MuscleMeat

mooie rondingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danidoeni

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
153
Waardering
0
hey mensen ik vraag me af, is het nou mogelijk om zonder anabolen te gebruiken die ''mooie ronde, typisch anabole vormen'' te krijgen. denk bijvoorbeeld aan een steroide gebruiker, die van die mooie ronde schouders heeft! ik zelf heb het gevoel dat het wel mogelijk is zonder anabolen die mooie rondingen te krijgen, alleen moet je er wel dan ff geduld voor hebben, namelijk een jaar of tien??? (indien je natuurlijk clean blijft). maar ja wie wil er nou zolang wachten!!

en een andere vraag, zou je eventueel die rondingen met een super licht kuurtje als anavar kunnen krijgen, ik denk zelf namelijk van niet maar hoop van wel natuurljk

dus geef aub je mening erover, of eventuele tips:D
 
komop je bent al 3 jaar lid weet je zulke dingen niet ???

naturel kun je net zulke mooie volle schouders krijgen als door te gebruiken. en daar hoef je echt geen eeuwigheid voor te trainen.


je vraag staat ook wel in totaal verkeerde sectie trouwens.
 
oh sorry shutterspeed, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zelf iets open
 
kan misschien verplaatst worden???


die mooie rondingen zijn naturel op lange termijn imo ook haalbaar ;)
 
hey mensen ik vraag me af, is het nou mogelijk om zonder anabolen te gebruiken die ''mooie ronde, typisch anabole vormen'' te krijgen.

je bedoelt wss spieren?

die krijg je door te trainen en te eten tot dat je die mooie vormen hebt ;)
 
ik zal het is proberen te verplaatsen jongens
 
ik krijg het echt nie voor elkaar om dit te verplaatsen, mijn excuses
 
:D

dat is dan ook de taak van de moderators ;)
 
ik verwachtte iets met mooie tieten en kontjes hier:yawn:
 
hmmm zat ook aan iets moois te denken
 
ik verwachtte iets met mooie tieten en kontjes hier:yawn:

WHahahhahaha,.. Ik ook :rolleyes:

Maar Danidoenie, Gewoon hard door blijven trainen, eten en spiermassa gainen dan komt het vanzelf wel.
En dat gaat echt geen 10 jaar duren hoor !
 
mooie ronding die je typische door anabolen krijgt ??? kom op man. Je schouder is van nature al rond hoor, alleen zit er gewoon te weinig massa op om die vormen zichtbaar te maken. Dus je moet gewoon meer massa erop gooien en niet anabolen gebruiken omdat die ze dan ronder worden ofzo....En het duurt zeker niet 10 jaar hoor. Na half jaar trainen had ik zelf al behoorlijke schouders.
 
Dan ga ik weer lekker tegendraads doen. Ik denk dat het NIET mogelijk is om natural de spierkwaliteit hardheid en volume te krijgen die een gebruiker heeft. Gebruikers hebben meer contouren en "density" dan welke natural die ik dan ooit gezien heb. En nergens spreek ik hier over massa. Maar zet maar een gebruiker van 85kg naast een natural van 85kg met zelfde lengte en vet% en je weet precies wat ik bedoel.
 
Dan ga ik weer lekker tegendraads doen. Ik denk dat het NIET mogelijk is om natural de spierkwaliteit hardheid en volume te krijgen die een gebruiker heeft. Gebruikers hebben meer contouren en "density" dan welke natural die ik dan ooit gezien heb. En nergens spreek ik hier over massa. Maar zet maar een gebruiker van 85kg naast een natural van 85kg met zelfde lengte en vet% en je weet precies wat ik bedoel.

volgens mij moet ik je gelijk geven. Behoud je die hardheid en volheid ook na een kuur?
 
heb het er van de week nog over gehad met iemand in de gym , je blijft het zien dat ik gebruikt heb, ook na half jaar clean te zijn zie ik er nog steeds net wat voller ,pomper en harder uit als de naturals (als ze dat zijn) in de gym.

maarja dan komt er weer een ander aspect naarboven, ik let 1000% op men voeding ,van goed voedsel krijg je ook vollere spieren, beter zichtbare aders, etc. kdenk als ik op een junkdieet ga zitten voor een tijd dat men kuurlook er ook wel af is:D

en idd een kuurder van 85kg aan bv 8% is 2x een natural aan zelfde stats in meeste gevallen, je hebt altijd wel uitblinkers natuurlijk.
 
Helemaal eens met Beast. Zal een voorbeeldje aanhalen. Heb uitermate veel respect voor G-Men hier op het forum. Maar ongeveer zelfde lengte als Beast maar 13kg zwaarder volgens mij bij vergelijkend vet%. Maar toch is G-Men totaal anders gebouwd. Er is wel massa (veel zelfs) maar hij mist de volume en de freakyness die je toch bij een aanzienlijke lager lichaamsgewicht bij Beast wel ziet.

Ik ben tijd terug tijd uit de gym geweest en was toen veel teruggevallen. Was teruggevallen naar hetzelfde gewicht als waar ik ooit mee begon toen ik ging kuren. Toch was ik echt veeeeeeeeeeel groter.
 
Back
Naar boven