XXL Nutrition

Morgen gaat Levi in ondertrouw......

Bezoekers in dit topic

Oww ja, heb iedereen karma willen geven in dit topic maar halverwege had ik al teveel gegeven.

Morgen zal ik de rest van jullie karmahoeren ff verwennen :P

geef mijn karma maar aan de behoeftigen, want zo ben ik, een barmhartige baviaan.

maarre, jij wil begin juli naar Florida keys? Dan hoop ik dat je geen hekel hebt aan zweten, want rond die tijd schijnt het daar heel warm en heel vochtig te zijn :D Het levert natuurlijk wel geile kleffe zweterige plakcoïtus op :thumbup:
Maar neem maar voor iedere dag minstens 1 schoon t-shirt mee, en genoeg deodorant, want je zal het nodig hebben. :)
 
Kerel,

proficiat jongen. En de coïtus word niet minder (maar ook niet veel meer;)).
Is pas als je koters hebt die je kunnen betrappen:)

Good luck with the company!
 
Proficiat en succes!!
 
Gefeliciteerd.

Ik dacht trouwens dat jij een bedrijfje met supplementen was begonnen, wie was dat dan?

Dat is idd Testo

veel succes met de zaak bro...en ik hoop dat je toch nog voldoende tijd hebt om te eten en trainen

Dat is eigenlijk 1 vd redenen geweest waarom ik een eigen onderneming gestart ben. Ik wil ten eerste niet afhankelijk zijn van een baas of regering die je inkomen bepaalt.

Nu kan ik sochtends het grootste deel van het werk doen, dan voor in de middag lekker knallen in de sportschool en de rest vd middag bestellingen op het postkantoor droppen en evt klanten ontvangen.

Mn vriendin/training/voeding is ongeveer het laatste dat er onder te lijden komt.

Dat is zeker wel eens anders geweest toen ik nog voor een baas in het lab werkte. :cool:

maarre, jij wil begin juli naar Florida keys? Dan hoop ik dat je geen hekel hebt aan zweten, want rond die tijd schijnt het daar heel warm en heel vochtig te zijn :D Het levert natuurlijk wel geile kleffe zweterige plakcoïtus op :thumbup:
Maar neem maar voor iedere dag minstens 1 schoon t-shirt mee, en genoeg deodorant, want je zal het nodig hebben. :)

Schone shirts en deo heb ik in NL al meerdere malen dagelijks nodig. ;)
Ik zweet al bijna als ik na moet denken :D
 
Van harte vanwege Manny Corléone :thumb:
 
Congratz bro..
 
Proficiat jongen!
 
Gefeliciteerd kerel en nog vele jaren geluk toegewenst samen met je vrouwtje :) en natuurlijk ook succes met je eigen bedrijfje :D
 
Jij hebt een speciaal plekje in mn hart, daarom noemde ik jou specifiek! Onze gepassioneerde, hete nachten zal ik nog het meest missen :D

Ff serieus; Dank je meid, wij gaan ons best doen.

Aaaaaaahwgossie. Ik zal het ook missen.

:thumbs: graag gedaan
 
Proficiat en succes kerel!
Probeer ons hier wel op de hoogte te houwe.
 
Proficiat en succes kerel!
Probeer ons hier wel op de hoogte te houwe.

Laatste nieuws mbt mn bedrijf is dat ik zonder bedrijfsvoorraad kom te zitten, nog voor ik nieuw aangeleverd krijg. :(

Het is zo enorm hard gegaan dat ik nu zsm 1 of 2 vaten naar me toe gestuurd moet hebben, omdat ik anders een paar daagjes NEE mag verkopen aan mn klanten.

Normaliter is de levering pas ongeveer 2wkn na ontvangst betaling en daar kan ik nu niet op wachten.


Is op zich een zeer goed teken, alleen wel k.u.t voor evt nieuwe klanten.
 
Gefeliciteerd levia. :D. Dat je maar super gelukkig wordt.
 
Back
Naar boven