XXL Nutrition

Morgen IFSA sterkste man van Zuid-Holland!

Bezoekers in dit topic

Ik ga ook! Ik loop rond in een zwarte trui met capuchon, voor degenen die me willen herkennen.

mzl

PS
hopen dat het een beetje weer is.

He die deadlift is een pr of niet?!

toch een mooie wedstrijd, ongelooflijk wat sommige kleine mannen kunnen verzetten!

Jan Pieter had zeker een mooie dead!!

Goede timing voor een pr!
Ik zelf denk altijd dat er op een wedstrijd extra spanning opzit waardoor je niet maximaal kunt presteren.
Jij hebt hier niet echt bepaald last van zo te zien:D

Goede timing voor een pr!
Ik zelf denk altijd dat er op een wedstrijd extra spanning opzit waardoor je niet maximaal kunt presteren.
Jij hebt hier niet echt bepaald last van zo te zien:D

Nee man door de adrenaline en de mensen die staan te kijken, plus het willen winnen, gaat het voor mij juist beter.

Hmmm:D
Ik draai in Landsmeer mn 1e wedstrijd dus zal het dan zelf ervaren;)

Geinig dat er mensen hier zitten die mee deden!
Ik was er ook.. maar na het boomstamtillen ben ik weggegaan!
Vond het een milde sfeer, had meer aangemoedigd moeten worden..
Bassie had een goed resultaat :thumbs:

Bas was zeker goed op weg, steeds beter lijkt het!

Hij lijkt ook wel weer wat zwaarder te zijn als begin dit jaar

Damn, gemist... Had de thread iets eerder moeten zien, want had best even willen komen kijken Zaterdag... Najah, volgende keer beter :o

Hmmm:D
Ik draai in Landsmeer mn 1e wedstrijd dus zal het dan zelf ervaren;)

Bij de lichte jongens of de zwaardere. En heb je een beetje onderdelen kunnen trainen?
Heb de onderdelen gezien en moet zeggen dat het er goed uitziet, voor mij dan althans.

Laterz Jan.

In de "c" klasse
Al gaat dat niet op gewicht maar op zoals de organisatie het zo mooi noemt amateurs en proffesionals;)
Ik doe bewust in de c klasse mee om te kijken hoe de onderdelen bevallen en dan in het volgende seizoen es kijken of ik ook echt kan meedoen:D
Onderdelen heb ik niet kunnen trainen alleen deadliften dan..
Vandaar dus dat ik tijdens mn 1e kennismaking met de onderelen het zeker voor het onzekeren neem;)

Goed dat je toch gewoon meedoet. Een beter leermoment dan een wedstrijd kan je niet hebben.

Daarom!
Als ik zou wachten stel ik het weer een jaar uit en van uitstel komt zoals zovaak gezegd afstel;)
Bovendien is het ook gewoon leuk nu een doel tijdens mn trainingen te hebben ipv maar wat aan te modderen.
Jezelf verbeteren is verslavend:D

Ik twijfel nog of ik mee doe, weet jij of dr al veel inschrijvingen zijn, ik had gelezen een max van 8 personen per klasse, zitten ze dr al aan?

Ik heb mezelf een tijdje terug al opgegeven.
Maar dat die limiet al bereikt is lijkt me erg stug gezien het aantal deelnemers van vorig jaar.(beide klassen minder dan 8)

Back
Naar boven