MuscleMeat

Morgen gaat Levi in ondertrouw...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd!
 
Congratz m8..

Wat voor een bedrijfs? Link?
 
van harte kerel
 
Ben verder enorm druk met mn eigen bedrijfje, ik sta sinds afgelopen week in Google (met stip op 1) en sindsdien heb ik het erg druk en een toename van bestellingen van minstens 300% gekregen.

Leviathan verkoopt oplosmiddelen aan terroristen om bommen mee te maken. :D

:eek:

:D :D


Gefeliciteerd! :)
 
Gefeliciteerd en neuk ze!

Oja,waar gaat de huwelijksreis naartoe? :roflol:
 
Wat de neuk jij bent onlangs toch getrouwd???
 
gefeli kerel :)

wat voor bedrijfje heb je ?? wat is je site?

Op dit moment ben ik gericht op import en distributie/export van slechts 1 product. Op korte termijn ga ik me ook met andere stoffen bezighouden. Op dit moment richt ik me op een organisch oplosmiddel dat gebruikt wordt om meubels (ook antiek) van de laklaag te ontdoen zonder het hout aan te tasten.

Verder wordt het gebruikt als graffitiverwijderaar, inkt/verf/lak/lijm remover. En het wordt gebruikt in de productie van vitamine B en cosmetica en medicijnen.

Daarnaast kan het nog een specifieke toepassing hebben, maar wettelijk gezien onthoudt ik mij wat dat betreft maar van verder commentaar.

Moest ik nou echt apart genoemd worden?

OT: gefeliciteerd hoor, hoop dat je een goed huwelijk hebt/krijgt!:kiss:

Jij hebt een speciaal plekje in mn hart, daarom noemde ik jou specifiek! Onze gepassioneerde, hete nachten zal ik nog het meest missen :D

Ff serieus; Dank je meid, wij gaan ons best doen.

Succes met je bedrijf, lang leve het kapitalisme! Dat je maar schandalig rijk mag worden! :D

Ik ben al een stapje dichterbij inmiddels ;) Ik krijg deze week 2 potentiele grote klanten op bezoek, waarvan er 1 al genoteerd staat voor een erg grote order.

Ik kom voor de aanlevering van een nieuwe voorraad volgende week waarschijnlijk al zonder te zitten.

Leviathan verkoopt oplosmiddelen aan terroristen om bommen mee te maken. :D

In het Midden-Oosten ben ik beter bekend als Ali Chemicali :D


Gefeliciteerd en neuk ze!

Oja,waar gaat de huwelijksreis naartoe? :roflol:

Ik zit te denken aan de Florida Keys (op aanraden van een paar Amerikanen). Maar dan hoop ik de orkanen over te kunnen slaan ;)

Wat de neuk jij bent onlangs toch getrouwd???

7-7-2007 is de datum.
 
Oww ja, heb iedereen karma willen geven in dit topic maar halverwege had ik al teveel gegeven.

Morgen zal ik de rest van jullie karmahoeren ff verwennen :P
 
7-7-2007

Mooie datum.... Makkelijk te onthouden ook, vergeet je nooit met een bosje bloemen thuis te komen :D
 
Gefeliciteerd.

Ik dacht trouwens dat jij een bedrijfje met supplementen was begonnen, wie was dat dan?
 
Oww ja, heb iedereen karma willen geven in dit topic maar halverwege had ik al teveel gegeven.

Morgen zal ik de rest van jullie karmahoeren ff verwennen :P

hmmmmmmmmmm lekkerrrrrrr !!



oh ja, nog van harte proficiat!

:D
 
dikke felicitaties voor je meisje & jij :thumb:
 
Op dit moment ben ik gericht op import en distributie/export van slechts 1 product. Op korte termijn ga ik me ook met andere stoffen bezighouden. Op dit moment richt ik me op een organisch oplosmiddel dat gebruikt wordt om meubels (ook antiek) van de laklaag te ontdoen zonder het hout aan te tasten.

Verder wordt het gebruikt als graffitiverwijderaar, inkt/verf/lak/lijm remover. En het wordt gebruikt in de productie van vitamine B en cosmetica en medicijnen.

Daarnaast kan het nog een specifieke toepassing hebben, maar wettelijk gezien onthoudt ik mij wat dat betreft maar van verder commentaar.

Dan denk ik gelijk aan bloed etc verwijderen :D
 
cocaine versnijden? :lol:
 
Geleli kerel en leuk bedrijfje...
 
veel succes met de zaak bro...en ik hoop dat je toch nog voldoende tijd hebt om te eten en trainen
 
gefeliciteerd er mee!!!!:birthday:
 
Back
Naar boven