Fitness Seller

Morgen operatie gyneacomastie: LOG! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze kunnen inderdaad niet alles weg halen omdat je dan een ingetrokken tepel zou krijgen

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Ik verblijf overigens niet in de kliniek. Ik word om 14:00 verwacht en mag om 18:00 weer weg. Ik word gebracht en opgehaald dus dat komt wel goed.

Top post is aangepast!
 
Ik heb een 1250 betaald, met overnachting bij. 1000 betaald door de ziekenkas. Ben natuurlijk wel een Belg...
Moet je zo'n compressie shirt dragen? Bij mij was dit niet.
 
Welke kliniek was dit kruidvat?

Ik ben ook aan het kijken om mijn gyno weg te laten halen. Ook in België zie ik nog grote prijsverschillen. Beginnend bij 400euro tot 4000. Nu heb ik eens gehoord dat je in België bepaalde papieren niet hoef te hebben om zo een kliniek te openen, is dit inderdaad het geval? 1900euro exclusief reiskosten vind ik alsnog pittig veel, iemand toevallig nog ervaring met een goedkopere kliniek?
 
Dit was een gewoon ziekenhuis, geen kleine privé kliniek. Chirurg was dokter van cleemput.
 
Wat is de naam van de
Belgische kliniek? Vermeldt dit even in de begin post.
 
Ik heb vaak genoeg gelezen dat als je een ervaren en goede chirurg opzoekt hij best de klier in zn geheel weg kan halen en tepelstructuur behouden d.m.v het plaatsen van vet onder de tepel, soms met een vervolgoperatie.
 
In. Ben benieuwd man!
 
Toppost aangevuld!

De naam van de kliniek is Singelberg kliniek
 
Hierbij de afbeeldingen van de klieren:

De dikke kleine klier zat op mijn rechter borst, de langwerpige dunne klier zat op mijn linkerborst en de inhoud van het potje zijn beide klieren tezamen. Ze wogen samen zo'n 30 gram.

En zoals ik in mijn toppost al aangaf is het voor mij heel bevredigend om te zien dat de linker klier langwerpig en dun is en de rechter klier wat dikker en minder langwerpig. Dit verschil voelde ik altijd erg goed, het is dus fijn dat dit ook te zien is in wat ze er uit hebben gehaald.

- Toppost is aangepast!

Gynaecomastie rechts.jpg


Gynaecomastie links.jpg


Gynaecomastie potje.jpg
 
Beste flinke klieren man!
 
Jezus wat een dingen!
 
Zijn nu de hele klieren weg ?
 
De prijs van 3600 euro in NL is natuurlijk wel heel sterk overdreven ;)
De plastisch chirurg in NL die dit veruit het meeste doet zit in het medisch centrum in Alkmaar en vraagt rond de 1250-1500 euro. Ikzelf heb 1250 betaald en 2 jongens die ik heb doorgestuurd en binnenkort gaan moeten 1500 betalen. Deze heeft al veel bekende NL'se bodybuilders geholpen en is imo verreweg de beste in heel NL. Hij haalt als je dat wilt ook echt ALLES eruit. Natuurlijk vermeld hij even dat er dan een deukje zou kunnen ontstaan maar dat is bij mij dus echt niet het geval. Drain was niet nodig, en binnen 2 weken was ik alweer onderlichaam aan het trainen en na 3-4 weken bovenlichaam. Als iemand nog twijfelt, zeker bij hem gaan.
 
De prijs van 3600 euro in NL is natuurlijk wel heel sterk overdreven ;)
De plastisch chirurg in NL die dit veruit het meeste doet zit in het medisch centrum in Alkmaar en vraagt rond de 1250-1500 euro. Ikzelf heb 1250 betaald en 2 jongens die ik heb doorgestuurd en binnenkort gaan moeten 1500 betalen. Deze heeft al veel bekende NL'se bodybuilders geholpen en is imo verreweg de beste in heel NL. Hij haalt als je dat wilt ook echt ALLES eruit. Natuurlijk vermeld hij even dat er dan een deukje zou kunnen ontstaan maar dat is bij mij dus echt niet het geval. Drain was niet nodig, en binnen 2 weken was ik alweer onderlichaam aan het trainen en na 3-4 weken bovenlichaam. Als iemand nog twijfelt, zeker bij hem gaan.

Oke interessant, heb je misschien iets als een website? Of naam van de kliniek? Op de website van Bergman clinics wordt een prijs van €3100,- vermeld.
 
Dr. van Oosterom is gewoon een plastisch chirurg in het Medisch Centrum Alkmaar.
 
Dr. van Oosterom is gewoon een plastisch chirurg in het Medisch Centrum Alkmaar.

Ik kan er niets over terug vinden op het internet, geen ervaringen of een verwijzingen dat hij deze ingreep uitvoert.

Het is bij iedereen bekend dat dergelijke behandelingen goedkoper zijn bij onze zuiderburen, enkele uitzonderingen daargelaten waarvan Dr Oostrom er vast een van zou kunnen zijn.

Ik heb dit topic overigens voornamelijk aangemaakt om een beeld te krijgen bij het proces; vanaf de overweging om mezelf te laten behandelen tot het herstel.

Ik maak uit jouw verhaal op dat jij de behandeling ook hebt laten uitvoeren? Hoe verliep het herstel?
 
1250 per tepel? of beide? @ Rob
 
Hoe is het er nu mee? Alles goed hersteld??
 
Goeie post dit, goed het je bekomen is!
 
Back
Naar boven