Fitness Seller

Morgen Anderlecht-Fenerbaçe : ?-?

Bezoekers in dit topic

Biglia was weer top!! volgend jaar kunnen ze hem zeker niet houden..

Volgend jaar zal het terug een volledig andere ploeg zijn, denk ik.

Aan Biglia zullen we wel veel verdienen :D
 
Idd dus we mogen nog 15de staan. Kopenhagen ( denenmarken) ligt er al uit, Slavia Praag niet maar sparte praag wel. Hopen dat club en standard en anderlecht beetje een goeie loting hebben en de zwitserse, deense en tsjechiese ploegen niet of desnoods ze in een rechtstreeks duel uitschakelen. Als we dit als belgische ploeg niet kunnen, wat hebben we dan in de CL verloren???
 
Club Brugge & Standard zullen geen reekshoofd zijn, brand dus maar al een kaars.
 
als iedereen het niveau v biglia haalt bij anderlecht dan geraken ze door de 1e ronde vd CL, maar ja, verder dromen zeker..
 
Club Brugge & Standard zullen geen reekshoofd zijn, brand dus maar al een kaars.

In de eerste ronde wel, maar voor de poules normaal niet, nee. Maar dat hoeft ook niet, want de eerste 3 kwalificeren zich.
 
Financeel gezien is dit een aderlating, als je ziet dat wel al 10 miljoen (!) krijgen om ons te plaatsen.

Sportief gezien is het mss beter? Maar dan moet je wel de kwartfinale halen anders kan je evengoed laatste eindigen in de groepsfase van de CL en al de cash innen.

Ben wel eens benieuwd om het te zien eigenlijk, want Standard staat momenteel ook redelijk sterk en Brugge zal nog groeien onder Jacky.

Go Anderlecht, Go Brugge, Go Standard...
 
Als je het zo bekijkt valt het inderdaad nog te relativeren, Anderlecht speelt nu maar aan 40-50% van zijn kunnen :o
 
@santino zit je ook op rsca-online?

ot : kwas zelf in het stadion en vond het echt balen gewoon , dat we niet doorgaan mja nu leren ze wel nekeer hun lesje .Fv --> buiten en nog paar andere spelers we hebben ECHTE vleugel spelers nodig en een sterke beer zoals oneweyu van standard in de verdediging en dan komen we er wel
 
CL-hervorming Platini positief voor Belgisch voetbal

Uefa-voorzitter Michel Platini wil de Champions League grondig hervormen, en dat is goed nieuws voor de Belgische clubs. Platini krijgt af te rekenen met heel wat tegenstanders, maar is vastberaden zijn plan door te duwen.
Platini wil van de 3 grootste voetballanden de 3 eerste clubs rechtstreeks een plaats in de groepsfase van de Champions League geven, het gaat hier om Italië, Engeland en Spanje. Verder wil de voorzitter meer landen hun kampioen rechtstreeks laten afvaardigen in de groepsfase, het gaat in zijn voorstel om 16 landen.

Ook de bekercompetities wil hij opwaarderen. Dit wil hij doen door de bekerwinnaars uit de 16 eerste landen het tegen elkaar te laten opnemen in 2 kwalificatierondes. Dat zou 4 plaatsen opleveren in de groepsfase van de CL.

De finale wil Platini liefst laten plaatsvinden op een zaterdagavond.

Hoewel het voorstel op heel wat tegenstand botst, is Platini vastberaden om zijn hervorming door te voeren. "Ze zullen me moeten vermoorden om dit tegen te houden. Ik volg simpelweg wat ik gezegd heb te zullen doen in mijn verkiezingscampagne. Dit is geen revolutie maar een evolutie", aldus Platini.

De Beker der bekerwinnaars komt dus weer tot leven.
 
@santino zit je ook op rsca-online?

ot : kwas zelf in het stadion en vond het echt balen gewoon , dat we niet doorgaan mja nu leren ze wel nekeer hun lesje .Fv --> buiten en nog paar andere spelers we hebben ECHTE vleugel spelers nodig en een sterke beer zoals oneweyu van standard in de verdediging en dan komen we er wel

je hebt wel deels gelijk, maar onyewuh (of hoe je zn naam ook schrijft) zou wel beetje zijn temperament mogen bijschaven in de CL denkik..
 
Straks de loting :

Anderlecht kan uitkomen tegen : Panionios, Paços, R. Wien, AaB of Häcken

Club Brugge kan uitkomen tegen : Toulouse, Belenenses, Aberdeen, Brann, Helsingborg

Standard kan uitkomen tegen : Villareal, Leverkussen, Zenit, Galatasaray, Everton

je hebt wel deels gelijk, maar onyewuh (of hoe je zn naam ook schrijft) zou wel beetje zijn temperament mogen bijschaven in de CL denkik..

Lorenzo Staelens & De Boeck staken destijds kezman in hun broekzak :D
 
Voor Anderlecht is iedereen haalbaar, voor Club Brugge ook al trekken ze Toulouse beter niet, Standard kan enkel tegen Zenith wat doen :o
 
Standard - Zenith P.

Anderlecht - R. Wien

Brugge - Brann
 
Ze moeten allen eerst uit dat is al positief. Al zie ik Standard niet door gaan tegen de sterke Russen, het zullen spannende duels worden voor Standard. Ze moeten dan maar stunten zoals Zulte-waregem tegen Moskou, 3 belgische clubs in de poules zou geen overbodige luxe zijn.
 
hmmm ik zie standard wel stunten tegen die russen
 
Slaagkansen :

Anderlecht 90%

Standard 50%

Club 99%
 
moeha die chité verpatst, 7,5 mill euries, maakt toch al wat goed van die gemiste 10 mill euries.
 
Back
Naar boven