XXL Nutrition

Morgen de JBC

Bezoekers in dit topic

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Morgen is de JBC en uiteraard zal extreme&fit met hele team aanwezig zijn. Waaronder

Stefanie Juliana
Michael Muzo
Luc Chabot
Ray Simon
Alex Stolck
Roxanne Alexandra
Jako
Nathaniel veeris
en ik.

En Extreme&Fit geeft ook nog eens 500,- euro voor de overall winnaar weg !!
Het team heeft als begeleiders onder andere Mile en niet vergeten de begeleider van Big Michael die zal er morgen ook zijn en kun je dus ook vragen stellen Elvir Beganovich !!. Tevens eigenaar van Extreme&Fit.

Hieronder paar foto's om je een indruk te geven van michael muzo die het aankomende NK mee zal doen.

En uiteraard de best scorende Nederlander dit jaar op de Arnold Nathaniel Veeris die een 4de plaats wist te behalen.

576827_279533172178975_129545396_n.jpg

188886_279533018845657_1704772253_n.jpg

599110_532893063399912_124171284_n.jpg

Laatst bewerkt:
Anthony 1e in zijn klasse!
Plus overall!
Plus best poser!

Wat een baas!

Koning

Al foto's?

Thanx guys!! Was een brute dag!!! Unbelievable :D:D:D

Hahhaah al die gasten naast Anthony lijken alsof ze niet eens gecut hebben :P
EPIC!! :p

Ah ik wist niet dat dat Trickster was. Gefeliciteerd en weer een gezicht bij een naam.

Altijd wel een beetje ja, en ja ik doe dat wel vaker en eigenlijk steeds meer de Limburgse dit jaar bv ook.

Altijd wel een beetje ja, en ja ik doe dat wel vaker en eigenlijk steeds meer de Limburgse dit jaar bv ook.

Leuk toch om er op die manier toch nog bij betrokken te raken. Je hebt een duidelijke heldere stem zonder echt accent dus wel prettig om naar te luisteren.

Wel eens nagedacht om strongman een jaartje op een laag pitje te zetten en in voorbereiding te gaan voor nog weer eens bodybuilding wedstrijd?

Laatst bewerkt:
Wel eens over nagedacht maar carriere en nu ook vriendin gaan voor. Mijn humeur tijdens het dieet viel erg zwaar op mijn omgeving en dat kan ik nu niet hebben. Maar ik zeg nooit nooit.

Back
Naar boven