XXL Nutrition

Morgen Defqon1 Almere strand

Bezoekers in dit topic

Zijn er nog mensen die na Defqon komen afteren in de Hemkade?? Moest helaas de hele dag werken, dus ga vanavond pas stappen. High Energy!!
 
net terug van defqon :cool:
 
yo defqon was lachen btw 6 mensen gezien in hetzelfde hempie dus helaas...
 
jow wat een super feest was dat zeg, echt helemaal top. het weer zat gelukkig ook super mee. heb verder niemand gezien van het forum.
 
Nee hè? Maar ik heb er ook helemaal niet meer bij nagedacht eigenlijk! :D

Weer was echt super, heb nu een rooie kop, en bruine nek en armen :D

Iemand nog in de zwarte tent geweest? De tering wat was het daar warm man! Als je daarna buiten kwam, had je het gewoon koud!
Maar het was wel lekker knallen daaro :)
 
DEFQON was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste, wat was dat tof :D.
Afgesloten met de alfa twins, helemaal los ;) en nog stukje technoboy meejgepakt en vuurwerk genoten, rest van de dag was van alles wat(black, brown, red, blue, grey) Kortom Super :rolleyes:
 
het was zeker top!! lekker weer en de sfeer was super. bijna de hele tijd op een steiger gestaan bij red.

Alleen vond ik wel dat technoboy het einde een beetje verdoet heeft met zijn softe afsluiter. Dat moet gewoon het laatste uurtje keihard knallen zijn!!

maar ja misschien had hij zijn dag niet. Wel nog een paar grote gasten zien lopen trouwens. Maar niemand van het forum.

wie zijn er trouwens bij mysteryland? dat wordt voor mij een thuis wedstrijd dus dat gaat een zware dag worden :p :D :D :D
 
ja ik zag een hele grote ook ..met een hele dikke nek en een dik vetpercentage ook maar was wel beetje indrukwekkend. verder zelfde posturen als ik maar een maat groter :mad: potverdomme haha . TJALLE ik heb je nog veel gezocht maar nie gevonden. heb heel veel rode hempies gezien met driekwart maar waren alle smaller als jou denk ik en ik herkende er geen pumabroek bij. Niemand mij gezien dan: het ook rood hempie geworden maaar als snel uit en half in wit 3/4 broek gedaan en liep op zilveren nikies. ben wel heel veel bekende tegengekomen uit de omgeving hier
 
Tommyboy zei:
ja ik zag een hele grote ook ..met een hele dikke nek en een dik vetpercentage ook maar was wel beetje indrukwekkend. verder zelfde posturen als ik maar een maat groter :mad: potverdomme haha . TJALLE ik heb je nog veel gezocht maar nie gevonden. heb heel veel rode hempies gezien met driekwart maar waren alle smaller als jou denk ik en ik herkende er geen pumabroek bij. Niemand mij gezien dan: het ook rood hempie geworden maaar als snel uit en half in wit 3/4 broek gedaan en liep op zilveren nikies. ben wel heel veel bekende tegengekomen uit de omgeving hier

ben 3x luitjes tegengekomen met hetzelfde shirtje als ik aan had dus snel met blote pens rondgelopen

owjah en zo zag ik eruit [Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoals je ziet valt mijn breedte ook wel mee die middelste ben ik ;)...

Maarjah foto is ook vet vaag genomen mooie ogen heb ik he ;)
 
Apenootje zei:
Nee hè? Maar ik heb er ook helemaal niet meer bij nagedacht eigenlijk! :D

Weer was echt super, heb nu een rooie kop, en bruine nek en armen :D

Iemand nog in de zwarte tent geweest? De tering wat was het daar warm man! Als je daarna buiten kwam, had je het gewoon koud!
Maar het was wel lekker knallen daaro :)

eey apenoot zowat alleen op black gestaan Nosferatu nog meegemaakt begon lekker hard :D net zo vet :)
 
younggod zei:
wie zijn er trouwens bij mysteryland? dat wordt voor mij een thuis wedstrijd dus dat gaat een zware dag worden :p :D :D :D

Zit wel in de planning! Paar keer geweest en was wel echt he-le-maal top.
 
ja was tjalle. Heb je nie niet gezien . ben veel in blue en black geweest en al wandelde daartussen (langs rood: mainstage). Met Nosferato was ik er ook en het einde van black heb ik ook meegemaakt. ik heb geen fotoos. Mijn neefje werd wel aan het strand op de foto gezet en ik zat er vlak naast. weet niet of ik er op sta maar misschien krijg ik die foto nog eens te zien
 
was jammer bedoelde ik
 
next year better ;)
 
Defqon was weer goed bevallen!! :D

Heb me voornamelijk begeven tussen Brown en Red.

Het was egt nog veel groter dan vorig jaar, dus had niet echt trek om steeds van de ene naar de andere kant te banjeren.

Mooi weer, niet te warm, niet te veel wind, lekkere dames, goede muziek, mooi bruin kleurtje opgedaan... kortom: top feestje!! :thumb:

Helaas geen mysteryland voor mij dit jaar :(
 
Pfff, wat een feestje zeg. Ben gvd verbrand!!! Damn, mn ketting en mn defqon1 plaatje staan in mn huid gebrand. Maar voor de rest kan ik zeggen dat Q-dance het heeft geflikt vorig jaar defqon te overtreffen :) .

Ik ben blij dat ik dit feestje heb mogen meemaken ;).
 
FireStarter zei:
Pfff, wat een feestje zeg. Ben gvd verbrand!!! Damn, mn ketting en mn defqon1 plaatje staan in mn huid gebrand. Maar voor de rest kan ik zeggen dat Q-dance het heeft geflikt vorig jaar defqon te overtreffen :) .

Ik ben blij dat ik dit feestje heb mogen meemaken ;).


:yes:
 
Pumpin' zei:
Defqon was weer goed bevallen!! :D

Heb me voornamelijk begeven tussen Brown en Red.

Het was egt nog veel groter dan vorig jaar, dus had niet echt trek om steeds van de ene naar de andere kant te banjeren.

Mooi weer, niet te warm, niet te veel wind, lekkere dames, goede muziek, mooi bruin kleurtje opgedaan... kortom: top feestje!! :thumb:

Helaas geen mysteryland voor mij dit jaar :(


hey kerel,

ik stond ook de hele avond bij red... hadden we wel ff kunnen meeten!

als er nou veel van dbb gaan kunnen we dat voor de grap wel een keer doen.. of niet??
 
Back
Naar boven