Fitness Seller

Moordenaar toont geen berouw na familiedrama

  • Topic starter LvH
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

dr. Gonzo zei:
...je kan het ook overdrijven heh.

Overdrijven?

"AMSTERDAM - De veroordeelde Belgische pedofiel, Fernand I., eist 10.000 euro schadevergoeding van een van zijn slachtoffers, zo meldt Het Nieuwsblad dinsdag. Fernand I. beweert zijn werk te zijn kwijtgeraakt, omdat zijn gehele naam wordt vermeld in een autobiografisch boek uit 2002 van het slachtoffer, Jef Marynissen.

"Dit is surrealistisch. Hij heeft al mijn leven verwoest en wil nu nog eens van mij profiteren," zo reageert Marynissen op het bericht. Volgens Marynissen heeft Fernand I. hem tussen zijn derde en twaalfde levensjaar "wel duizend keer verkracht."


In 1985 werd Fernand I. opgepakt en veroordeeld wegens aanranding van 24 kinderen. " Bron

Kdachthetniet :D
 
MightyDuck zei:
En jawel het "is er weer (zo)een..." :sad:

Er komt nog een tijd dat je zelfs dat niet meer moogt zeggen.
 
met een kaasschaaf zn eikel bewerken, en met een klauwhamer al zn tenen en vingers kapot slaan. vervolgens zoutzuur op zn zak gooien en zn ogen uitbranden, dan met een rasp over zn lichaam heen en hem kunstmatig in leven houden om hem ,wanneer hij uit een dipje komt gelijk weer af te ronselen!!!! :evil2: :evil2: :evil2:
 
Rhinemann zei:
Overdrijven?

"AMSTERDAM - De veroordeelde Belgische pedofiel, Fernand I., eist 10.000 euro schadevergoeding van een van zijn slachtoffers, zo meldt Het Nieuwsblad dinsdag. Fernand I. beweert zijn werk te zijn kwijtgeraakt, omdat zijn gehele naam wordt vermeld in een autobiografisch boek uit 2002 van het slachtoffer, Jef Marynissen.

"Dit is surrealistisch. Hij heeft al mijn leven verwoest en wil nu nog eens van mij profiteren," zo reageert Marynissen op het bericht. Volgens Marynissen heeft Fernand I. hem tussen zijn derde en twaalfde levensjaar "wel duizend keer verkracht."


In 1985 werd Fernand I. opgepakt en veroordeeld wegens aanranding van 24 kinderen. " Bron

Kdachthetniet :D


Dit is toch wel een apart draadje waard. F*cking unbelievable.

Het is zo'n slecht verhaal dat je er bijna om moet lachen. Dit KAN toch gewoon niet waar zijn. :sob:

Crisis, die gozer is meer dan 1000 x verkracht door die vent. En nu wordt zijn reed nog een keer opengetrokken en komt er ech een SHITload bagger naar binnen. Hoezeer kun je genaaid worden zeg.
 
Big_T zei:
Eerst bewerken met stanleymes, daarna stenigen, daarna opknopen en net niet laten stikken, daarna levenslang in een cel steken op beschimmeld brood en besmet water.

Ik sluit mij geheel aan bij het oordeel van deze rechter :thumb:
 
Lauw zei:
geef hem een spuitje, dat is de beste oplossing voor iedereen.

Een spuitje zou te goed voor hem zijn.

Zo iemand moet je levend verbranden.

Of stenigen of iets dergelijks.

Dit is waanzin en niet te geloven!
 
Is trouwens in de flat achter ons huis gebeurd.
 
Zet hem op een krukje onder een douche, en iedere 10 seconden valt er een druppeltje op zijn kop, precies iedere keer op hetzelfde plekje. Laat hem zo maar een paar weken zitten. :evil2:

Pure marteling, hij verdient niet beter.

Of misschien iets voor de knokploeg? :D
 
Mars zei:

Naaldwijk is een oord voor AAS gebruikers??

:D

Ben benieuwd wat voor straf deze man zal krijgen. Met een beetje mazzel krijgt hij een ultra linkse rechter die hem 10 jaar geeft.
 
sanniejj zei:
Naaldwijk is een oord voor AAS gebruikers??

:D

Ben benieuwd wat voor straf deze man zal krijgen. Met een beetje mazzel krijgt hij een ultra linkse rechter die hem 10 jaar geeft.

Lol, neej niet bepaald.. wel veel junks lol
 
Lauw zei:
geef hem een spuitje, dat is de beste oplossing voor iedereen.

ik hoop in zijn anus, in het randje, en dan een goede dikke naald, dat het goed pijn doet, en dat die goed lijd. Bah wat een zieke geest van die kerel.
 
Back
Naar boven