MuscleMeat

Morgen Rtl 4 Dossier: Testosteron

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Programma: Dossier: Testosteron Zender: RTL 4 Tijdstip: 14-3-2004

22:30-23:30

Genre: Documentaire

Inhoud: Documentaire
die aandacht besteedt aan de lancering van het product testosteron-gel, dat binnenkort in Groot-Brittannië op de markt wordt gebracht. De gel is op dit moment populair in Amerika, deze gel zou namelijk het mannelijk libido, zelfvertrouwen en assertiviteit sterk zou bevorderen


Volgens mij komen er bb'ers in voor.....

wel interessant om te zien denk ik..


grtz
 
Maatje van me melde het ja. FF kijken morgen.
 
hmm...beetje laat voor mij moet namelijk 6:00 weer op :( maar ik kan het ook opnemen :cool: bedankt voor de geheugenopfrissing :thumbs:
 
rob12345 zei:
De gel is op dit moment populair in Amerika, deze gel zou namelijk het mannelijk libido, zelfvertrouwen en assertiviteit sterk zou bevorderen

lijkt me best nice spul :)
 
zag t op tv ja.. wel intereresant
 
Mij ook wel,als dat cheap is en het weinig schade doet (zal wel niet) dan bestel ik gelijk een stuk of wat doze :D :cool:


boogie zei:
lijkt me best nice spul :)
 
rob12345 zei:
Mij ook wel,als dat cheap is en het weinig schade doet (zal wel niet) dan bestel ik gelijk een stuk of wat doze :D :cool:

Ook als het niet werkt :D ??
 
jah tuurlijk, dan verkoop ik het gewoon voor het dubbele aan iemand anders :D

RichardV zei:
Ook als het niet werkt :D ??
 
weer een smeersel.
 
Haha, zeker zeker, dus eerst ben je pussy en dan ben je een roid rage mtf ! :P

t'Zal je mischien iets meer power geven maar een pussy blijft een pussy.
 
Klinkt interessant!
Ik denk dat ik dan al op bed lig...
 
The_Oak zei:
Klinkt interessant!
Ik denk dat ik dan al op bed lig...

ik ook...





op bed liggend tv aant kijken welteverstaan :D
 
leuk, ik ga kijken!
 
Krijg je er meer spieren van ?
 
van het kijken of de gel ? :D
 
wazzup zei:
Krijg je er meer spieren van ?

gegarandeerd 5 kilo per uur :cool:

ik reageerde niet zo lekker erop, dus bij mij was het maar 3 kilo
 
Laatst bewerkt:
Geinige reportage, ofschoon er echter geen directe links werden gelegt met bodybuilding. Ik moet zeggen dat ze het echter in een zodanig perspectief brachten alsof testo een wondermiddel is. In zekere zin weten we allemaal wat de realiteit is.

Ze hadden het over 4 miligram testo bij een vrouw, dit zou tevens de libido al sterk verhogen. De vrouw van die millionaire beweerde extreme lust te krijgen van die doses. Ze zou alles weer "Rozekleurig" inzien. :rolleyes:

De millionaire zelf kon echter van die gel geen satisfaction meer krijgen, dus wat je al vermoed was inderdaad waar. DE SPUIT GING ERIN!! :D Hij wou een oude fitte dag hebben en niet gewoon wegvagen in een stil leven. Go figure! Hij beweerde in bed opeens uit het niets te presteren en wel een uur door te kunnen gaan. Lijkt mij ook wel wat. ;)

Halverwege de reportage kwamen heel inventief ook de negatieve effecten naar voren, hoewel dit heel mild werd gebracht en je zou denken dat je gerust zo'n spuit in je kont kunt zetten without worries.

Tevens kwam er ook nog eem bokser aan bod waarbij ze voor en na de wedstrijd zo'n testo gehalte meten. Na zijn overwinning toen hij in exstase verkeerde bleek zijn testo spiegel met zo'n vier keer meer toegenomen te zijn.

Jammer dat er niet veel links met bodybuilding werden gelegd. Maar goed, degelijke reportage. :)
 
De negatieve effecten kwamen in die reportage alleen voren via een man die het gaspedaal te hard zou indrukken, en zou willen racen tegen andere coureurs. Maar volgens mij ontstaan er veel grotere problemen in de huiselijke kring. Het blijft niet alleen bij die snelweg, maar je gedrag wordt in alle situaties in je leven beinvloed... en misschien als jij in de stad bent of iets dergelijks kan het postief zijn, maar in veel andere gevallen.
Net als wat die psycholoog vertelde, als een paar man het zouden gebruiken, dan zou het nog wel mee vallen, maar grote groepen van de bevolking... wat dacht je als voetbalsupporters die vaak al opgefockt genoeg zijn het gaan gebruiken.
 
Back
Naar boven