ;)
 
Trouwens, ik wil wel, samen met Tuinruimster, cactussen bewonderen, schillen en opeten:o Wat eindigt in een spirituele stoeipartij zonder plastic.

weer aan de peyote gezeten kerel ?
 
Ben je daarop verliefd?.. :roflol:
 
Heb ik lekker al gezien.
 
Back
Naar boven