AndroidHealthClinic

Morgen Defqon1 Almere strand

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Jah mensen morgen is het Zover Stampen en hardgaan.. :D

Ik ben waarschijnlijk voor een groot gedeelte te vinden in Black Linksachter in de hoek, 3 kwartsbroek aan en Replay Hempie zal wel warm worden :P.

Als je me ziet of denkt me te zien schud me dan ff de hand ;)

OWjah en voor degene die allemaal Gaan Zonnebrand meenemen ;)
 
Me too , ik ben paraat.

Zwart hemd aan met een hamer en sikkel erop. :D
 
bur zei:
Me too , ik ben paraat.

Zwart hemd aan met een hamer en sikkel erop. :D

op black of waar te vinden?
 
jo tjalle ...driekwart is dat wel cool op defqon? ik vond het altijd zo gay maar heb er nu ook 2 maar heb ze nog steeds niet aangehad laat staan op defqon. ik denk er even over na ..is wel warm morgen ja. :cool: :cool: :cool: neigt naar blue en jumpstyle
 
gaat wel lekker stinken in de bus trouwens met al die zonnebrand :cool:
 
Zit in auto met airco en ik trek een 3-kwart broek aan Heb SCHEIT AAN De rest Vriendin heb ik toch al :P
 
ja voor je vriendin maak het nie uit. die meiden vinden het leuk dat weet ik . heb het ook op advies van mijn ex gekocht :cool:
 
wat voor kleur broek en hempie. Ik kom wel effe gedag zeggen :cool:
 
ik ben er ook!! :D jep zwart hempie of in blote buik :P hahahhaha ;)
 
Tommyboy zei:
wat voor kleur broek en hempie. Ik kom wel effe gedag zeggen :cool:

Rood hempie van Replay Staat Blue Jeans replay op en 3 kwart broek van puma btw ben in de cutmode dus breed ben ik niet xtreem :P
 
ik heb een brilleke op dus dan wordt ik denk al heeel snel herkend :p en er hangt nog een beetje goud aan me tiet
 
zoeken tjalle gewoon op met zijn rode shirtje ...de brede. Ik ben een mannetje van 75 kilo dus mij zal je wel doen vervagen haha
 
lol ik ben 1,88 bij 81 kg bij 12% bf dus valt ook wel mee hoor ;)

Ik vind jullie wel vraag gewoon aan iedereen met goud aan de tit eey bij jij tommy;)
 
Ik ga er niet heen, maar woon om de hoek, dus misschien in de avond maar eens kijken hoe iedereen het strand verlaat met een ingevallen smoelwerk. :p
 
wie draagt er nu tegenwoordig nou een bril? denk dat er misschien 10 rondlopen op de 32000. wie met een bril doe dan nog graag aan bb? en een bril en beetje bb en een piercing in ze tiet: dat kan alleen ik zijn. Ik ga denk ook 3/4 broek : wit maar ben er nog niet aan uit..(net een wijf )
 
Bij de check op Q-dance zie ik dat m'n kaartje als nep wordt gezien. Maar ik lees ook weer dat sommige kaartjes van de FRS niet goed zijn gelogd waardoor ze nu als fout worden gezien maar morgen niet. Ik ben d'r in ieder geval vroeg te vinden met een hoop extra centen om eventueel een nieuwe te kopen
 
zal morgen ook van de partij zijn, mm moet eigenlijk al aant slapen zijn :) echte bb slaapt 8-10 uur en morgen om half 9 de bus al en dus 7 uur op, naja truste en zie jullie daar misschien wel en niet vergeten, FEESTEN HEEJ ;)
 
ben er ook bij natuurlijk. trek een witte linne broek aan en een wit von dutch hempie, maar die is denk ik al uit voor ik er ben.
 
mock zei:
Bij de check op Q-dance zie ik dat m'n kaartje als nep wordt gezien. Maar ik lees ook weer dat sommige kaartjes van de FRS niet goed zijn gelogd waardoor ze nu als fout worden gezien maar morgen niet. Ik ben d'r in ieder geval vroeg te vinden met een hoop extra centen om eventueel een nieuwe te kopen

je hebt toch niet je kaartje 2x gecheckt op de site want dan werd hij automatisch ongeldig....

had een vriend van me ook want dan gaat q-dance ervan uit dat iemand een kaartje heeft met dezelfde barcode..
 
Back
Naar boven