MuscleMeat

Nieuws Moorddadige tijden, 5 doden bij 4 incidenten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
AMSTELVEEN - Door een schietincident in Amstelveen is in de nacht van woensdag op donderdag een politieagente om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Het gaat om een 28-jarige hoofdagente. Zij overleed in het ziekenhuis aan haar verwondingen.

Het incident gebeurde aan de Piet de Winterlaan. Dit is een afgelegen weg in een rustige woonwijk in Amstelveen. De locatie is afgezet.

De politie heeft donderdagochtend een verdachte aangehouden Het gaat om een man. Verdere gegevens ontbreken nog.

Vlak voor de schietpartij vond in Amstelveen volgens de politie "een ander geweldsincident" plaats. Hierbij raakte niemand gewond. De hoofdagente signaleerde vlak daarna een man in een BMW, die bij het eerste incident aanwezig was. Zij gaf dit door aan de meldkamer.

Telefoontjes

Kort daarna kreeg de meldkamer telefoontjes van bewoners van de Piet de Winterlaan dat er schoten waren gehoord. Agenten troffen hier hun ernstig gewonde collega aan. De vermoedelijke schutter liet zijn BMW achter en vluchtte.

Politiemensen en ambulancepersoneel begonnen ter plaatse direct met reanimatie. Desondanks overleed de vrouw na aankomst in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen.

Twente

Het komt in Nederland niet vaak voor dat een agent om het leven komt tijdens zijn of haar dienst. De laatste keer was waarschijnlijk in 2004. Toen werd een brigadier van de politie Twente in het centrum van Enschede doodgeschoten toen hij een Duitser wilde fouilleren die met een drugsdeal bezig was.
http://www.nu.nl/news/1649684/14/Politieagente_komt_om_door_schietincident.html

ROTTERDAM - Door een schietpartij in Rotterdam zijn donderdagochtend een dode en een zwaargewonde gevallen. Dat heeft de politie laten weten. De schietpartij had plaats bij een tankstation aan de Vondelingenweg in de deelgemeente Hoogvliet.

Volgens een woordvoerster van de politie werden de gewonde en dode rond half zeven ontdekt door enkele personen die net koffie hadden gedronken in het tankstation en wilden vertrekken.

Toen ze langs een bij het station geparkeerd bestelbusje reden, kwam daaruit een zwaargewonde man strompelen. Even later werd achter in het busje het ontzielde lichaam van een andere man ontdekt.

De toedracht van de schietpartij is verder nog onbekend.
http://www.nu.nl/news/1649831/13/Dode_en_gewonde_in_bestelbusje_Rotterdam.html

UTRECHT - Voorbijgangers hebben woensdag bij de Mauritiuslaan in Utrecht een dode man gevonden. De vindplaats van het lichaam ligt bij de A12 in de buurt van een hotel. De politie gaat vooralsnog uit van een misdrijf. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De twee mannen die bij de politie melding maakten van het lijk, zijn door de politie aangehouden en meegenomen voor verhoor. Later op de dag zijn zij weer vrijgelaten, nadat bleek dat zij niets met de zaak van doen hadden. De omgeving van de vindplaats van het lichaam is onderzocht door een forensisch team. Een woordvoerder van de politie kan nog niets zeggen over de identiteit van het slachtoffer. "Wel staat vast dat het lichaam er al een aantal dagen lag", aldus de zegsman.
http://www.nu.nl/news/1649623/14/Dode_man_gevonden_bij_A12_in_Utrecht_(video).html


AMSTERDAM - Bij een steekpartij in het Limburgse Brunssum zijn woensdagavond twee doden gevallen. Drie personen zijn aangehouden, meldt de politie.

Over de toedracht van de steekpartij en de identiteit van de slachtoffers is vooralsnog niets bekend.

De steekpartij vond rond 19.00 uur plaats op de kruising van de Heugerstraat en de Prins Hendriklaan, vlakbij het politiebureau in Brunssum. Het ambulancepersoneel probeerde ter plaatse medische hulp te bieden, maar dit bleek tevergeefs.

Betrokkenheid

Korte tijd later hield de politie drie personen in de buurt aan die worden verdacht van betrokkenheid bij de steekpartij. Zij zijn ingesloten. Het gaat om twee mannen uit Brunssum van 32 en 35 jaar, en een 26-jarige man uit Schinveld.

Volgens getuigen zou het motief in de relationele sfeer liggen, maar dat kan de politie niet bevestigen.
http://www.nu.nl/news/1649587/14/Twee_doden_bij_steekpartij_in_Brunssum.html

De doodseskaders van Jordaan zijn al actief?

Dit is gelijk iets van 2,5% van het aantal moorden per jaar. Extreem dagje dus.
 
Zouden de daders boos zijn geweest omdat het een k*tzomer is tot nu toe?

Wel tragisch.. Zeker de politieagente
 
Ja het gaat lekker:(

Fijn joh al die lichte straffen in dit land;)
 
En dat allemaal in Nederland:eek:
 
als we wapens nou legaliseren dan was dit nooit gebeurd!!
 
Vreselijk nieuws, raar gevoel aangezien me vrouwtje ook vaak in die regio werkt als agente.
 
Nederland heeft laag moordcijfer vergeleken met Midden en Zuid-Amerika, laat ze elkaar allemaal maar afmaken ruimt mooi op (behalve die agente)
 
Is dit het juiste moment om te zeggen, dat Nederland naar de kloten gaat?
Of zal ik nog ff wachten?:D
 
Hehe jep en over 1,5 jaar vrij en dan weer naar een moord snel pakken?;)

Precies ja want dat kan allemaal in deze bananerepubliek.
De nabestaanden? Ach die moeten dat maar zien te verwerken:(
 
Ik kan niet wachten op het moment dat mijn leven in stukjes valt, zodat ik recht heb om een pistool uit mijn vaders la te pakken en wraak te nemen op de mensen die mijn leven vergalde.

Dit maar een misplaatst geintje en ik vind het slim om culturen met elkaar te mixen, zodat onze gelovige mensen met atheïsten in aanraking komen, de groepsdruk opvoeren; door onze kinderen te vervuilen met geweld in "kinder"teken films, elke individu lekker hard laten werken voor geld wat hij zo weer kwijt is voor iets wat nauwelijks in zijn of haar voordeel werkt. Kweek egoïsten, zaai haat; maar ik zal jullie eens vertellen: waar het leven om gaat! En dat is liefde:P:D
 
yes eindelijk een ghetto nederland
 
Back
Naar boven